en het leek zo goed te gaan
wat is het leven toch oneerlijk!gelukkig (of misschien niet?) heeft ze haar verjaardagsfeest kunnen meemaken, dat geeft een mens misschien tot weer het vermogen om door te zetten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat is het leven toch oneerlijk!KarinvdM schreef:Wow wat heftig zeg! Fijn dat het zaterdag geslaagd was.
Het kan inderdaad heel snel veranderen, dat hebben we vorig jaar bij m'n moeder ook gezien. Zo voel je je nog goed en zo gaat het opeens heel slecht en is het binnen 48 uur gebeurd...
Urona447 schreef:Hoe is het ziekenhuis bezoek vandaag gegaan??
tassie73 schreef:Hoe gaat ie ??
ivy_power89 schreef:is de prognose wel goed? of heb ik daar heel perongeluk over heen gelezen???
sterkte meid, het zal een zware tijd zijn, wat is en blijft het toch een hele nare ziekte
Sandeman schreef:Ben hier even een tijdje niet geweest. Ondanks dat de tumor in de longen van me ma is geslonken gaat het niet goed met haar. Het leek even beter en ze was vrolijk, was goed aangekomen, maagsonde mocht eruit..
Maar nu, weer 10 kilo afgevallen, loopt helemaal krom, alles doet pijn en ze kan bijna niks meer. Ze is ervan overtuigd dat de kanker in haar hele lijf zit , zoveel pijn heeft ze. Ze slikt veel morfine nu, er komt wel wijkverpleging maar die laat ze of niet binnen of ze mogen niks.
Dus nu zijn we druk bezig haar voorlopig in een verpleegtehuis te krijgen, want zo overleefdt ze het niet zijn we bang.
Gister sprak ik haar en ze was bang, maar probeert toch door te gaan, zondag ga ik naar haar toe, vindt ze fijn. Maarr oeffffffffffffffffffwat een rot ziekte.
Iedereeen die ermee te maken heeft wens ik heel veel kracht toe....
Sandeman schreef:Ben vandmiddag weer even bij haar geweest, ze was redelijk aanspreekbaar, maar oeiiii, broodmager en loopt echt krom. dinsdag komt er psychische hulp thuis, zo gaat ze het niet redden. we moeten de ct scan afwachen voor uitzaaingen, mocht dat zijn, dan wil ze geen behandeling meer,
betssa schreef:Hoe gaat het met je vriendin?
. Ze wilden vandaag met de chemo beginnen, maar dat is nu een week uitgesteld.