Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:27

wat mij verteld werd is dat de vader geen enkel recht heeft alleen de plicht om alimentatie te betalen en als er iets met de moeder gebeurd dan gaat het kindje standaard naar de familie van de moeder ipv naar de vader..als hij de rechten heeft aangevraagd bij de rechtbank en deze toegewezen krijgt kan bij problemen van de moeder waardoor zij niet meer voor het kind kan zorgen of overlijd gaat het kind naar de vader, om als vader rechten te krijgen moet hij naar de rechtbank stappen (wij hebben een formulier mee gekregen om aanvraag te doen bij de rechtbank) maar voor dit formulier moet de moeder ook een handtekening zetten anders is het formulier niet rechtsgeldig..

daarbij krijgt de vader meestal wel rechten van de rechtbank,alleen in bepaalde situaties zoals aantoonbare geestelijke stoornissen enz niet..

ik weet niet of het precies klopt,wij moeten alles nog gaan uitzoeken..sterkte TS ik zou alles ook maar even goed uitpluizen wat jij zou willen voor de toekomst van jullie kindje..

EDIT:
je hebt een erkennings 'certificaat' mee gekregen van het stadhuis..als deze is verscheurd kan hij ook niet na de geboorte het kind erkennen en op naam zetten..dus als er geen papier is kan je zelf opnieuw naar het stadhuis of zie ik dat verkeerd?
Laatst bijgewerkt door AdnerB op 28-08-10 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:32

JessAndHope schreef:
Hij zégt van wel.
Maar gister kreeg ik ook te horen dat hij 'wilde wachten met zwanger worden'. Dus alsof ik het hem heb opgedrongen en hij het nooit heeft gewild.
Eenerzijds snap ik hem wel ; tis toch je kind.
Maar anderzijds ; vind je volgende vriendin/vrouw het tof dat je nog minimaal 18 jaar alimentatie moet betalen?

Daarom zeg ik ook tegen hem, dat als hij zn erkenning intrekt, hij me geen alimentatie verschuldigd is, maar wel het kind gewoon mag zien.
Maarja, hij heeft al een keer gezegd dat hij dat niet doet...
Dus we kunnen alleen maar afwachten.

Als hij het zegt, ben ik bang dat je dat voor nu ook maar moet aannemen.
Tja, hij heeft zelf meegewerkt aan het zwanger worden. :D
Dus daar moet 'ie nu niet meer over zeveren. :+
Dat aandeel ligt net zo goed bij hem.

Tja, ik weet niet hoe dat zit qua gevoel bij mannen. Ik ken mannen die alles voor hun kind doen na scheiding en ik ken mannen die hun kinderen gewoon in de steek laten. Dat laatste, tja, ik begrijp daar niets van. Ik vind wel dat ALS de man zijn verantwoording t.o.v. het kind neemt (dus ook de gezondheid, he!) en de liefde ervoor toont, je dat nooit weg mag nemen. Want hij blijft de vader en er zijn gelukkig veel vaders die dol zijn op hun kinderen. Het is ook belangrijk dat een kind een vader EN een moeder heeft. Het hoeft natuurlijk niet (je hebt het leven niet altijd in de hand), maar het is wel het meest ideale. :)

Ik denk ook dat hij zijn erkenning echt niet gaat intrekken. Hij is ook niet achterlijk. Hoe moeilijk ook voor jou. Tja, van een huwelijk kom je zo af, maar met een kind ben je pas echt voor altijd aan elkaar verbonden. Voor altijd. Dus eventuele nieuwe partners moeten daar maar mee leren leven. ;)
Ook wat betreft de alimentatie, die jaren kan duren.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 10:33

@ Brenniie: thnx. Ben ook zeker van plan alles goed door te pluizen. Ik wil gewoon het beste voor die kleine meid, en heb tijdens het vorderen van mn zwangerschap het idee gekregen dat het hem geen zier interesseerd.
Bij erkenning heeft de vader standaard her recht op het zien van zijn kind en een eventuele omgangsregeling. Tevens heeft hij de plicht tot betalen van alimentatie.
Ook kan het zo zijn dat hij zijn recht op het zien van het kind verliest, maar nog wel steeds alimentatie moet betalen.
Hiervoor moet echter een verdomd goede reden zijn...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 10:36

Twiggy2008 schreef:
JessAndHope schreef:
Hij zégt van wel.
Maar gister kreeg ik ook te horen dat hij 'wilde wachten met zwanger worden'. Dus alsof ik het hem heb opgedrongen en hij het nooit heeft gewild.
Eenerzijds snap ik hem wel ; tis toch je kind.
Maar anderzijds ; vind je volgende vriendin/vrouw het tof dat je nog minimaal 18 jaar alimentatie moet betalen?

