Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:lopen jullie trouwens allemaal bij een internist of laten jullie het ook bepalen bij de huisarts net als ik?
Ik loop namelijk bij de huisarts en die bepaald de verhogingen.
Ik heb vorige week bloed laten prikken en hij zegt dat ik goed zit. Weet niet welke waarde, maar hij zei dat ik op 7.12 zit en dat was goed. Maar ja of het nu de TSH? is of de TH4????is (hoop dat ik het goed zeg)
Mijn bloedarmoede was weg, wel zijn mijn etrositen? aan de kleine kant en moet veel groene groentes eten. ( die doktoren kunnen alles ook altijd zo goed verwoorden) bloedarmoede zat nu
op 7,8 en 8.3 en was dus ook goed.
En voor diegene die bij de internist lopen, hebben jullie dit gevraagd aan jullie HA of moesten jullie daar zelf eerst om vragen?
Ik voel me namelijk nog steeds niet happy.
Joenalie1 schreef:Het is en blijft een vervelend iets, je hebt uiteindelijk een chronische ziekte, het gaat nooit meer over!
Met de juiste dosis wordt je wel tachtig of ouder, maar goed vraag me wel eens af waarom de internist niet meteen aan een schildklierprobleem dacht, ik ben uiteindelijk zelfs bij een psychiater beland omdat men dacht dat ik anorexia had![]()
belachelijk toch, die stuurde me na 2 minuten al weg met de mededeling dat er mentaal bij mij niets mis was
(wist ik ook wel,maar toch)
Klagen heeft geen zin, men snapt het niet en bovendien wordt je ziek zijn er niet anders door, een dag vol inspanningen resulteerd in ultra vermoeid zijn en een enorme behoefte aan slaap!
Ik gun mezelf dat ook en soms meld ik me dan ook ziek van mijn werk, mijn lijf heeft dan tijd nodig om te herstellen.