Ik krijg nu langzaam weer wat pukkels. Op mijn rug en decolete zit al heel wat gelukkig mijn hoofd nog niet zo erg. Kan het nog op 2 handen tellen gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Klinkt super, welke capsules heb je? Ik heb hier in huis nog wel wat liggen van mijn vader, volgens mij van de etos oid..
Glossi schreef:Volgens mij zijn die soort van putjes littekens van acne wat er gezeten heeft. Denk niet dat je van die putjes af komt.
Ik krijg nu langzaam weer wat pukkels. Op mijn rug en decolete zit al heel wat gelukkig mijn hoofd nog niet zo erg. Kan het nog op 2 handen tellen gelukkig
Glossi schreef:Balen van die littekens! Ik heb er zelf ook last van. Was begonnen met microdermabrasie omdat fruitzuurpeeling te heftig was. Maar als je in behandeling bent mag je niet in de zon. Dus ik ben er maar mee gestopt. In de winter wil ik er mischien weer mee beginnen om het ergste weg te laten halen. Maar idd met een goeie concealer en foundation kom je heel ver. Wel foundation op waterbasis nemen omdat het anders de porien verstopt en je sneller last van pukkels krijgt.
mariekjhe schreef:Heeft hier ook iemand ervaring met Roaccutane?
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn bloed en zwangerschaps test en dan als alles goed is begin ik er morgen aan!