Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 11:14

*sluit ook aan bij de knuffel :)

Sarona, het is idd niet niks wat je hebt mee gemaakt allemaal. De overlevings technieken waar PW het bijvoorbeeld over heeft, is het te niet doen van de ernst van de dingen bijvoorbeeld. Je praat er hier zo nuchter over, terwijl het je zo veel pijn moet doen. Daaraan merk je dat ook jij het niet makkelijk hebt. :(:)

Hoop voor je dat je uit eindelijk je draai hier in het topic vind hier in het topic, want zoals we alleen hebben ondervonden, vind je hier erg veel steun, ook al zit er enkel een scherm tussen.

Wel moet ik zeggen, dat ik het niet heel erg eerlijk van je vind dat je ons "commentaar" om het zo even te noemen gewoonweg wuift. Zoals eerder al gezegt, hier reageren we ook op elkaar en proberen we elkaar een hart onder de riem te steken. Mede doordat je dan weet dat je gedachten gelezen worden, krijg je het gevoel er toe te doen ( iig in mijn geval dan toch ) en dat is een stukje erkenning=steun!!

Dit laatste wil niet zeggen dat wij niet zo nu en dan even geen puf hebben om bij te lezen of te reageren, maar dan maak je dat even kenbaar, en verteld een klein beetje waardoor dat het op het moment te veel is, en waarom je weer een stukje terug bent gezakt.

Ik hoop echt oprecht dat we je kunnen helpen, en dat jij in de komende periode net zo geintresseerd zult zijn in ons, als wij in jou. Fijn dat je iig al het begin hebt gemaakt met delen.

PW, dank je wel voor je lieve woorden, vind het ook "leuk" om weer terug te zijn en met jullie schatten te praten, echter de rede waardoor is idd minder leuk.

Enne, oja, goedemorgen :D

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:15

Iedereen een dikke knuffel

Ik praat er nuchter over omdat ik iemand ben die zijn gevoelens weg stopt.
Ik heb sinds mijn verjaardag ook geen contact meer met mijn moeder, zij heeft een vriend die net zo oud is als ik ( en laat haar ergelukkig mee zijn ) maar ik heb op mijn verjaardag gevraagd of ze samen met mijn stiefzusje <---- (voelt niet zo hoor ) hier heen wilde komen met de trein ( ze komen uit emmen en hebben geen geld ) en dat zou ik betalen maar er was gelijk al een probleem want mevrouw mocht haar vriend niet mee nemen( dat wou ik niet omdat ik eerst mijn stiefkinderen kennis wou laten maken met mijn gekke moeder ) en daar door was mijn moeder gepikeerd en heeft ze niet meer gebeld zelfs niet op mijn verjaardag. Wat mijn moeder heeft gedaan financieel, geen werk kunnen vinden, sarona kwijt, hebben mij gewoon onder uit getrapt en dan stop ik het weg ondanks dat ik elke dag er aan denk en hoe pijn het allemaal doet.
Ik heb in mijn jeugd ( 14 ) ongeveer ook anorexia symtomen gehad en nu ik weer depri ben eet ik weer haast niks en is er zeg maar in kosrte periode 3 kilo af.

Als iemand mij ziet zou je het ook niet denken wat ik heb mee gemaakt probeer altijd vrolijk te zijn tegen over anderen.
Buiten doe ik me groot voor maar van binnen ben ik heel klein en voel ik me niet veel.
Ik ben iemand die altijd zijn schouders er weer weet onder te zetten maar krijg het nu gewoon niet meer voor elkaar.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:29

Hey meiden,

Er is veel geschreven de laatste dagen, jeetje, ik heb het bijgelezen, maar goed er zijn dingen waar ik moeilijk op kan reageren.

Pw ik reageer later even op jou verhaal, vind erg moedig weer van je!

Sam vind leuk dta je er weer bent , spannend de laatste weekjes! :D

Petu , blij dat je weer redelijk goed hersteld bent!

Civ, meis knuffel vanaf hier, is niet niks zulke nachten!

angela, ik ben het ff kwijt, maar kom er later op terug

Ben even op mijn werk dus kan niet te uitgebreid typen, maar wou even laten weten dat ik nog ben en dat jullie me niet zijn vergeten, ik zou later ook even met jullie mijn gesprek met de psych willen delen!

