Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:37

ladyjoy schreef:
Bellatrix schreef:
En welk standje hadden jullie bij de eerste keer?

Mijn ontmaagding is niet echt een goed voorbeeld voor jou, maar ik was te gespannen en ik blockte de boel gewoon helemaal af maar meneer was toen al zover heen dat hij móest nadat ik hem al 5 maanden had laten wachten dus toen ben ik omgedraaid en zo is het gebeurd. 2x erin en toen heb ik hem van me af geduwd omdat ik het wel weer genoeg vond :+

niet echt een lekker ontspannend 1e keertje dus :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:39

Steentje schreef:
Bellatrix schreef:

Missionaris. :j

Dat lijkt wel een beetje standaard voor de eerst keer of niet? Is dat ook niet het meest gebruikte standje?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:40

Bellatrix schreef:
Dat lijkt wel een beetje standaard voor de eerst keer of niet? Is dat ook niet het meest gebruikte standje?

Ik denk dat dit standje idd het beste is om ontmaagd te worden..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:40

urselin schreef:
Aan twee/drie keer per week zat ik misschien in de eerste weken van mijn vorige relatie, daarna echt niet meer :n

Serieus? Daar zat ik na 2.5 jaar nog aan, de tijd ervoor waren we echt net konijnen...
Nouja, ligt ook wel aan het libido per mens denk ik..

Bellatrix schreef:

Ik bovenop. Beetje lastig, zo ongeoefend, maar wel goed te doseren wat je nu wel en niet erin wilt hebben :) .Om het maar even simpel uit te leggen haha..

Doggy favorite lees ik bij meerdere? Ik vind dat toch echt zo saai en voel dan ook echt zoooo weinig :?
Edit: Of ik krijg inderdaad last van mijn buik als meneer in kwestie te enthousiast wordt... maar bij gewoon leuk doggy vind ik er vrij weinig aan?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 10-08-10 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:42

Yv_ schreef:
Serieus? Daar zat ik na 2.5 jaar nog aan, de tijd ervoor waren we echt net konijnen...
Nouja, ligt ook wel aan het libido per mens denk ik..

Bellatrix schreef:

Ik bovenop. Beetje lastig, zo ongeoefend, maar wel goed te doseren wat je nu wel en niet erin wilt hebben :) .Om het maar even simpel uit te leggen haha..

Doggy favorite lees ik bij meerdere? Ik vind dat toch echt zo saai en voel dan ook echt zoooo weinig :?

Ligt er misschien ook wel aan dat ik na drie maanden vaak met blaasontstekingen zat.
Voor mij staat er altijd iets pijnlijks te wachten na seks, dus op een gegeven moment heb je geen zin meer :')

Weinig voelen bij doggy?
Dan zitten ze meestal precies tegen mijn g-spot aan!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:44

Ikke ook missionaris. Maar vrouw bovenop is eigenlijk wel het ideale standje voor de eerste keer seks omdat je alles zo goed onder controle hebt. Dus hoe ver ie in je komt, je kunt zelf het tempo aangeven enz.

SteffiiY

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:44

ja maar toch heb je dan we druk op je benen staan waardoor het ontspannen moeilijker is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:12

ladyjoy schreef:
Heino schreef:
Bedoelde het niet vervelend hoor. Maar je hoort zo vaak over te dunne en korte piemels, terwijl iedere vagina ook anders is.

Ah oke, dan kwam het alleen zo over ;)

Maar sorry, als ik mondwerk wou doen, kon ik beter een waterijsje nemen want dan had ik nog meer om aan te zuigen en was het nog spannender..

Ik vind je eigenlijk best grof. Zeker als je net al "op je teentjes getrapt" reageerde toen Heino opperde dat jij misschien te wijd bent. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:13

Ik zou het zonde vinden als dit topic gesloten moet worden omdat het te grof wordt en/of off-topic gaat. Het liep juist zo goed en respectvol. Misschien iets om aan te denken?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:14

Mijn moeder heeft ze op de EHBO wel eens gehad met de deksels van Nivea potten, sinaasappels en stofzuigerslangen in alle gaten :')
En die smoesjes die er dan gebruikt werden :') _O-

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:14

Volgens mij zijn je vingers nog altijd het gevoeligste instrument (mits geknipte nagels) en kan je beter daarmee aan de slag gaan.
Beetje glijmiddel erbij, je kan opbouwen enz..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:15

Ik wou het net zeggen, maar Redpassion is me voor... Hou het AUB in dezelfde sfeer als waarin we gestart zijn...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:15

