Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Debsey schreef:hier meld zich ook een stopper sinds gisteravond 18.00
Ik had het al een hele poos in mijn hoofd zitten, de stankt van jezelf als je bij de kassa je boodschappen afrekent of wanneer je bij de dokter naar binnen stapt.
Bleugh wat verschrikkelijk.
Ik heb gister om 18.00 mijn laatste stinkstonk in rook op laten gaan en ik heb er zelfs helemaal zin aan.
Het enige wat ik momenteel merk is dat ik mezelf heel licht voel in mijn hoofd, niet echt duizelig maar meer alsof ik op watjes loop.
Ik moet en zal volhouden!!!
Miiej schreef:Succes iedereen!
Ik ben nu sinds 9 dagen gestopt.
Echt om een domme reden, geld nodig voor rijbewijs.
Maar goed gestopt is gestopt, heb het er nog wel moeilijk mee.
Maar eerlijk gezegd heb ik het er nog moeilijker mee om al het lekkere eten te laten staan haha.
Ik geniet echt ontzettend van iemand die rookt waar ik bij in de buurt sta:$.

! Zit nu heel erg aan de chocolade, danoontjes, chips, komkommers, druiven, peren, appels en bananen! Ik eet echt verschrikkelijk veel
! 
zooist schreef:Tip voor de mensen die aankomen door het stoppen:
Als je lichaam vraagt om een sigaret kennen we allemaal het hongergevoel. Tenminste, zo voelt het.... een leeg gevoel...
Wat ik doe:
Ik eet 2 boterhammen en onthoud de tijd,, bijvoorbeeld 9 uur s'ochtends. Als ik dan om 10 uur ofzo "het gevoel" heb kijk ik eerst hoe laat het is.... Als het dan maar een uur geleden geweest is dat ik gegeten heb, weet ik dat het zover is... mijn lichaam wil een sigaret. En omdat ik dat niet doe ga ik verder met waar ik mee bezig ben en weet ik dat ik nog geen honger of trek kan hebben.
Heb ik "het gevoel" pas om 12 uur, dan is het 3 uur geleden dat ik wat gegeten heb en mag ik dus eten. En zo doe ik dat heel de dag.
Elke keer als ik dus trek heb check ik hoe lang het geleden is dat ik heb gegeten. Als dat te kort is dan eet ik dus niet en je zal merken dat dat gevoel weer wegtrekt dan.
Ik heb een beetje spijt ervan dat ik die naam heb gekozen, maarja 
) En die vorige was nogal moeilijk. 
, het gaat verrassend goed. Ik heb het 's avonds na werk wel verschrikkelijk moeilijk, dan kan ik hem zo ontzettend gebruiken.. Pff, we doen het ergens voor toch? 
ontwenningsverschijnselen.
!!!!!!