Ik had laatste ook super mooie handschoentjes gezien. Zwart met een roze randje. Maar ze hadden alleen maat S en ik heb nogal grote handen, dus ik kreeg ze niet eens aan.
LuvdaTossa
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-10 11:15
Ja mij roxiie Gezien mijn staat, kan ik de 11stedentocht zelfs niet in een week uitrijden
We zouden ook de 11merentocht doen.. Helaas gooide mijn andere hobby roet in het eten.
Oei dat is vervelend van je rug, hoe is het gebeurd? Beterschap!
Ik ga vanavond met een vereniging meefietsen, en zondag met eentje, eens kijken welke goed bevalt Heb er wel zin in! Hopen dat het droog blijft...
Ik heb een tijdje terug een paar leuke handschoentjes bij Itek gekocht, helemaal niet door, zwart met bovenop een witte getekende bloem, en een gelvulling voor iets van 7 euro? Erg fijne handschoenen!
Oef,gebroken rugwervel,pas maar op. En beterschap! Net weer een goede 1 1/2 uur op pad geweest, poeh....al die heuvels hier. Moet mn computer eens gemonteerd krijgen zie ik eens hoeveel km ik rijd en hoe snel.
Ik ben van een paard gevallen, met mijn onderrug tegen een paaltje. Het is de 12de thoracale wervel. Erg jammer van alle plannen, maar eerst maar alles weer even helemaal goed met de rug.
Ik hoop wel dat ik snel weer op de fiets (en het paard) zit!
Halloooo. Ik ben gister weer begonnen met wielrennen, voor het eerst sinds 1,5 jaar weer. Wegens knieblessure moest ik stoppen, daar ben ik eind Januari aan geopereerd en gister en vandaag dus weer begonnen. Heeeeeeeerlijk! Ik heb trouwens een Gazelle, heerlijke fiets.
Ik heb vandaag een nieuwe zonnebril gekocht (Tifosi Slip). En hij is mooi. Voorlopig nog niet fit genoeg om te fietsen, maar oké ik heb in elk geval weer een bril
LuvdaTossa, oei dat klink wel heel gemeen! Hopelijk geneest het allemaal snel, maar ook goed.
Guernica, ik heb ook een gazelle, vind hem super Terwijl sommige andere er niet over te spreken zijn. Ben wel aan het sparen voor volgend seizoen een nieuwe fiets erbij.
Mar, wat voor een fiets heb je nu dan?
Na 3 uur gefietst te hebben vandaag, kwam ik langs mijn paardje, die even buiten gezet, ik in de zon gaan uitrusten, paardje weer naar binnen en ik weer verder gefietst meteen 2 vliegen in een klap gehad.
Waarmee smeren jullie je trouwens in? Ben vandaag toch wel even wat verbrand
Maandag ga ik met een vereniging mee fietsen, 100 km. Ben beetje rond aan het kijken voor een leuke vereniging.
Heza_Yankee
Geplaatst: 24-05-10 18:42
Jemig, wat een afstanden leggen jullie al af! Ik ben dan toch een echte beginneling.
Ik wilde vandaag gaan fietsen maar nu is de sensor van mijn snelheidsmeter stuk. Baal ik best van want ik vind het fijn om te zien hoe hard ik fiets. Ik heb nu mijn dagelijkse fiets gepakt en met manlief en dochter naar mijn paard gefietst om hem weer binnen te zetten. Toch weer 20 km gefietst. Beter iets dan niets dan maar.
Bruintje_87
Geplaatst: 24-05-10 18:56
Ik ga morgen voor een nieuwe fiets!
Voor deze ga ik morgen kijken. Mocht hij niet bevallen, dan moet ik helaas tot het weekend wachten, omdat ik steeds tot 5 werk, om verder op richting noordlimburg te gaan kijken. Iemand hier ervaring met Merida fietsen?
Ik ga komende week ook meefietsen bij een damesploeg Mocht ik goed genoeg zijn, kan ik mee doen en eventueel wedstrijden gaan rijden.
Gaat er iemand komende zaterdag naar de klassieker in Bilzen?
Mooie fiets Bruintje!! Was het in 't echt ook wat?
Ik heb maandag 240 km gefietst!! ( zegge; tweehonderdveertig km ) En uiteraard 't kruisje in ontvangst mogen nemen aan het einde!! Heb nu wel een beetje opgezette knieën. Maar 't was echt weer super gezellig en we hadden ook nog mooi weer!!
Bruintje_87
Geplaatst: 27-05-10 10:06
roxiie, ik denk dat je zadel niet goed afgesteld staat? Of je zit op een te grote fiets. Anders zou je normaal gesproken echt geen last van je knieen mogen hebben? En al zeker niet een paar dagen erna! Ik zou dat wel goed in de gaten houden, de problemen komen meestal langzaam aan, maar voordat je er vanaf bent....
Ik ga vandaag eens bij verschillende fietsen kijken, ben benieuwd!
SplashIsLief
Geplaatst: 27-05-10 10:08
Leuk, veel plezier!
Ik hoop vanmiddag een heel klein rondje te maken. Eens kijken of dat nog gaat. En vanavond een materiaal clinic (hoe stel je remmen af, hoe smeer je je ketting etc)
Anoniem
Geplaatst: 27-05-10 10:09
240 km is geen kippenstukje he.. Als je dat niet regelmatig doet is het niet gek dat je lijf daar op reageert. Zou het inderdaad wel even aankijken maar het kan ook gewoon wat vocht zijn.
Ik ga straks een half uurtje fietsen, maar echt heel erg rustig aan. Had dinsdag veel pijn tijdens intensieve fysio, gister 20 minuutjes gefietst en morgen weer intensieve fysio dus ga gewoon even de boel los en spierpijnloos trappen.
roxiie
Geplaatst: 27-05-10 13:53
"Normaal gesproken" fiets ik ook niet 240 km op een dag Bruintje En aangezien het ook geen standaard afstand is voor mij om te fietsen vind ik t niet heel raar dat ik er wat last van heb. Tis inmiddels alweer mooi afgezakt Fiets staat verder ook goed afgesteld!
Succes met de clinic en 't fietsen!
ineke_
Geplaatst: 27-05-10 16:07
Hele gave fiets bruintje ! M'n vriend heeft laatst een Merida mountainbike geprobeerd en hij vond het een erg fijne fiets.
Uiteindelijk is ie toch voor de sensa gegaan die ik eerder heb geplaatst. Ik koop die van mij via een fietsplan, dat is bijna rond en dan heb ik dezelfde ! Nog een paar weekjes !
En splash waar doe je zo'n clinic ? Lijkt me ook erg leuk !