ik ga het maar eens opgeven denk ik het lukt voor geen meter paar weken echt goed hardgelopen en gewiit en alles zo gegeten dat ik niet onder de 1500 kcal zat en nog niks eraf :s ben zelfs aangekomen(halve kilo) ben er klaar mee
Duke
Geplaatst: 12-04-10 14:43
Wat geef je dan op? Ga je weer ongezonder eten en minder bewegen? Probeer eens om normaal te eten, maar wel goed te blijven bewegen.
O: Brinta Wake Up T: granenreep (84 kcal) L: bruin pistoletje met zalm, vk-tosti ham/kaas, verse jus T: opkikker A: broccoli met vlees en groenten
Beweging: ga weer sporten. Zal wel tegenvallen. Twee weken niet geweest vanwege de griep. Ben nog niet helemaal fit, maar fit genoeg om weer te gaan sporten. Wil niet nog langer wegblijven.
NiNa_14
Geplaatst: 12-04-10 14:45
Duke schreef:
Wat geef je dan op? Ga je weer ongezonder eten en minder bewegen? Probeer eens om normaal te eten, maar wel goed te blijven bewegen.
ik eet ook gewoon gezond hoor, snoepen is bij mij echt een zelfzaamheid.. geef het constant opleten op, voel me elke keer super schuldig als ik dan dus met middageten toch die ene vk beschuit met pure hagelslag neem ga na mijn tentames wel proberen wat meer te bewegen maar ga me ech tneit meer zo fixeren op wat ik eet..
Ik denk dat dat juist goed is! Om niet meer zo gefixeerd te zijn op wat je eet. Probeer gewoon het snacken achterwege te laten (of beperken tot 1 dag in de week, zaterdag bijvoorbeeld). En beweeg gewoon zoveel mogelijk. Weeg je dan over een maand weer eens.
Mijn dietiste heeft ook met nadruk gezegd dat het wel 4-6 weken duurt voor je resultaat ziet
Ik heb net eens calorieen berekend, ik kom erachter dat ik per dag op ongeveer 1200 calorieen zit. Ik doe het er goed op, maar ga nu toch lekker een volkoren eierkoek nemen
Ik heb net zo'n zakje Kelogg's minibreak op. Ik had best trek en duurt nog effe voor ik ga eten. Maar die zijn lekker!!! 99 kcal per zakje. Niet heel arm dus, maar wel verantwoord, volgens mij. Ik had chocoladesmaak. Errug lekker en knapperig.
today: O: bakje magere yogurt met kellog's special K + vers geperste jus * 10 km fietsen T: pakje liga evergreen M: 3 vk met vruchtenhagel * 10 km fietsen met kei harde wind tegen, bah! T: appeltje, soepstengel en een plakje ontbijtkoek * half uur hardlopen A: sla, vegetarish 'ding', gebakken aardappeltjes * uurtje lopen in de IKEA T: ? (hopelijk niet iets slechts van de IKEA )
Nou wel redelijk gedaan geloof ik, ik ben wel een kilo lichter geworden. maar toch heb ik het idee dat ik de laatste weken wel wat dikker ben.. heel raar!
NiNa_14
Geplaatst: 12-04-10 18:34
O: specialK met melk T:pakje droge saaie crackertjes M: 2 boterhammen met gesmoltenkaas en heel klein beetje ketcup, een beschuit met pure hagelslag T:beschuit met pure hagelslag A:noodles met groente en vissticks T: niks
vind dit geen slechte schema na mijn ongelofelijke dip van vandaag... waar tentamens en geen bijrijdpaard kunnen vinden wel niet goed voor zijn
Die kellogs lijken me ook erg lekker! maar wel duur geloof ik?
Lizzy je dag ziet er tot nu toe goed uit hoor! sportief ook
Vandaag: (07.30)O: brinta + muesli en cruesli (10.00)t: 3 sultana koekjes (12.00)L: appel, 2 sneetjes brood appeltroop (15.45)t: tosti met 3 sneetjes vk, pesto + tomaat +smeerbare brie + uitjes. (19.00)A: kip tandoori met zilvervliesrijst ,sla , brocolli en mais.
Ik heb nog steeds erg veel trek.. zo eerst een stukje hardlopen en dan nog een kom vanille yoghurt met cornflakes
Oja, beweging voor vandaag: 80 minuten gym (handbal en salto springen..) best veel gerent iig! totaal 60 minuten gefietst + 1 uur paardgereden! en zo nog 10 minuutjes hardlopen
Pfff mijn buik is nog niet helemaal over geloof ik! Morgen terug naar de dokter! Vandaag maar eens thuis gebleven van het werk om te kijken of rust en regelmaat echt helpt...... niet dus! Daarbij heb ik me echt verveeld omdat ik nergens zin in had!