Knuffel dames!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 13:17

PW en CIV: het gaat op zich best met me, maar ondervind wel enigsinds last van het nog geen vaste structuur hebben in mijn werk. Heb elke week nu min 2 dagen soms 4 dagen opleiding waardoor ik meerdere nachten op hotel moet blijven en darnaast moet ik leren of zelf regelen om mee te lopen. Waardoor het huishouden een beetje erg verwaarloosd wordt (vriendlief moet nl veel overwerken op het moment owv een deadline op zijn werk) en dus leg ik mezelf onbewust weer druk op mijn schouders. Voor de rest heb ik wel erg leuke collega's en als ik de verhalen zo hoor bij de mensen die bij mij in de opleiding zitten, is het grootste deel van mijn leeftijd toch uit de praktijk gestapt owv de te zware werkdruk en te veel stress (en dat voelt wel goed, dat ik niet de enige "zwakke" was). In mijn beroepsgroep vind je trouwens ook nog het hoogst aantal zelfmoorden van NL en B en dan specifiek in de groep van de vrouwen tussen de 28 en 35 die in een burnout zijn terechtgekomen en ook dat gaf weer de bevestiging dat ik er op tijd ben uitgestapt. Laat de anderen maar zo gek blijven om het te blijven doen. Ik heb voor mezelf gekozen en dat sterkt mij wel erg in mijn beslissing om niet terug richting de praktijk een baan te gaan zoeken...

Verder heb ik nu een beetje moeite om op bepaalde dingen in dit topic te reageren. Wens jullie iig allemaal een prettige dag toe en knuffel.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 13:19

@ Sarona: Heb je al hulp, of heb je al hulp gezocht? Wij kunnen je wel ondersteunen maar wij zijn natuurlijk geen behandelaars.. :n Je zult echt een stuk van je afweersysteem naast je neer moeten leggen en de trip richting de huisarts moeten maken! Moet zeggen dat ik me ook erg ongemakkelijk zou voelen wanneer mijn moeder een vriend zou hebben van mijn leeftijd :\

Pilipa, ik miste je al! Fijn dat we weer wat van je kunnen horen(ofja, lezen ;))

Civ, lastig he van die nachten. Ik herken ze, je draai niet kunnen vinden en alleen maar doemscenario's :n Gelukkig heb je op die momenten je medicijnen en kunnen die je helpen, daar zijn ze voor :)

Flappie, goed dat je sterk terug kijkt op je keuze :) En als jij even niet kunt reageren, geeft dat toch helemaal niet. Geeft aan dat je goed naar je lichaam luister toch? :)

Ik heb last van de najaarsschoonmaak :Y) Alle was weggewerkt, boven alles gestoft en gezogen en opgeruimd, ben nu beneden mn rondje aan het doen :) Zit ook nogsteeds te wachten op de postbode die mijn nieuwe peeskappen komt bregen :)) Zodra k die heb, ga ik naar de paardjes :)

Was er gister weer voor t eerst geweest sinds k ziek ben geworden, schimmel had heel veel praatjes waar k echt van baalde :n Zorgde weer voor veel spanning bij me, toen ik thuiskwam zat ik helemaal vast in mn spieren :n Ik ben weer links en rechts aan het kijken voor een bijrijdster, maar dat is lastig zeg.. Mn vader heeft liever geen vreemden bij de stal, maar ik wil hem ondertussen toch wel laten zien dat het zo ook niet meer kan hoor :n Elke keer als ik niet kan valt er een gat met zo'n 4-jarige.. Heb een meisje van 15 opt oog, die vond ht niet noodzakelijk om een verzorgpaard te rijden.. Mooi want dat is voorlopig ook niet de bedoeling :+ Eerst verzorgen en longeren, dat rijden (wat automatisch ook les van mij) betekend moet je verdienen haha :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:00

@ sarona: Je vertelt wel je verhaal, wat je hebt meegemaakt enz. Maar waar ik benieuwd naar ben is de problemen die je daar door nu door ondervindt. Je vertelt heel veel en tegelijk ook eigenlijk bijna niks. Probeer eens concreet te omschrijven wat je problemen zijn waar je nu tegen aanloopt.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:16

ik heb een groot probleem waar ik tegen aan loop momenteel en dat is mezelf.
Ik heb een groot gevecht met mezelf.
Thuis ben niet te genieten, schoon maken de ene dag doe ik niks en de andere dag denk en nu moet het schoon
Probleem nummer twee werk vinden op de dag zit ik thuis en ben ik aan het zoeken.
Maar elke keer nee wordt je niet goed van

