Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Marije__ schreef:Ik krijg echt maar 1 keer per week, dit omdat mijn waarde niet laag genoeg is...

foto's zijn wel erg mooi geworden trouwens, wat een leuke Shetlander! Heb ook even gereageert in je toppic. En goed om nog even verder onderzoeken te laten doen
Over 2 weken moet ik weer dus dan moet ik maar zelf nog maar een keer gaan vragen.
Nicee... Glossi schreef:Uhmm weet niet hoe het heet maar ik weet wel dat het de b12 is die niet in de koelkast hoeft. Zegt je dat iets?
Tinky12 schreef:Glossi schreef:Uhmm weet niet hoe het heet maar ik weet wel dat het de b12 is die niet in de koelkast hoeft. Zegt je dat iets?
Hydrocobalamine als ik het goed heb...die kreeg ik ook in het begin,heb nu hydroxocobaldamine...minder pukkels.Misschien kun je vragen om te switchen om te kijken of het bij jou ook minder wordt.
Citaat:Vitamine B12 hydroxocobalamine:
Een van de vormen van vitamine B12 is hydroxocobalamine. Een andere vorm van vitamine B12 is cyanocobalamine. Hydroxocobalamine is sinds 1962 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Hydrocobamine als het merkloze Hydroxocobalamine. Hydroxocobalamine zit ook in diverse multivitaminepreparaten.