Daarom zeg ik ook tegen hem, dat als hij zn erkenning intrekt, hij me geen alimentatie verschuldigd is, maar wel het kind gewoon mag zien.
Maarja, hij heeft al een keer gezegd dat hij dat niet doet...
Dus we kunnen alleen maar afwachten.

Als hij het zegt, ben ik bang dat je dat voor nu ook maar moet aannemen.
Tja, hij heeft zelf meegewerkt aan het zwanger worden. :D
Dus daar moet 'ie nu niet meer over zeveren. :+
Dat aandeel ligt net zo goed bij hem.

Tja, ik weet niet hoe dat zit qua gevoel bij mannen. Ik ken mannen die alles voor hun kind doen na scheiding en ik ken mannen die hun kinderen gewoon in de steek laten. Dat laatste, tja, ik begrijp daar niets van. Ik vind wel dat ALS de man zijn verantwoording t.o.v. het kind neemt (dus ook de gezondheid, he!) en de liefde ervoor toont, je dat nooit weg mag nemen. Want hij blijft de vader en er zijn gelukkig veel vaders die dol zijn op hun kinderen. Het is ook belangrijk dat een kind een vader EN een moeder heeft. Het hoeft natuurlijk niet (je hebt het leven niet altijd in de hand), maar het is wel het meest ideale. :)

Ik denk ook dat hij zijn erkenning echt niet gaat intrekken. Hij is ook niet achterlijk. Hoe moeilijk ook voor jou. Tja, van een huwelijk kom je zo af, maar met een kind ben je pas echt voor altijd aan elkaar verbonden. Voor altijd. Dus eventuele nieuwe partners moeten daar maar mee leren leven. ;)
Ook wat betreft de alimentatie, die jaren kan duren.

Als hij mij ervan kan overtuigen dat hij echt alleen maar het allerbeste voor zijn kind wil. Zal ik de laatste zijn die haar bij hem weghoud. Dat zal ik nooit, maar dan ook echt NOOIT, doen. Het is precies zoals je zegt: een kind heeft recht op een vader en en moeder. Dus ook zonder erkenning mag hij het kind ten alle tijden zien.
Maar het intrekken van die erkenning zou een aantal dingen een stuk makkelijker maken. Zo krijgt ze dan gewoon mijn achternaam en is hij van de alimentatie af. Om maar even 2 dingen te noemen.

En zolang hij zich normaal gedraagd (waar ik af en toe ernstig aan twijfel gezien zijn reeds getoonde gedrag) dan zal ik dat ook doen, maar doet hij dit niet, dan zal ik het hem op alle fronten zo moeilijk mogelijk maken. Want die kleine mag absoluut niets tekort komen of iets aangedaan worden of in ongezonde situaties geplaatst worden!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:45

JessAndHope, ik snap hoe je er in staat en denk dat ik in jouw unieke geval precies hetzelfde zou doen. Ik denk dat je het wel redt, wat je ook nog te wachten staat. Ik wens je alle sterkte en kracht toe, zul je best hard nodig hebben. Alleenstaand moeder zijn is niet makkelijk, ik weet er alles van en ik heb het dan nog fijn voor elkaar met mijn ex. Maar zelfs ook dan zijn er hele moeilijke momenten. Laat staan als je zoiets tegenover je hebt, als die vent van jou. Denk aan je kindje, want dat is de meest intense liefde die je kunt voelen en delen. Je kind, de liefde voor je kind, geeft je heel, heel veel kracht. Dat kan ik ook uit ervaring zeggen. Sterkte!!! :(:) :(:) :(:)

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:46

Het lijkt mij wel een goed idee om, als jullie wat zijn bedaard, om de tafel te gaan zitten (evt. met -schoon-ouders erbij) om toch te gaan kijken wat hij nu eigenlijk wil. Ik vind dat je alsnog moet praten en inventariseren naar zijn verwachtingen van het ouderschap.