O: 1 boterham met delight T: snelle jelle L: 2 boterhammen 20+kaas en een snelle jelle T: bakje brinta met sojamelk A: gekookte aardappel, erwtjes met worteltjes en heel klein stukje vlees T: niets...... vanaf avondeten al last van mijn maag
Wel vanavond gesport bij de fysio. Geen fruit gegeten want we hadden alleen appels en sinasappels liggen en die vind ik iets te zuur voor mijn maag.
Ik kom weer even binnenspringen na een slechte periode
Morgen: O: Cruesli + halfvolle melk T: Aardbeitjes L: 2 BB met Philedelphia light, 1 BB met vruchtenhagel T: Liga fruitkick extra A: Kom tomatensoep + Vega broodje bapao
Niet supergezond allemaal, maar moet wel opmaken wat ik nog in huis heb (Cruesli, bapao, liga), vind het anders ook weer zo zonde Maar ga morgen ook wel een stukje fietsen of wandelen denk ik, als het goed weer is
NiNa_14
Geplaatst: 13-04-10 09:40
O: specialK met magere yogurt T:heeeel veeel groene thee M: 3 vk crackers met iets van vleeswaren T: peperkoek A: iets met kipsnitzels
O: 3 vk boterhammen anijshagel + bebogeen * 3 kwartier gelopen L: 1 vk boterham met light jam (cassis ) en tosti ham/kaas A: aardappelen, rode kool en duitse biefstuk.
Mijn ontbijt en lunch zijn hetzelfde, heb voor het eerst in lange tijd eens goed kunnen slapen. Daarom erg laat wakker, 12 uur. L: 2 tosti's kaas + beker halfvolle chocolademelk T: mueslireep of fruit A: Taco's met salade.
Duke
Geplaatst: 13-04-10 13:24
Gisteren sporten viel nog niet eens zo tegen. Ze hadden me wel gemist. Ik ben blijkbaar één van de meest trouwe bezoekers. Dus dan wordt je wel gemist als je ruim 2 weken niet komt.
O: Mueslibol met 20+kaas T: Mueslibol met 20+kaas L: vk-puntje met kipfilet en 30+kaas en appel T: Keloggs bites A: ? iets van groente met aardappelen en stukje vlees
Ik wil weer graag wat kilootjes kwijt. Mijn euvel is gewoon dat ik echt van lekker eten hou en opzich een mooi gewicht heb. Maar voor de zomer moet dat buikje er wel echt af. Ik weeg nu 66 kilo met mijn 1.76 m. Ik wil minstens 4 kilo afvallen. Nu lijkt dat niet veel, maar voor mij is het heel veel. Ik eet elke avond wel wat 'lekkers'.. Dit verschilt van chocolade tot chips. Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen, zodat ik het langer zal volhouden
Mijn dag tot nu toe: O: yoghurt met muesli T: Kopje Koffie L: twee crackers (met kaas en snijworst) krentenbroodje met gebakken ei en een beker melk T: Kopje Koffie en een stuk komkommer A: Andavie, aardappelen en gehaktbal T: Komkommer of een appel en banaan
Mloei, krentenbrood met gebakken ei, is dat lekker ja? die combi heb ik nog nooit gezien haha! met sinaasappelsap moet je misschien uitkijken, geloof dat daar ook best veel suikers in zitten? (uit een pak tenminste) Wel goed dat je de lekkere dingetjes die je in de avond at al laat zitten! misschien beperken tot alleen in het weekeind?
Vandaag: O: Grote kom brinta muesli + cruesli t: sultana koekjes (3x) -70 minuten gym gehad,geloof me het was vermoeiend - L: 2 broodjes met pesto/brie&komkommer appel+banaan -75 minuten gefitnesst- t: 1vk sneetje met gebakken ei hamkaas. 2 komkommers gewikkelt in parijzerworst A: bloemkool, rijst , kipfilet, postelijn? met feta en tomaat. en komkommer
weet je wat echt heerlijk tegen de honger is een rauwe wortel!! mijn moeder is laat vandaag met koken net dus even een worteltje weg gepakt kan er nu zeker tegen aan tot aan het avond eten hahahah
Gisteren best een goede dag, alleen gezondigd met een ijsje. Vandaag: O: 2 BB met hagelslag (had ik echt even zin in) T: banaan L: 2 BB met casselerrib T: biscuitjes A: maaltijdsalade denk ik.
Anoniem
Geplaatst: 14-04-10 09:42
tantjeuh schreef:
Ik ben 400gr aangekomen . Dan ga je al 4x in de week sporten.... pf
Spierweefsel weegt 5x! zwaarder dan vetweefsel.
Kijk naar je lijf, je omvang, meet het met een meetlint, dan kan je zien dat je in volume rond je middel bent afgevallen.