Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:Oh
Haha dat is verwarrend, dus dat darmen flesje is gewoon goed.
Goh straks groeit er haar in je darmenDat zou wat zijn, nou dan ga ik straks toch dat flesje halen.
Het is wel een etosmerk, dat maakt niets uit denk ik?
Sodeletuut schreef:Ik ga dit ook even volgen! Ben benieuwd.
Ik heb niet hele korte wimpers, maar meer is altijd goed toch?
Ben wel erg benieuwd naar foto's!
Mlies schreef:kimxbabbel schreef:ik weet niet of jullie gtst volgen, maar voor charlie een date had met rik, had ze iets op haar ogen en daaarna waren haar wimpers zoo mooi gekruld & ongelooflijk lang!!
weet iemand wat voor 'iets' ze op haar ogen had?
Niet gezien.. Maarre, gewoon nepwimpers?
Ik heb het gisteravond voor het eerst opgesmeerd, ben benieuwd.Beste is 3 keer in de week? Of wel gewoon elke avond?
SSDesign schreef:Ik heb ook die van de Etos![]()
Gebruik het nu een week, heb 4x gesmeerd geloof ik. Pff vanochtend werd ik wakker en zat die olie weer overal.
Ben wel benieuwd naar de resultaten. Foto's maken lukt vrijwel niet bij mij dus helaas... Tot nu toe is het alleen nog niet echt beter geworden, maar dat kan ook bijna niet he
Hypofocus schreef:Marchador schreef:Oh
Haha dat is verwarrend, dus dat darmen flesje is gewoon goed.
Goh straks groeit er haar in je darmenDat zou wat zijn, nou dan ga ik straks toch dat flesje halen.
Het is wel een etosmerk, dat maakt niets uit denk ik?
Er is maar 1 wonderolie
En dat spul is dus laxerend, maar werkt daarnaast, als je het smeert ipv inslikt, dus ook goed voor haargroei.
Haar kan alleen groeien als er een haarzakje is.
Over je hele lichaam is ieder mens heel licht behaard. Dus aan de buitenkant hebben we overal haarzakjes.
In je darmen niet, dus daar zal ook geen haar komen
M_ariskaa schreef:Maar als ik het goed begrijp moet je het echt vragen aan de verkoper en ligt het dus niet in de winkel?
Ben echt ben dat ze het niet kennen en ik daar voor banketstaaf sta in de Da
M_ariskaa schreef:Ja zeg hallo
Kom ik daar aan 'hebben jullie wonderolie?'
Hypofocus schreef:M_ariskaa schreef:Ja zeg hallo
Kom ik daar aan 'hebben jullie wonderolie?'
Dat is létterlijk wat ik dus gisteravond bij de Etos heb gedaan
Ik ben binnengelopen en heb de eerste vakkenvulster gevraagd of ze ook wonderolie hadden.
Toen vertelde ze dat het achter de kassa stond. Dus ik zei dat ik het dan zo bij het afrekenen wel even zou vragen, en bedankte haar.
Ging verder kijken in de winkel, want ik had nog tandpasta nodig...
Kwam er een andere verkoopster, die mijn vraag toevallig had gehoord, aanlopen met een flesje wonderolie voor me. En ze had gelijk opgezocht wat de prijs was.
Heel lief en attent!