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 10:49

@ Twiggy : super bedankt! Ik ga zeker genieten van die kleine, aangezien ik nu al intens geniet van ieder schopje/draainkje of beweginkje wat ik voel!

@Lizzle: dat is ook inderdaad een goed idee, alleen heb ik het idee dat dat toch niet gaat werken. Desalniettemin, zal ik me er voor in zetten dit zónder inmenging van gerechtelijke lui te regelen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:21

TS, jij zegt dat ik het raar vindt dat jij hem geen gezag wil geven. Ho ho, dat zeg ik niet! Ik zeg alleen hoe de zaken ervoor staan mocht hij naar de rechtbank stappen. Ik bedoel er niets kwaads mee of wil je de juiste info niet ontvangen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:23

JessAndHope schreef:
@ Twiggy : super bedankt! Ik ga zeker genieten van die kleine, aangezien ik nu al intens geniet van ieder schopje/draainkje of beweginkje wat ik voel!

@Lizzle: dat is ook inderdaad een goed idee, alleen heb ik het idee dat dat toch niet gaat werken. Desalniettemin, zal ik me er voor in zetten dit zónder inmenging van gerechtelijke lui te regelen.

Het is absoluut geweldig en weet je, met zijn tweetjes zijn is supergezellig!!!! Hoe erg ik het ook vind dat het zo is gelopen tussen haar pa en mij, want het doet me ongelofelijk veel pijn, ik ben toch wel heel erg gelukkig, gek genoeg. Gelukkig zijn er meer dingen in het leven, die je leven fijn kunnen maken. :)

Lizzle, is idd ook een goed idee, in elk geval om zo je goede wil te tonen.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 11:23

Sorry, MamboBeach, dat heb ik dan verkeerd gelezen!
Mijn fout!
En ik waardeer het dat je uitlegd hoe de zaken ervoor staan als hij naar de rechtbank stapt.
Nogmaals, sorry voor de vergissing!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:29

JessAndHope schreef:
Sorry, MamboBeach, dat heb ik dan verkeerd gelezen!
Mijn fout!
En ik waardeer het dat je uitlegd hoe de zaken ervoor staan als hij naar de rechtbank stapt.
Nogmaals, sorry voor de vergissing!

Geeft niet hoor maar ik wilde even rechtzetten dat ik dat niet had gezegd. ;)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:35

TS, bedaar een beetje. Je schreeuwt nu moord en brand over hem, maar laat je woede en boosheid en hormonen eerst eens wat bedaren voor je allerlei scenario's in je hoofd haalt over hoe het verder moet.

Vooropgesteld dat een relatie met een vader in het beste belang is voor een kind, zul je op moeten houden met eisen stellen betreffende zijn gedrag naar jou als voorwaarde voor een omgangsregeling. Zo werkt dat niet en dat is echt heel onvolwassen van je. Ik hoop echt voor je dochter en voor jezelf dat je wat dat betreft snel bijdraait.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:53

ik weet niet of de kleine meid zoveel belang heeft bij contact met de vader

TS is nog jong dus grote kans dat ze een nieuwe partner vindt en dan zal dat de "vader" van de kleine meid worden
niks zo ingewikkeld voor zo'n kleintje om dan nog een vader te hebben die haar af en toe haalt met alle spanningen van moeders er bij
de vader geeft nu al aan dat hij eigenlijk geen kind wilde en hij is al 35 jaar, die veranderd niet meer in gedrag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:02

TS: Je bent nu gewoon heel erg kwaad dat HIJ bij JOU is weggegaan. Laat alles even bezinken en ga geen dingen zeggen waar je spijt van krijgt. ( als ik boos ben denk ik ook dat ik geen spijt krijg van dingen die ik zeg tot ik niet meer boos ben denk daar even aan).

Gezag of geen gezag maak je daar nu even nog niet druk om. Zoals je nu bezig bent lijkt het wel of een enorme rel wilt veroorzaken in je prive leven.