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:21

Grrrr. Net een heel verhaal naar iedereen getypt, gaat het mis. Ga het opnieuw proberen...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:36

Petulan: Fijn dat je je wat beter voelt en wat opgeknapt bent. Lekker dat je weer bij je paardje geweest bent. Hopelijk vind je een fijn iemand waar je van op aan kan. Eerst verzorgen en longeren is toch prima? Rijden komt later wel. Eerst als verzorger een vertrouwensband opbouwen met zowel paard als eigenaar en bewijzen dat je het waard bent ;) Groot gelijk dus. Succes met je zoektocht.

Angela: Hoe is het met jou? Kun je een beetje genieten van je weekend en lukt het je op je vrije dagen een beetje om de therapieën van je af te zetten en tot rust te komen? Ga je nog naar Garuna toe? Geniet van je vrije dagen meid! Je verdient het.

Samantha: Ik dacht al wel dat de reden niet de positiefste was. Maar dat geeft ook niet. Je bent ook nog steeds herstellende van je depressie, bent heel goed onderweg en het is niet vreemd dat je nu in deze spannende periode wat meer twijfels en dergelijk hebt. Logsich zelfs. Dat zou ieder mens hebben, voor jou is het nog even een tikkie extra. Je komt er wel. Heb je inmiddels al een doorverwijzing van je huisarts?

CIV: Wat vervelend van je paniekaanval. Ik had deze week sinds tijden weer een woedeaanval. Als het al een tijdje goed gegaan is, is dat extra zuur en frustrerend. Dat je de spanning een tijdje vasthoudt daarna vind ik niet zo gek. Dat heb ik ook vaak. Wel fijn dat je vriend lief was voor je. Dat is belangrijk en scheelt vaak al een heleboel.

Pilipa: Fijn dat je er weer even bent. Lief dat je op iedereen weer even reageert ondanks dat je je op je werk bent. Ben benieuwd naar je gesprek met de psych. Hopelijk heeft het je goed gedaan en in ieder geval weer wat vertrouwen gegeven.

Flappie: Kan me voorstellen dat het fijn is om die bevestiging te krijgen. Je bent namelijk niet zwak, al voelt het misschien voor jou wel zo. Ik heb in het onderwijs gezeten, MBO dierverzorging en zag in B'veld ook veel dierenartsen die het onderwijs in zijn gegaan omdat ze de praktijk te zwaar vonden. Je bent zeker niet de enige en je mag jezelf een schouderklopje geven dat je voor een andere weg hebt gekozen! Enne: Maak je niet te druk om je huishouden. Hier verslonst het huishouden ook en ik ben gewoon thuis...

Sarona: Heb je het gisteren met je huisarts ook gehad over verdere hulp? Ik mag hopen dat je huisarts je niet alleen maar aan de oxazepam heeft gezet. Ik heb het idee dat je hoofd nu een grote warboel is en je zelf niet eens onder woorden kan brengen wat nu je eigenlijke probleem is. (Logisch, dat had ik in het begin ook) Een hulpverlener kan je helpen om je probleem inzichtelijk te maken en pas dan kun je er mee aan het werk om het te veranderen. Dat je niet te genieten bent komt namelijk ergens vandaan. Dat heeft een oorzaak. Wat je schrijft over de ene dag niks doen en de andere dag teveel herken ik ook heel erg. Je moet leren grenzen te stellen en een gezonde balans daarin te vinden. Probeer bijvoorbeeld met je huishouden je te richten op één taak tegelijk. Begin daaraan, maak die af en laat het daar ook bij. Hoe moeilijk dit in het begin ook zal zijn...

