Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KDS

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:19

ik plan vanavond weer eens een rondje hardlopen in... het zijn og maar kleine rondjes... pas in les 6 ofzo :o en dan nu al een tijd niet gelopen, ga denk ik maar even les 4 doen (die ging vorige keer met gemak...) moet namelijk wel het idee hebben dat k het kan halen namelijk :P

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:20

Bij de Aldi was een broek 13 euro ofzo? Iig ook goed te doen.

Môge btw.... :O

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:40

Komt vast goed KDS... :j

Bij de Scapino hebben ze ook fijne hardloopkleding... :j Relatief gunstig geprijst ook.

Ik ga vanmiddag weer ff lekker lopen. Zal wel zwaar worden want ga eerst 2 paarden rijden, waaronder 1 les en daarna pas lopen, en dat wordt een heuveltjesdagje... _O-

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:42

Ik ga denk ik maar eens even bij de Aldi kijken. :) Als ze het daar niet hebben kijk ik wel even verder.

Die Bokt-shirts lijken mij ook erg leuk trouwens!

En ook goedemorgen. :wave:

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:51

ik heb niet alles gelezen... bokt shirts? Gaan we met een eigen topic shirt lopen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:09

Goedemorgen :O Goh wat voel ik me slecht zeg. Knallende koppijn, kijk er bijna scheel van :+

2 jaar geleden bij de 4mijl deden er heeeeel veel mensen van de politie mee en daar stond achterop: Politie Volgen
Vond dat ook erg leuk toen :j

Ik heb laatst dat van de AH ook gekocht en dat zit echt heel erg fijn, heb 2 shirts en 1 broek.

Ik moet nu ook nog even shoppen want ik moet een pyamabroek ofzo, gebruik dat thuis nooit maar ga natuurlijk komend weekend een weekend weg met de muziek en om daar nou ook in enkel mijn ondergoed rond te huppelen lijkt me iets te veel van het goede :D
Ik zag dat ze bij de HEMA wat op de aanbieding hadden dus dan moet ik daar maar eens gaan kijken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:35

Are you following me heb ik ook gezien (en de sumo's en de politie met boeven en de pinquins :)) )

Heb laast een vrij goedkope lange hardloopbroek gekocht, via internet, weet de site zo 123 niet meer, maar hij zit wel ontzettend fijn. Zal er vanavond even naar kijken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:05

Die pinquins! _O- Eentje die ik net zag voordat hij moest lopen stak nog even een peukie op! :D

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:20

ik ben begonnen met hardlopen hoor mensen!!! _O-
ik heb al wedstrijdjes gelopen :D 5 km 38 minuten!!! meestal me snelste is 35 minuten
nu ga ik op voor de10 km trainen met schema van de computer

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:50

Is toch goed bonbon! :j

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:51

Goedemorgen dames!

Zal vanavond weer even fijn een rondje rennen!
Denk dat ik maar even wat aan tempo ga doen. Ga proberen rondje 5 km in 25 minuten te doen. Normaal loop ik deze in 29 minuten, maar wil eigenlijk iets meer tempo in het lopen gaan bouwen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:53

das wel een hele grote stap in eens :o Ik zou eerst gaan voor 27 minuten denk ik :j Rustig opbouwen is beter :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:10

Direct naar de 25 lijkt mij ook niet zo heel slim... Dat gaat zeer doen iig!

Oeffff ik heb toch last van mijn kuiten... Nog van zondag :') Oeps...

Ik ga donderdag of vrijdag weer verder met lopen :j En vanavond even bellen naar de loopgroep, info inwinnen.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:11

trouwens kwam zomara even julie topic binen vallen :o ben al een hele lange tij niet geweest in het topic :o vinden julie het goed als ik er weer bij kom?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:12

Kom er maar gezellig bij hoor ;)

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:15

haha, wat zijn jullie toch gastvrij :')

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:17

lopen julie volgens een start to run schema?
me moeder doet dat we l maar ik vind dat niet prettig!
ben ook buikspiertjes er bij aan het doen maar met me andere sporten schiet het hardloopen er vaak bij in.,.. ik het weekend doe ik het standaard op de zaterdag :D
want ik schaats 2x per week en dan droog trainen en ik sur5al 1x in de week dus sport al 4x op de dinsdag duss vandaag hardloop ik vaak of ga mee doen met vaders survival training wat meestal gedeelte looptraining is!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:37

@$$%@$#$%@ :( grrr, ik heb zo'n hekel aan programma's of apparatuur wat niet doet wat ik wil.... Ik heb een garmin 205/305 vorig jaar gekocht via MP en daar zit een cd met een trainingscentrum bij. In eerste instantie draaide dat ook prima op mijn lapje maar sinds ik er windows 7 op heb staan, is het helemaal waardeloos. Hij herkent het apparaat niet meer dus ik kan mijn horloge niet uitlezen en daar baal ik wel zo enorm van!

