Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:02

Ik voel me goed. De plekken waar de drains zatten jeukten steeds.
Dus gisteren na het douchen de pleisters er maar afgetrokken :o . En de jeuk is al stukken minder.
Heb even voor je gekeken bij de plekken waar de drains zatten. Ik voel er bijna niks en kon ze met moeite weervinden. Ik zag nu wel in de spiegel dat ik paars en geel ben.
Ik ga dinsdag voor de eerste controle heen. Volgens mij gaan ze de hechtingen eruit halen want die zie ik zitten door het tape heen.

Bellex

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:03

Spannend Sietske!

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:05

Ze mogen van mij de hechtingen wel laten zitten. Hopen dat ze vanzelf oplossen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:02

Ja maar als het goed is word je op 2 lagen gehecht. De onderste laag lost op, en de bovenste laag moet eruit gehaald worden.
Waarom weet ik eigenlijk niet :+ ik heb na een paar weken heb ik op t '3landenpunt' nog wel eens sprietjes hechtdraad eruit kunnen vissen die naar buiten kwamen :') doet verder geen pijn hoor!!! :)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:15

Ik heb 75G. Ik slaag eigenlijk altijd wel bij de Hunkemoller. Kost een duit, maar ben er wel tevreden over en goede service.
Vind het plaatje verder echt heel lelijk, maar heb eigenlijk geen last van mijn rug.. Ik maak ook enorm lelijke littekens, dus ik denk nog steeds dat het voor mij alleen gaat gebeuren mocht ik echt heel veel last van krijgen.
Waarschijnlijk ben ik ook te scheiterig hoor.... :o
Vind iedereen die het aandurft echt heel dapper!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:51

Overmorgen is t zover, en nee nog niet nerveus !
Lekker paardrijden zat er ook niet meer in helaas

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:44

heel veel succes!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:58

Fenartoe, :(:) dat is dus ook het enige waar ik het echt het moeilijkste mee heb.. Vind het over het algemeen gewoon poedersuiker dat ik zo afhankelijk ben van anderen... Maar dat ik 6 week niet kan rijden.. Denk zelf dat ik er wel eerder weer op zit (even uitstappen ofzo)... Want k ga echt niet nog 6 week toekijken hoe een ander op m'n lieve paardje rijd :=

Succes met je operatie alvast :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:00

ik zou toch maar netjes toekijken hoor karin! wat zijn nou 6 weken op de rest van je leven? heb geduld, dat word later beloond!!
Hoe gaat het nu?

@fenartoe: heel veel succes en sterkte!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:03

Gister ging het drama, alles deed giga pijn en kon gewoon niks.. Vandaag gaat het wel wat beter.

Tja ik heb niet eens duidelijk te horen gekregen wat ik wel en niet mag := De 1 zei tegen me, je armen niet omhoog e.d. niet sporten.. En vervolgens zeggen ze dat ik mezelf wel kan douchen en zelf t-shirt aantrekken e.d. zelf m'n haar borstelen... nou dan hou ik m'n handen ook hoger toch?
Ow en volgens iemand anders mocht ik na 2 week al wel weer autorijden als m'n auto stuurbekrachtiging heeft?? Maar goed, ga het morgen maar weer allemaal vragen :+

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:06

ik zou maar gewoon heel rustig aan doen, je kan beter nu 6 weken weinig doen en straks verloopt alles zonder complicaties beetje fatsoenlijk... zou zeker niet tshirt enzo al zelf aan doen :oo lijkt me ook aardig pijnlijk trouwens! kan je niet veel vestjes dragen? dat is sowieso wel makkelijk lijkt me.
en inderdaad ook beetje handelen naar wat zeer doet... doe maar lekker rustig aan hoor :(:)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:08

nee inderdaad zou ik ook niet te veel doen!
gewoon lekker laten verwennen :D

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:12

Nou een waardeloze nacht gehad. Kon niet slapen van de (pijn) steken op de plek waar alles aan elkaar gehecht is. En de Bh kroop steeds daarna toe.
Ik heb vandaag maar een hemd aangedaan. Ben er net als een broek maar ingestapt. Ik kan echt geen shirt aandoen of een jas aantrekken want die zijn mij nog te zwaar met tillen.
Ik mag mijn handen wel omhoog doen maar niet de gehele arm boven de schouder.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:16

Tja ik vind het maar vreemd dat ze gewoon niet duidelijk hebben aangegeven wat ik wel en niet mag..

