Unwritten schreef:Hmm.. ik heb nu al een week last van (vies)bruinige afscheiding.. ik begin nu aan mijn laatste pilweek.. soms zit er ook wat bloed bij. Ik gok dat het te maken heeft met mijn eisprong, maar ik vind dat het lang aanhoudt. Ik wil even mijn stopweek afwachten, als het daarna nog is bel ik de dokter. Het is vooral onpraktisch, het is niet veel, maar het is ook niet fijn![]()
Qua pil heb ik de Trigynon.
Dat had ik bij de microgynon 30.. Maar bij mij waren het wel echt doorbraak bloedingen! Was ook bruinig
en om de vraag van Ilsemarie te beantwoorden.. daarom ben ik van 30 naar 50 gegaan!
Maar van de 50 kreeg ik naar een jaar gebruik ook last van, hoofdpijn & enorme moodswings en erg onrustig. Waarschijnlijk neemt mijn lichaam de hormonen niet al te best op?
Die trigynon 3-fase pil werkte 1,5 jaar lang prima! Buiten dat mijn libido echt laag was.. laag = niks! Klinkt dat iemand misschien bekend in de oren?
En toen ging ik in de stopweek in 1x hoofdpijn kweken en bij de 1e paar pillen van de 1e week misselijk aanvallen en duizelig.
Elke pil heb ik tot nu toe 1 tot 2jaar gebruikt en daarna dan gaat het op een of andere manier mis?