Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

echt schattig
*
.
.
toen kwam ik voor mezelf op al was het wat aan de late kant. nadias schreef:Veel mensen die vroeger zijn gepest die ik ken zijn er sterker door geworden. Het pesten maakt je in principe wel tot de persoon die je bent, harder ook. Dat hebben ze zelf ook gezegd. Eigenlijk komt niet iedereen er dus even slecht vanaf...
Dus ik weet zeker dat dit jaar een topjaar word. Want het is ook niet echt leuk om in je eentje naar autocross en normaal te gaan
KiWiKo schreef:waarom iemand gepest word is vrij duidelijk......... iemand word gepest omdat die zich laat pesten........
Ik liet mij ook pesten....... totdat ik het op een gegeven moment helemaal zat was en door het lint ging.
Daarna ben ik nooit meer gepest, gewoonweg omdat ik het niet accepteerde.......
maargoed, ik ben ondertussen 40, en toen ik het verhaal doorkreeg hoe het werkte was ik een jaar of 14...... en wel van mijn 10de tot die leeftijd gepest.
Vanaf het moment dat ik doorkreeg hoe het werkte, heb ik mij nooit meer in een hoekje laten zetten.......... maar ook dat kan soms wel eens tegen je werken
minikatje schreef:nadias schreef:Veel mensen die vroeger zijn gepest die ik ken zijn er sterker door geworden. Het pesten maakt je in principe wel tot de persoon die je bent, harder ook. Dat hebben ze zelf ook gezegd. Eigenlijk komt niet iedereen er dus even slecht vanaf...
ik zal mijn pesters een bedankkaartje sturen![]()