Ik kon gisteren niet goed in slaap komen. Heb uiteindelijk ook iets in genomen. Niet meteen de zwaartse pil die ik in huis heb, maar slechts een inslaper. Het was voldoende en ik heb daarna goed geslapen. Vanochtend in de groep was een ontspannen sfeertje. We hebben over wat onbenullige dingen zitten kletsen en ook even heerlijk gelachen. Deed me erg goed na zo'n heftige week. Zo moet ook af en toe kunnen. De boog kan niet altijd gespannen staan he? Daarna zou ik gaan sporten, maar ik heb de energie niet. Ben heel moe en ga zo eerst maar even een tukkie doen op de bank. Misschien ga ik vanavond nog sporten...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 15:43

Mijn tukkie komt niks van terecht, mijn gedachten gaan als een razende door mijn hoofd. Mijn zusje belde net en er speelt opeens weer een heleboel. Wat een lastige situatie. Heb mijn vriend erover gebeld en hij vindt dat ik mijn zusje moet mailen en hij heeft helemaal gelijk. Ik ga nu een mail opstellen naar haar, dan kan ik die met mijn vriend doornemen straks en versturen.

Warrig verhaal, ik leg het later verder uit, het wordt weer een lang verhaal ben ik bang. Wat een gezeik met een claimende familie als je juist probeert je eigen keuzes te gaan maken. Oke; adem in, adem uit....

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 15:56

Succes met het opstellen van je mail. Dit is idd stress die je er op dit moment niet bij kan hebben en dan is het een goede zaak om hun dat te laten weten. Dan moeten ze zelf maar zien wat ze er mee doen, maar dan blijf jij er niet mee zitten hoop ik. Het kan idd lastig zijn en moet zeggen dat wij het op het moment erg rustig hebben door dat we afstand hebben van mijn schoonfamilie. Zou nu echt niet weten waar ik die "stress" er nog bij zou moeten kunnen plaatsen... Sterkte!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 16:02

Dank je, stress is inderdaad het goede woord. Het is daarbij ook een uitgelezen kans om nu echt voor mezelf op te komen en aan te geven hoe ik het zie. Dat ga ik proberen op een nette, maar duidelijke manier te verwoorden in de mail...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:00

|( Mail gestuurd, mail terug gekregen. Ze begrijpen me gewoon niet, schuiven het af op 'mijn situatie nu'...
De moed zakt me even in mijn schoenen. Mijn vriend heeft gelijk. Sorry, leg het later even beter uit. Ben licht in mijn hoofd, als ik loop trekt het door tot in mijn voeten, echt heel irritant en puur van de spanning van de afgelopen tijd en nu denk ik. Zucht...

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:22

Sterkte PW.Wat bedoel je met: mijn vriend heeft gelijk ? we horen het wel van je wanneer jij er behoefte aan hebt en zin in hebt. Digiknuffel iig voor je.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:37

Mijn vriend zei vanmiddag al dat mijn zusje alles waarschijnlijk zou schuiven op mijn situatie nu, dat ik depressief ben en daardoor dingen niet kan ondernemen. Terwijl het er om gaat of ik het wel wil of niet. En dat heeft er niks mee te maken met of ik depressief ben, dat heeft te maken met zelf keuzes gaan maken en daarbij kijken naar wat ik wil, i.p.v. rekening houden met mijn familie. Nu denkt ze dat het als ik straks weer hersteld ben, alles weer als vanouds zal zijn en ik alles klakkeloos maar wil doen. Maar dat is niet zo. Ik wil meer afstand van mijn familie. Dingen moeten leuk zijn om te doen, niet uit verplichting of omdat het vanzelfsprekend is. Snap je? Weet niet zo goed hoe ik het kort uit kan leggen.

Ga er nog een mailtje aan wagen naar mijn zusje. In de hoop het goed uit te kunnen leggen. Wat een stress weer...

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:54

Pw, ik bewonder je op dit moment!
Je blijft mar knokken, zelfs als de ellende bijna niet meer te harden is blijf je doorgaan, je laat je niet ondersneeuwen, de familie kan soms erg vermoeiend zijn ,maar ze moeten leren dat ook jij je wensen en dromen hebt! En die gaan niet altijd samen met die van hun. je bent een individu en dus niet afhankelijk van hun en zij niet van jou! Voorbeeldelijk leven in harmonie met je familie is wat ons ooit opgelegd is, zo werkt het in de maatschappij ,maar dat is een beeld gecreerd door de mens, maar dat wil niet zeggen dat je geen weerstand mag bieden!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:56

Een goeie vriend van mij kwam net langs, ben er nog helemaal beduusd van.
Hij kwam met een nieuw boek, 2 meditatie cds, en ontspannings wierook!!! stond te huilen aan de deur! wat een geweldig bloedmooi mens is hij!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:58

Dank je Pilipa :)
Ik kan op het moment wel janken. Zit nu te worstelen op een mailtje terug naar mijn zusje.

