Ik weet ook niet hoe die kleur het gaat doen, of het past in het ontwerp en of ik het leuk vind, is allemaal afwachten, dat maakt het dubbelspannend vind ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StEpHaNiE66 schreef:Ik zal vanavond even een foto maken (zit op mn werk). Nou ik was geen die-hard denk ik haha. Mn beentjes vlogen geregeld de lucht in
Ik heb 1.5 gezeten...met een korte pauze tussendoor.
Saul schreef:marshaha hier mijn tattoo, hij had van mij wat netter gemogen maargoed.
Tussen de woorden hadden puntjes moeten staan, en het sterretje onderaan had een streepje moeten zijn en march on en 1956 - 2000 hadden niet ingekleurd moeten zijn..
http://cdn.buzznet.com/assets/users16/l ... 646725.jpg[/img]
foto van mijn litteken zal ik morgen maken..
Saul schreef:marshaha hier mijn tattoo, hij had van mij wat netter gemogen maargoed.
Tussen de woorden hadden puntjes moeten staan, en het sterretje onderaan had een streepje moeten zijn en march on en 1956 - 2000 hadden niet ingekleurd moeten zijn..
foto van mijn litteken zal ik morgen maken..
Saul schreef:marshaha, jou stijl is old skool?
Ik weet niet hoe ver het is, maar kan altijd een keertje komen kijken
Idd, de tattoo had van mij achteraf ook wel ietsje anders gemogen, maargoed hij staat en ben er toch ontzettend blij mee
Ayasha schreef:ik ben terug.was op 40 min oid geflikt... Viel me heel dik mee, alleen het stukje dicht bij de pezen deed effe wat venijniger maar voor de rest...
Nu doet hij eigenlijk irritanter dan tijdens t zetten