Ik vind dat jij zelf ook erg onredelijk bezig bent en ik kan je vriend heel erg goed begrijpen. Als je tegen mij steeds zou zeggen dat ik dingen moet doen en lui bent dan zou ik ook kwaad worden en owieso al nik gaan doen.

je maakt nu helemaal druk om haar achternaam maar ze is nog niet eens geboren en dit klinkt heel banketstaaf maar zo bedoel ik het niet. Jij brengt nu je kind in gevaar omdat je zo tresst dat doet je ex niet maar JIJ.

Je kan beter nu een sigaret opsteken dan zoveel stress hebben.

BTW: Mijn letter S doet het vaak niet sorry daarvoor.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 12:18

_Chanel_ schreef:
TS: Je bent nu gewoon heel erg kwaad dat HIJ bij JOU is weggegaan. Laat alles even bezinken en ga geen dingen zeggen waar je spijt van krijgt. ( als ik boos ben denk ik ook dat ik geen spijt krijg van dingen die ik zeg tot ik niet meer boos ben denk daar even aan).

Gezag of geen gezag maak je daar nu even nog niet druk om. Zoals je nu bezig bent lijkt het wel of een enorme rel wilt veroorzaken in je prive leven.

Ik vind dat jij zelf ook erg onredelijk bezig bent en ik kan je vriend heel erg goed begrijpen. Als je tegen mij steeds zou zeggen dat ik dingen moet doen en lui bent dan zou ik ook kwaad worden en owieso al nik gaan doen.

je maakt nu helemaal druk om haar achternaam maar ze is nog niet eens geboren en dit klinkt heel banketstaaf maar zo bedoel ik het niet. Jij brengt nu je kind in gevaar omdat je zo tresst dat doet je ex niet maar JIJ.

Je kan beter nu een sigaret opsteken dan zoveel stress hebben.

BTW: Mijn letter S doet het vaak niet sorry daarvoor.

Even vooropgesteld dát ik zou zeggen dat hij dingen moet doen en lui is, want dat heb ik nml NIET gezegd, dat maakt hij ervan.

Daarnaast: als ik me nú niet druk maak over die achternaam, is de kans klein dat de rechter mij in het gelijk steld als ze er eenmaal is, want dan word het nml verstaan als het wegnemen van de indentiteit van het kind.

Ik kan mensen die nu rustig af gaan zitten wachten werkelijk niet begrijpen, er moeten dingen geregeld worden. Punt. Hoe eerder hoe beter. Ik wil niet straks als ik net ben bevallen moeten denken aan wat nog geregeld moet worden. Dat moet dan allemaal al geregeld zijn. Dat mensen daar anders over denken, prima, maar die mensen kan ik weer niet begrijpen.

Enne... ik ben niet boos dat hij bij mij weg is gegaan hoor, ik had hem ander nml 5 minuten later verteld dat ie weg mocht gaan.... Dus trek aub geen conclusies die niet kloppen.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 12:20

spatter schreef:
ik weet niet of de kleine meid zoveel belang heeft bij contact met de vader

TS is nog jong dus grote kans dat ze een nieuwe partner vindt en dan zal dat de "vader" van de kleine meid worden
niks zo ingewikkeld voor zo'n kleintje om dan nog een vader te hebben die haar af en toe haalt met alle spanningen van moeders er bij
de vader geeft nu al aan dat hij eigenlijk geen kind wilde en hij is al 35 jaar, die veranderd niet meer in gedrag

Dat zei ik dus ook al tegen hem en dat het onmogelijk is om een kind van 1,5 te vertellen waarom hij haar steeds op komt halen en zij mee moet. 'Ja, ik ben je vader" krijgt waarschijnlijk gelijk de reactie: 'maar wie is dan die man die op de bank zit thuis?'
Kortom, je kan een kind pas vanaf een jaar of 4 het verschil uit leggen tussen biologische vader en stief vader. TENZIJ het kind eerst op is gegroeid met de echte vader en zodoende dus hem daadwerkelijk in het dagelijks leven heeft meegemaakt.

Als ik tegen hem zeg dat je het onmogelijk gaat tegen houden dat zij een andere man 'papa' gaat noemen, antwoord hij doodleuk dat hij dat dus niet wil en zal voorkomen. Hoe? Das mij een groot raadsel.