Wat een superlieve vriend. Zo leer je je echte vrienden kennen, daar mag je zuinig op zijn! Wat voor boek is het? Veel plezier met je meditatie cd's en de wierook!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 18:59

Ik snap je volledig. Ik heb nu ook heel erg dat ik me zelf bescherm en nog alleen maar dingen doe die IK wil en niet meer zoals vroeger overal maar ja op zei om een ander te plezieren en uit een soort van angst dat die andere anders boos zou zijn omdat ik nee zei. Zeker wat familie betreft moeten ze dit maar begrijpen vind ik.
Ik/wij kregen ook erg regelmatig van mijn schoonmoeder te horen dat we meer langs moesten komen, dat ik niet spontaan was omdat ik niet zo maar eens langs kwam enz... en daar kreeg ik dan echt een rotgevoel over, maar heb nu geleerd dat dat hun probleem is en als zij niet willen snappen dat niet iedereen behoefte heeft aan even intens contact als dat zij zelf zouden willen, dat dat dan ook hun probleem is. Ik ben erg blij op het moment met de paar heel goede vrienden en mijn eigen familie die dit gelukkig gewoon begrijpen en voor de rest ben ik nog al redelijk egoïstisch geworden en denk dat ik dat ook ga blijven uit pure zelfbescherming.

Kan je niet eens met je behandelaar anders het erover hebben voor een groepsgesprek met evt je zus of ben je daar nog niet aan toe/ geen mogelijkheid of wat dan ook...
Maar ik begrijp je volledig en hier MOET je gewoon je eigen gevoel in volgen. Ik denk dat jij ook al genoeg in functie van andere hebt geleefd en nu wordt het tijd om aan je zelf te denken...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 19:25

Flappie bedankt weer. Het is zo herkenbaar wat je schrijft. En ik denk dat ik vandaag weer een hele belangrijke stap in dat proces aan het maken ben. Maandag heb ik een afspraak bij mijn behandelaar en familie is zeker iets wat nog op mijn lijstje stond om te bespreken met hem. Op een gegeven moment zal er zeker een keer een gesprek komen, in ieder geval met mijn ouders. Maar misschien ook wel met mijn zusje. Geen gek idee dus van je.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 19:41

Sarona, je gevoelens wegstoppen is niet goed, op den duur loopt de emmer over en dan komt het er toch uit. We kunnen denken waarom overkomt mij het? Maar we moeten leren ermee om te gaan en het een plekje te geven, weet dit klinkt gemakkelijker dan dat het is.

Pilipa, je mag het gesprek met ons delen, ben benieuwd en hoop voor jou dat het positief was en dat het je geholpen heeft. Hoe is het op je werk en met jou? Wat fijn zo'n vriend, wees daar maar zuinig op want die zijn zeldzaam!

Flappie, fijn om die bevestiging van je mede studenten te krijgen, dan weet je toch dat je de juiste beslissing hebt genomen! Wanneer komt er meer vaste structuur in je werk? Pas goed op jezelf en pak ook momenten van rust als het gaat. Goed dat je geleerd hebt 'boven' de familie te staan, dit moet ik nog leren ook al weet ik dat ik het mezelf moeilijk maak als ik me er druk om maak.

Petulan, (poetsvrouwtje ;) ) Is de post al geweest? Een bijrijdster vinden die geschikt is is geen makkelijke taak, ben zelf al een hele tijd opzoek maar nog niet gevonden wat ik zocht, helaas. Bij mij is er ook een meisje van 15 die wel interesse heeft maar ze heeft weinig ervaring en dat heb je wel nodig bij mn merrie dus vermoed dat zij het ook niet zal worden, zoektocht gaat verder. Moet zeggen dat ik het liever zelf zou doen maar ik durf het dood gewoon niet :o

PW, wat vervelend dat je niet begrepen word, het is weleens lastig omdat we ook onszelf niet altijd begrijpen. Goed dat je je grenzen probeert te bewaken, helaas gaat dit niet altijd zonder slag of stoot zoals je nu ook merkt maar je doet het wel, goed van je! Heb je nog iets terug gehoord van je zus?

