en dan nu al een tijd niet gelopen, ga denk ik maar even les 4 doen (die ging vorige keer met gemak...) moet namelijk wel het idee hebben dat k het kan halen namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan nu al een tijd niet gelopen, ga denk ik maar even les 4 doen (die ging vorige keer met gemak...) moet namelijk wel het idee hebben dat k het kan halen namelijk

Relatief gunstig geprijst ook.
Goh wat voel ik me slecht zeg. Knallende koppijn, kijk er bijna scheel van

)
Eentje die ik net zag voordat hij moest lopen stak nog even een peukie op!
Ik zou eerst gaan voor 27 minuten denk ik
Rustig opbouwen is beter
grrr, ik heb zo'n hekel aan programma's of apparatuur wat niet doet wat ik wil.... Ik heb een garmin 205/305 vorig jaar gekocht via MP en daar zit een cd met een trainingscentrum bij. In eerste instantie draaide dat ook prima op mijn lapje maar sinds ik er windows 7 op heb staan, is het helemaal waardeloos. Hij herkent het apparaat niet meer dus ik kan mijn horloge niet uitlezen en daar baal ik wel zo enorm van!
en de koffie automaat is hier kaduk en dat is heeeeeeeeeeel erg, zeker voor een ambtenaar
hetbommeke schreef:sjuutje, balen! wat je zou kunnen doen is op de site van garmin kijken of er een update geschikbaar is voor windows 7 en die downloaden.
ik ga vandaag 3x 5 min joggen met daartussen 2 wandelen.
en verder zit ik hier op het werk allemaal dingen te doen die niks met werk te maken hebbenen de koffie automaat is hier kaduk en dat is heeeeeeeeeeel erg, zeker voor een ambtenaar

Of vragen of de Sint 'm meeneemt uit Spanje, Garmins zijn ook in spaanse winkels te verkrijgen 
En ik heb van EA Sports een Fitness programma en dat vind ik zelf erg fijn wii-en.
Vond het wel netjes van mezelf ..