Knap dit topic van de ts, en op een gegeven moment loop je tegen het moment aan. Zelf vond ik de eerste keer een drama, het deed best pijn en mijn vriendje had toen (in mijn verbeelding?) een HUGE ding ;).
Wat ik je zal aanraden, en het klinkt misschien raar, oefen eens met een vibrator. Die heb je in allerlei soorten en maten, zo kun je jezelf meer aanwennen. Of is dit al genoemd?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:18

Oh sorry als het zo overkomt, ik bedoel gewoon te zeggen dat je je er idd niet zo druk over moet maken. (Wat inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan is, heb zelf mogen ervaren. ;) )
En hé, 't hielp voor mij. :o

Hoewel het bij mij nog anders zit, mijn eerste keer was afschuwelijk, toen eens goed nagedacht, en ik vind meiden gewoon leuker, en mannen oké maar verder niet. Van geen wonder dat 't niet wou lukken, vond er gewoon niks aan.

Oh my god mensen je moet er ook een dop op doen. :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:33

Ik zou het ook heel erg jammer vinden als mensen het nodig vinden om hier te moeten geinen. Het topic verliep echt heel goed en er werden veel fijne tips gegeven. Waarschijnlijk ook juist de reden dat het en nog open is, en hier staat.

Dus zou iedereen aub weer ontopic willen gaan?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:36

helemaal ontopic ( want ik zou het ook heel naar vinden als dit gesloten wordt)
heb ik zowaar vanmorgen het onderwerp laten vallen bij m'n psych en ga ik vanavond eens lekker naar m'n studentenvereniging. gewoon voor m'n lol, maar je weet maar nooit.
zo, take that eerste stap zetten!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:37

Wat zei de psych erover?

Goed om gewoon ff lekker wat leuks te gaan doen en als je leuke mensen tegen het lijf loopt is dat gewoon en bonus ;)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:42

Ariebombarie schreef:
er niet bij nadenken als het wel gaat gebeuren want dan verkramp je helemaal... en een fles sterke drank leeg zuipen wil ook wel helpen om te ontspannen :D
Het is bewezen dat mannen minder opgewonden raken van alcohol in hun bloed, maar vrouwen juist meer opgewonden worden. (het is dan echter niet de bedoeling dat je je helemaal klem zuipt :Y) )
Meestal is dit ook een reden om vrouwen dronken te voeren en er misbruik van te maken.. maar dat even terzijde. Als je een (of twee, of drie) borrel(s) op hebt ben je meer ontspannen én meestal ook eerder opgewonden. Al is dit natuurlijk wel een keuze die heel persoonlijk ligt.
Ikzelf heb nooit gedacht aan "oh wacht even, eerst even een borrel om me te ontspannen" omdat ik vrijwel nooit alcohol drink ;)

Verder vind ik dat dit topic en beetje een rare wending heeft gekregen :wow: Hopelijk gaan we snel weer on-topic. Want het ging/gaat zo goed :j

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:43

psych heeft vooral gewoon erkend dat het een probleem is, maar omdat dat niet de voornaamste reden is dat ik erzit het even laten rusten tot later. wat ik niet zo'n probleem vind aangezien we er een beetje onverwachts opkwamen en ik niet voorbereid was om daarover te praten.
ik heb een hele fijne psych :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:46

nou dronken raad ik neit aan :+ maar aangeschoten, beetje lekker tipsy.. dat helpt echt wel hoor. denk ook echt bij TS :j

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:49

ik vind aangeschoten zijn juist een slechte tip eerlijk gezegd... ok, je ontspant je misschien beter,
maar het is wel fijner om, zeker voor de eerste keer zoals bij de TS, er gewoon volledig bij te zijn met je hoofd...
of is dat zo'n raar idee? :+

en phara, ik drink ook niet (meer)... en ik mis niets... ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:50

JL daarom zei ik ook al, niet dronken maar aangeschoten. als je aangeschoten bent weet je meestal nog wel gewoon wat er gebeurt.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:50

overigens zeg ik niet dat je MOET drinken he. die keuze kan ieder voor zich maken.

fiona2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:52

Ik vind seks altijd nog lekkerder als ik een beetje aangeschoten ben.. Maar voor een eerste keer zou ik het niet aanraden..

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:54

ik vind die grens behoorlijk klein, ariebombarie (wat heb jij trouwens gaaf haar!)
kan dus fijn zijn voor later, maar bij een 1e keer lijkt het mij ook niets, maar dat is persoonlijk ;)