Het is trouwens wel een stuk drukker hier de laatste tijd, wel gezellig eigenlijk ook al is het misschien niet zo'n goed teken.

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:20

PW: Het is zo gemakkelijk verwoorden voor een ander he, maar betapte me er net op dat ik tegen mijn eigen advies in ging. Was met een stom excuus aan het komen bij mijn vriend dat hij mss te moe was om naar stal te gaan en dat het mss een idee was om iemand te bellen om zijn paard te doen. En dit alleen om maar niet te moeten toegeven dat ik er zelf geen zin in heb. Heb mezelf uiteindelijk tot orde geroepen en heb hem alleen die kant uit gestuurd...

CIV: het is niet dat we het allemaal letterlijk verwoord hebben naar elkaar maar als je dan spreekt met hun waarom ze nu hier zitten en niet meer in de praktijk dan hoor je bij elk van hun dezelfde onderliggende boodschap en dat is voor mij voldoende.
En ook hier weer: ik zeg het wel gemakkelijk voor een ander maar ook ik sta niet altijd boven mijn (schoon)familie maar probeer er wel bewuster over na te denken. Ik heb van mijn psycholoog 1 ding geleerd en dat is dat ik moeten stoppen mij zo snel schuldig te voelen voor dingen. Daar heb ik alleen mezelf mee... En ik ga gewoon veel meer mijn eigen gevoel volgen, mezelf minder verloochenen.

Ik had deze week een opleiding communicatie met rollenspel en acteur en dan wordt er een lastige praktijksituatie uitgebeeld en dan wordt er gekeken hoe jij hier op reageerd. En ik uit me veel sterker dan ik van mezelf dacht, blijf kalm, lok geen agressie bij de tegenpartij uit en kan erg geod voet bij stuk houden. Wat ik wel erg deed is vnl mij op de inhoud/doel focussen waardoor ik soms belerende opmerkingen ging maken (en dat moet ik dus niet doen tgo een bv agressieve chauffeur met weinig tijd). Ik voelde mij best sterk na deze 2 dagen maar had er ook enigsinds een wrang gevoel bij, vnl over dat belerende (ik weet dat ik dit in mijn relatie ook doe nl) en heb het 's avonds maar direct aangekaart bij mijn vriend. Hij bevestigde dat ik dat soms wel deed, maar dat hij het mij zeker wel laat merken als hij er problemen mee heeft. Was wel een geruststelling...
Volgende week zit ik 2 dagen in de politieschool om te leren handhaven. Moet wel zeggen dat we erg goed en breed worden opgeleerd (opleiding duurd nog tot sowieso al eind april). Dus tot die tijd zal het nog wel enigsinds aan vaste structuur gaan ontbreken vrees ik CIV. Maar heb nu wel meer tijd om alles zelf in te delen rond de opleidingen in, dus is op zich ook wel lekker om zo terug in het werk te komen...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 04:17

Wel super dat je zo breed opgeleid wordt. En erg leerzaam zulke rollenspellen. Ook wel heel spannend lijkt mij. Goed dat je er met je vriend nog over gesproken hebt.

Ik kan weer eens niet slapen. Heb van mijn zusje nog niks weer gehoord. Kan me niet voorstellen dat ze de mail nog niet gelezen heeft. Ik had haar gesmst dat ik haar nog weer gemaild had. Ze reageerde toen dat ze in de bios zat. Maar ik denk dat ze het wel gelezen heeft toen ze thuis kwam. Zo nieuwsgierig is ze wel. Hou het er voor nu maar even op dat ze het of toch nog niet gelezen heeft of dat ze nog geen zin had om te reageren en naar bed is gegaan. (Ik had gisteren zelf ook niet meteen zin om op haar mailtjes te reageren. Moest het eerst op me in laten werken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 16:22

Hee PW, ik las dat je ook naar blof gaat, ga jij 3 of 4 december?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 17:01

4 dec. en 3 april in Zwolle, maar dat duurt nog wat langer ;)
Ga jij ook dan?