Pfff, zo dat moest er even uit!

Ik heb vanmorgen wel lekker gelopen, heb voor het eerst 12 km gedaan en dat ging prima. Wel in een laag tempo gem. voor zover mijn horloge het aangaf 8,5 km/h met af en toe een sprintje erin op het eind van 12 km/h. Helemaal duidelijk is het niet in elk geval. Ik ben ongeveer 90 min. weg geweest.
Ben nu wel een beetje stijf in mijn lijf maar heb wel een heullll tevreden gevoel!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:50

sjuutje, balen! wat je zou kunnen doen is op de site van garmin kijken of er een update geschikbaar is voor windows 7 en die downloaden.

ik ga vandaag 3x 5 min joggen met daartussen 2 wandelen.

en verder zit ik hier op het werk allemaal dingen te doen die niks met werk te maken hebben := en de koffie automaat is hier kaduk en dat is heeeeeeeeeeel erg, zeker voor een ambtenaar :+

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:59

hetbommeke schreef:
sjuutje, balen! wat je zou kunnen doen is op de site van garmin kijken of er een update geschikbaar is voor windows 7 en die downloaden.

ik ga vandaag 3x 5 min joggen met daartussen 2 wandelen.

en verder zit ik hier op het werk allemaal dingen te doen die niks met werk te maken hebben := en de koffie automaat is hier kaduk en dat is heeeeeeeeeeel erg, zeker voor een ambtenaar :+

Ik heb al gebeld met garmin en het e.e.a. gedownload maar kom geen steek verder. Mijn garmin blijft maar herhalen dat ik hem aansluiten... en dat heb ik natuurlijk al gedaan.
Tip was usb drivers installeren... heb ik ook gedaan maar hielp ook niet...

ben geneigd ding weg te doen en een nieuwere op de kop te tikken...
Zowiezo vindt ik het een nadeel dat ik de bliepjes niet hoor als ik van tempo moet wisselen of moet gaan versnellen, mijn hf te laag of te hoog wordt enz. ... en dat geluid kan ik volgens mij ook niet veranderen...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:32

Waardeloos Sjuutje, kan er ook erg gefrustreerd van worden! :(

Gisterenavond mijn balance-board uitgeprobeerd. Wat is dat leuk!! Kan zelfs skiën zonder te vallen _O-
Ik ga de WII gebruiken naast het hardlopen, op de dagen dat ik niet loop, doe ik een les van de WII. Heb een hoop positieve verhalen gehoord, dat het ook echt werkt.

Hebben jullie er ervaring mee en welke workout doen jullie het meest?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:02

Sjuutje, wanneer ben je jarig? Mooi verjaardagskadootje een nieuwe Garmin ;) Of vragen of de Sint 'm meeneemt uit Spanje, Garmins zijn ook in spaanse winkels te verkrijgen :j

Fan, nog gefeli trouwens, gister helemaal vergeten := En ik heb van EA Sports een Fitness programma en dat vind ik zelf erg fijn wii-en.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:12

*ego post* Zo ben net terug van een rondje 9 km.. iets meer dan een uur over gedaan .. :) Vond het wel netjes van mezelf .. :)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:41

vanavond lesje 4 van dutchrunners!!! *\o/* heb er zin in.
fijne dag allemaal.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:48

Die broeken van de Aldi van deze week zijn fijn. Zitten goed en zijn lekker warm (zit een soort zacht fleece-achtig laagje aan de binnenkant). Ze hadden er wel erg weinig. Ik was er zaterdag gelijk met de opening van de winkel, en ze hadden echt maar 3 of 4 keer maat M liggen. Heb ook de hartslagmeter gehaald, maar ben er nog niet helemaal tevreden over, hij lijkt niet continu goed te pakken, nog even uitproberen dus...