Nanne schreef:Eppie,
Kan je uitleggen wat je bedoelt met de duivel in ziel laten?
Nou het is een beetje de twijfel, stel nou dat ik het niet gedacht had en dan?
Je kent ook die verhalen wel van vrienden die glaasje draaien enz, heb ik nog nooit gedaan, ben er bang voor, maar of het broodje aap verhalen zijn of niet, de nare verhalen blijven komen.
Zelfs char waar ik dus echt niet in geloof heeft het altijd over je zelf beschermen tegen de boze geesten.
Ik hoop niet dat ik nu doordraaf hoor maar ik heb zelfs wel eens een koets met paarden over zien steken, niets mis mee alleen het was middernacht, op een industrieterrrein in Amsterdam (woonde ik toen) dacht even dat ik helemaal kierewiet werd maar iedereen die in de auto zat zag het, okee er achter aan maar natuurlijk niets.
Ik weet niet, ik weet dat ik en eigenlijk iedereen die gave heeft maar ik ga het niet toelaten, ik wil geen oude mannetjes in mijn slaapkamer, ik wil niet dat iemand boos uit het verleden komt omdat ik iets niet goed gedaan heb.
Zoiets moet je niet onderschatten, of hetnu echt is of niet, meschien ben ik gewoon wel hartsikke kierewiet wie weet maar niet iedere geest is vriendelijk, anders kan ik het even niet uitdrukken.