Opzich heb ik verder geen pijn, alleen als ik die BH af doe om te douchen, dan is het net of alles naar beneden zakt :=
En dat doet pijn..

En voor de rest erg veel jeuk.. maar goed, dat is opzich wel een goed teken natuurlijk..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:22

Ik heb alles op een brief staan met een schema vanaf wat wanneer weer mag.

Raar dat ze dat niet aan jou hebben gegeven of uitgelegd.

O dat jeuken je word er gek van.
Met de bh uit ga ik nog krommer staan om te zorgen dat het niet gaat trekken. Op de eind van de dag loop ik ook niet meer echt recht.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:25

Dat is minder dames, dat t zo pijn doet ! Dikke knuffel zal misschien een beetje helpen :(:)

Gekke vraag misschien maar met de operatie heb je dan een soort pyama (hoe typ je dat toch :P) broek achtig iets aan of niet ? Niet dat me dat heel veel uitmaakt ,maar is misschien dan wat handiger om maar voor een boxer te kiezen :+ :D

Wat ze mij als tip meegeven is .. probeer recht te lopen ! omdat je anders nog meer pijn in rug gaat krijgen en nog wat (weet ik even niet meer)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:26

Dat heb ik dus ook, en m'n moeder maar zeuren dat ik rechtop moet gaan staan, maar dat trekt en jeukt.. Dus nee nu nog maar even niet hoor..

En ik vind het ook echt idioot.. Bedoel, duidelijk wat ik nu wel en niet mag weet ik niet. Dus kijk maar wat ik wel en niet kan. Ga iig geen zware dingen doen, maar m'n haar borstelen heb ik dus wel gedaan...

Fenartoe, ik zou idd een boxer aan doen, je hebt namelijk alleen zo'n short idee voor.. Nou boeit het je op dat moment niet, maar als je dan naar de wc moet door de gang heen, tja dan is een boxer iets prettiger :P

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:27

inderdaad is iets charmanter zeg maar hahaha :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:30

Haha ja nou ja, vind ik wel :P Bedoel op het moment dat je half aan het wakker worden bent en je wel naar de wc loopt, boeit het je niet veel of de achterkant van je shirt open is := Maar tja, tis iets charmanter als je dan een boxer aan hebt :P

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:32

Ik had ook een boxer aan voor de operatie. Moest de 1 x wel op de ondersteek.

Oke ben dus niet de enigste met krom lopen. Ze zeiden in de kliniek ook direct dat ik rechtop moest lopen. Maar dat wou echt niet zo pijn deed dat.

Haren kammen doe ik ook. Hou me hoofd iets schuiner en dan lukt dat wel.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:33

Daar hebben ze dus bij mij niet eens wat over gezegd := Dat ik wel rechtop moet proberen te lopen.. Naja heb al heel wat dingen opgeschreven voor morgen.. Wat ik nog wil/moet weten..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:36

Kaatje stuur je wel even een P met mijn regels :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:41

Dat je je haar al kan borstelen!! Ik kon de eerste week niks!! Ik kon niet eens de klink van de deur naar beneden drukken.. Ben een week lang elke dag naar de kapsolon van mn tante gebracht om daar mn haar te laten wassen :oo poeh, nee dat kon ik echt niet allemaal !!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:43

mag ik diegene vragen die het al achter de rug hebben vragen of ze er tevreden over zijn? Qua rugpijn natuurlijk, maar ook hoe het eruit ziet? Lijkt het nog een beetje natuurlijk? Wat ik op internet heb gezien schrik ik soms echt van!

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:48

Ik ben tevreden over de borsten. Maar ze zijn nog dik van vocht.
Ik heb nog geen hoofdpijn meer gehad en de rugpijn ook nog niet maar ja ik doe ook niks.

Haar kammen vind ik nog wel makkelijk. Heb wel een maand voor die tijd mijn haar veel korter laten knippen is nu nog maar net over de schouders.
Schampoo in mijn haar doen is iets moelijker.