Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaike schreef:Damn it.. ik voel me rot.
We zijn met z'n 4e thuis, maar het lijkt of ik een hotel moet runnen. Ik ruim het aanrecht en het fornuis op, m'n zusje is gaan koken en alle zooi ligt er nu nog steeds. Ik baal daar gewoon van. Vind het niet leuk. Heb gevraagd of ze het op wilde ruimen, waarop ze boos werd. Het zal mij niets verbazen als het er morgenochtend nog ligt.. Maar ik laat het liggen..
Maaaike schreef:En ik ben zoooo moe. Dit is geen gewone moeheid, werkelijk alles is moe, tot op m'n bot.. ik heb echt heel hard een injectie nodig, nog even geduld.. maandag. En ik heb last van m'n maag/slokdarm, al een week of 3. Krijg opeens het idee dat het wel eens zou kunnen komen door alle medicijnen die ik slik. Grr..
En het minst erge, maar wel heel waar, ik mis Jack zo! Hij was m'n steun afgelopen maanden.

Ik vind het zo erg. Hij zei weer dat zijn leven momenteel niet is zoals hij zou willen. En nadat we een paar hele fijne dagen gehad hebben samen, kwam dat erg rauw op mijn dak. Ik voelde me aangevallen, had het idee dat ik helemaal niks goed doe enz. Het-inmiddels-wel-bekende-liedje. Ik moet toegeven dat ik helemaal niet tegen kritiek kan en ook dingen veel te snel opvat als kritiek. Dit is een punt waar ik de komende tijd in de therapie mee aan de slag wil. En eigenlijk zou ik het met mijn behandelaar willen bespreken, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat lopen. Voor nu voel ik me zwaar ellendig. Ik schaam me, ik voel me schuldig, ik voel me dom, ik voel me leeg...

Ik ben een leuk boekje aan het lezen waar jullie misschien ook nog wel wat aan kunnen hebben. Het heet Focus.
Dat je hebt liggen slapen is dan ook helemaal niet erg. Je bent verder actief genoeg, dus die rust heb je gewoon nog hard nodig. 
Dinky heeft zich weer prima vermaakt. Ik denk dat ik toch wat beter op moet gaan letten met wat ik op het aanrecht laat staan haha... 

haha
hij heeft in zijn manier van kijken en zijn kleurtjes ook echt iets weg van onze hond! Hoop dat je hem kunt redden uit dat 'doodhuis' zou toch verschrikkelijk zijn als dit arme diertje afgemaakt word, net als alle andere hondjes daar natuurlijk.
en leuk is anders..