Dus gisteren na het douchen de pleisters er maar afgetrokken
 . En de jeuk is al stukken minder.
 . En de jeuk is al stukken minder.Heb even voor je gekeken bij de plekken waar de drains zatten. Ik voel er bijna niks en kon ze met moeite weervinden. Ik zag nu wel in de spiegel dat ik paars en geel ben.
Ik ga dinsdag voor de eerste controle heen. Volgens mij gaan ze de hechtingen eruit halen want die zie ik zitten door het tape heen.

Geplaatst: 07-11-10 14:02
               Geplaatst: 07-11-10 14:02				         
 ik heb na een paar weken heb ik op t '3landenpunt' nog wel eens sprietjes hechtdraad eruit kunnen vissen die naar buiten kwamen
 ik heb na een paar weken heb ik op t '3landenpunt' nog wel eens sprietjes hechtdraad eruit kunnen vissen die naar buiten kwamen  doet verder geen pijn hoor!!!
 doet verder geen pijn hoor!!!  

dat is dus ook het enige waar ik het echt het moeilijkste mee heb.. Vind het over het algemeen gewoon poedersuiker dat ik zo afhankelijk ben van anderen... Maar dat ik 6 week niet kan rijden.. Denk zelf dat ik er wel eerder weer op zit (even uitstappen ofzo)... Want k ga echt niet nog 6 week toekijken hoe een ander op m'n lieve paardje rijd
 dat is dus ook het enige waar ik het echt het moeilijkste mee heb.. Vind het over het algemeen gewoon poedersuiker dat ik zo afhankelijk ben van anderen... Maar dat ik 6 week niet kan rijden.. Denk zelf dat ik er wel eerder weer op zit (even uitstappen ofzo)... Want k ga echt niet nog 6 week toekijken hoe een ander op m'n lieve paardje rijd 

lijkt me ook aardig pijnlijk trouwens! kan je niet veel vestjes dragen? dat is sowieso wel makkelijk lijkt me.
 lijkt me ook aardig pijnlijk trouwens! kan je niet veel vestjes dragen? dat is sowieso wel makkelijk lijkt me. ) broek achtig iets aan of niet ? Niet dat me dat heel veel uitmaakt ,maar is misschien dan wat handiger om maar voor een boxer te kiezen
) broek achtig iets aan of niet ? Niet dat me dat heel veel uitmaakt ,maar is misschien dan wat handiger om maar voor een boxer te kiezen