Dit even allemaal vooropgesteld dát er op korte termijn een andere man in mn leven verschijnt...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:21

Ik ben ook absoluut een voorstander van een vader en een moeder in het leven van een kind.
Maar ik ken toch een aantal gevallen in het echte leven, waarbij duidelijk blijkt dat de pa niets positiefs toevoegt in het leven van het kind of de kinderen. En dan moet je wat als moeder. Dus ik veroordeel TS haar manier van doen niet. Zoals zij het beschrijft, heb ik ook mijn twijfels over deze man.

Het is namelijk ook niet zo dat je koste wat het kost een vader in het kind's leven moet houden, als die man echt niet ok is. Maar goed, natuurlijk horen we alleen haar kant van het verhaal en kennen we de man in kwestie niet. Dat is natuurlijk zo, maar dat geldt voor elke discussie hier op bokt. Dat we over het algemeen maar 1 kant van iemand horen. Ik denk dat TS zaken wel goed overdenkt, ook al laat ze haar emoties de boventoon wel eens voeren. Het is ook niet niks, zwanger zijn van een vent, die jou laat zitten. Vergis je daar niet in, dat is heel heftig. Denk dat je dat vooral begrijpt als je dat zelf meemaakt of van dichtbij hebt meegemaakt (die laatste ervaring heb ik dan weer).

En verder denk ik dat mensen hier in het topic ook geen zaken moeten gaan zitten verdraaien, maar dat geeft TS zelf al aan. ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 12:23

Chubby schreef:
TS, bedaar een beetje. Je schreeuwt nu moord en brand over hem, maar laat je woede en boosheid en hormonen eerst eens wat bedaren voor je allerlei scenario's in je hoofd haalt over hoe het verder moet.

Vooropgesteld dat een relatie met een vader in het beste belang is voor een kind, zul je op moeten houden met eisen stellen betreffende zijn gedrag naar jou als voorwaarde voor een omgangsregeling. Zo werkt dat niet en dat is echt heel onvolwassen van je. Ik hoop echt voor je dochter en voor jezelf dat je wat dat betreft snel bijdraait.

Dat jij het toelaat om als voetveeg behandeld te worden, wil niet zeggen dat ik het ook maar moet doen. Ik mág van hem eisen dat hij zijn dochter uit de rook houd, aangezien dit schadelijk is voor de gezondheid. En ik mág hem vrágen mee te werken aan het veranderen van de naam.
Nogmaals: ik ben heel blij dat mensen mij onvolwassen kunnen noemen nadat ik net een major beslissing heb genomen die mij dwingt alleen verder te gaan op 20 jarige leeftijd met een kleine uk als verantwoordelijkheid, maar dat ik dit allemaal wel stel bóven een leven in spanning, ruzie en haat en nijd. Jaja... erg onvolwassen ben ik.

Again: ik laat me niet als voetveeg behandelen en ik heb mijn eisen zoals ieder ander eisen zou hebben in deze relatie. Dat er mensen zijn die het normaal vinden om maar een stap terug te doen en over zich heen laten lopen en het allemaal wel zien, prima... maar ik ben zo niet.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:26

Chanel, stress is niet goed tijdens de zwangerschap, maar een sigaret vind ik ook absoluut not done.
Ik snap niet dat jij zoiets kunt aanraden in je post. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:26

TS ik denk dat je beter om een slotje kunt gaan vragen. Jij wordt toch overal boos om en dat is nog meer stress. Ik denk dat jij graag ja en amen reacties wilt krijgen maar die zie ik hier niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:27

Twiggy2008 schreef:
[***], stress is niet goed tijdens de zwangerschap, maar een sigaret vind ik ook absoluut not done.
Ik snap niet dat jij zoiets kunt aanraden in je post. 8)7

ooit van sarcasme gehoort? 1 sigaret in 9 maanden is beter dan 9 maanden stress en gezeik.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 12:28

Twiggy2008 schreef:
Ik ben ook absoluut een voorstander van een vader en een moeder in het leven van een kind.
Maar ik ken toch een aantal gevallen in het echte leven, waarbij duidelijk blijkt dat de pa niets positiefs toevoegt in het leven van het kind of de kinderen. En dan moet je wat als moeder. Dus ik veroordeel TS haar manier van doen niet. Zoals zij het beschrijft, heb ik ook mijn twijfels over deze man.

