verder vind ik het allemaal best interessant, maar houd ik het denk ik maar gewoon bij het oude vertrouwde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cream_1986 schreef:Ik weet niet of het al genoemd is maar ik schrijf het lekker toch;![]()
Een aanrader voor de dames die zeer zwaar ongesteld zijn altijd: de Implanon!Ter vervanging van de pil, een hormoonstaafje in je arm die 3 jaar blijft zitten. Ik heb een wat langer gerekte cyclus, en wordt nog amper ongesteld. Dat houdt voor mij in; 1 tampon per dan ipv 3 en dat voor max 3 dagen.
En soms helemaal nix! Slaat 'ie gewoon een maandje over.Voor de personen met een zwangerschapstestfobie; er zijn alleen gevallen hiervan bekend bij vrouwen die al voor het inbrengen van het staafje zeer pril zwanger waren. Hij is zeer veilig, net zo als een spiraaltje oid.
Doe mij die maar
LynnDenise schreef:Vandaag ongesteld geworden, maar kan hem pas volgende week bestellen. Hopelijk word dit dus de laatste keer met tampon, pf rampdingen, zit elke pauze weer op de plee om hem te vervangen en dan heb ik super. Ik ben het ook altijd minimaal 5 dagen en dan ook echt flink.
Zo nu weten jullie weer alles over mij, ben benieuwd of de volgende ongesteldheid beter zal gaan.
Baxter schreef:Hier mijn ervaring met de mooncup...
Ik ben er nu voor het eerst mee begonnen en hij bevalt me super... Vooral voor de nacht ben ik er heel erg blij mee.
Ik heb nogal veel bloedverlies tijdens mijn menstruatie dus moet nog wel even kijken hoelang mijn cupje het volhoud. Maar ben sowieso veel schoner gebleven dan met al die landingsbanen die ik gebruikte..
Na een nacht moest ik als ik niet eerder naar de wc was geweest hard rennen om ongelukken en bergen extra was te voorkomen. Nu kan ik gewoon op mijn gemakje.. Dat geef sowieso een fijner gevoel...
Ook is het inbrengen en uithalen zo gebeurd... Ff wennen, maar dan echt top..
Ik ben er heel erg tevreden over....
LynnDenise schreef:Zijn er nieuwe 'proefpersonen' toevallig bezig met hun maandelijks ongemakje?
Salaris is gestort dus ik sta op het punt van bestellen