Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar omdat het laagje steeds verder oplost, komt er telkens een klein beetje vrij in de bloedbaan.
Zal het mijn moeder wel even laten lezen want ik word met een maand 18.. 
Caiitliin schreef:Jetske schreef:Hoe doen jullie dit eigenlijk met autorijden en deze medicijnen?
ja dat vraag ik me ook af! In een zo'n boekje van concerta stond dat je het moest aangeven bij je instructeur en dan speciale les kreeg, en allemaal testen moest doen, dat je ook een speciaal examen kreeg. daar ga ik dus echt niet aan beginnen, zal wel lekker veel geld kosten! En er rijden genoeg mensen met adhd zonder medicijnen auto en die zijn dan toch ook onoplettender?
maar dan van de andere kant
) en kunnen dan erg handig zijn 
) getipt. Ik heb al jaren het vermoeden van ADHD, maar nam lang praten gaf zij mij de tip om me te laten 'testen' op het DAMP-syndroom; ADD in combinatie met dyspraxie. Ik heb me natuurlijk enorm ingelezen en herken mezelf hier absoluut in.
Is goed te doen, en jij bent gezellug
!
.... ! Als je zegt dat je het van een psycholoog hebt zal hij het zeker serieus nemen denk ik zo
ik doe poging
Menino schreef:hihi, ja ik dat vorige topic had ik ook echt van die oooooh momentjes...
bv. dat ik heerlijk kan slapen als ik een liter red bull op hebSterker nog, als ik niet kon slapen liep ik altijd even naar beneden, en pakte altijd onbewust een blikje red bull (bij mijn vader dan, thuis drink ik dat spul amper) . Iedereen verklaarde me voor gek, maar in dat topic was het heel normaal, omdat cafeine een gunstige invloed schijnt te hebben op ADD'ers. Of dat ik nooit iemand versta in rumoerige ruimtes terwijl er niets mis is met mijn gehoor
...
Hebben jullie ook, dat jullie altijd op zoek zijn naar een 'kick' , dus veel dingen kopen om je goed te voelen (dat heb ik namelijk vrij ergIk ben echt altijd bezig met dingen kopen, gewoon om dan weer iets gekocht te hebben
Overigens wel vaak stomme hele goedkope dingetjes zodat mn bankrekening het aankan. Het is niet onverantwoord zegmaar
) en jezelf heel (te) hard pushen tot bepaalde dingen, enzo, gewoon om er een 'kick' uit te kunnen halen. Zegmaar dingen waar je dopamine van aanmaakt
Als ik dat niet doe heb ik echt binnen no-time een sleur gevoel...
Volgens mij ben ik om die reden ook echt potentieel drugsverslaafde nummero 1. Dus daar moet ik echt niet aan beginnen