Het is namelijk ook niet zo dat je koste wat het kost een vader in het kind's leven moet houden, als die man echt niet ok is. Maar goed, natuurlijk horen we alleen haar kant van het verhaal en kennen we de man in kwestie niet. Dat is natuurlijk zo, maar dat geldt voor elke discussie hier op bokt. Dat we over het algemeen maar 1 kant van iemand horen. Ik denk dat TS zaken wel goed overdenkt, ook al laat ze haar emoties de boventoon wel eens voeren. Het is ook niet niks, zwanger zijn van een vent, die jou laat zitten. Vergis je daar niet in, dat is heel heftig. Denk dat je dat vooral begrijpt als je dat zelf meemaakt of van dichtbij hebt meegemaakt (die laatste ervaring heb ik dan weer).

En verder denk ik dat mensen hier in het topic ook geen zaken moeten gaan zitten verdraaien, maar dat geeft TS zelf al aan. ;)

Wat betreft hem: hij is best ok. Heeft absoluut zijn goede kanten, en zal ook echt wel het beste voor die kleine willen. Maar als ik hem wijs op onverantwoordelijkheden van zijn kant en hij die resoluut van de kant doet als 'zeuren' dan komen bij mij de twijfels omhoog.
Er zijn nog altijd ergere mannen die hun vrouw/kind slaan en misbruiken, en dat is iets wat hij nooit en te nimmer zal doen.
En op tijden is hij echt wel een redelijke vent. Maar als je hem op een misstap/fout/misdraging van zijn kant wijst, dan valt er geen land mee te bezeilen.
Dan hult hij zich compleet in de slachtoffer rol, verdraait alles wat ik zeg en schildert MIJ af als iemand die HEM op zn nek zit, terwijl ik alleen om wat begrip sméék.

Dus ja, ik wil hem in het leven van mijn dochter houden. En ik zal ten alle tijden eerlijk vertellen hoe de vork in de steel zit en dat een eventuele stiefvader niet haar echte vader is. Ik zal hem nooit weigeren zijn kind te zien.
Maar dan verwacht ik wel dat hij de VOLLE verantwoordelijkheid als vader neemt, en dus AL zijn afspraken nakomt, denkt in het belang van zijn kind en zijn kind niet in ongezonde situaties plaatst.

Als er mensen zijn die vinden dat dit onredelijk is om te 'eisen', dan heb ik medelijden met de eventuele kinderen daarvan...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 12:30

_Chanel_ schreef:
TS ik denk dat je beter om een slotje kunt gaan vragen. Jij wordt toch overal boos om en dat is nog meer stress. Ik denk dat jij graag ja en amen reacties wilt krijgen maar die zie ik hier niet echt.

Er zijn meerdere mensen hier die reageren en niet met ja en amen. Het enige wat ik vraag is steun en tips over hoe nu verder, ik vraag niet om afgezeken te worden.
Ik vraag er ook niet om of jij wil beoordelen dat mijn handelen niet klopt, aangezien ik meerdere keren DUIDELIJK heb aangegeven dat mij absoluut NIETS te wijten valt, daar ik hem zo'n beetje als koning heb behandeld om te zorgen dat mij geen blaam treft.

Meerdere pogingen heb ik gedaan om dit hier heel duidelijk te beschrijven en de situatie zo neutraal mogelijk uit de doeken te doen. Maar ik vind het niet meer dan logisch dat ik enigszins gepikeerd ben als ik te horen krijg dat ik me aanstel waneer het vriendlief is die mij alles alleen laat oplossen tijdens de zwangerschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:32

TS het enige wat je teeds zegt is dat jij helemaal niets verkeerd doet en dat geloof ik gewoon niet. Jij kan niet perfect zijn, dat is niemand.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:33

TS, misschien is het een goed idee om jezelf even te bannen van Bokt. Je zit jezelf alleen maar op te fokken aan de hand van de reacties hier, terecht of onterecht. Hoe dan ook, het is niet goed voor jezelf en je kind.

Laat het nu gewoon even voor wat het is. Neem een week rust en laat alles bezinken. Dan ga je daarna de zakelijke kant regelen en daar heb je Bokt niet voor nodig.

Veel succes!

EDIT: Chanel was me voor. :)