Sarona, het is idd niet niks wat je hebt mee gemaakt allemaal. De overlevings technieken waar PW het bijvoorbeeld over heeft, is het te niet doen van de ernst van de dingen bijvoorbeeld. Je praat er hier zo nuchter over, terwijl het je zo veel pijn moet doen. Daaraan merk je dat ook jij het niet makkelijk hebt.

Hoop voor je dat je uit eindelijk je draai hier in het topic vind hier in het topic, want zoals we alleen hebben ondervonden, vind je hier erg veel steun, ook al zit er enkel een scherm tussen.
Wel moet ik zeggen, dat ik het niet heel erg eerlijk van je vind dat je ons "commentaar" om het zo even te noemen gewoonweg wuift. Zoals eerder al gezegt, hier reageren we ook op elkaar en proberen we elkaar een hart onder de riem te steken. Mede doordat je dan weet dat je gedachten gelezen worden, krijg je het gevoel er toe te doen ( iig in mijn geval dan toch ) en dat is een stukje erkenning=steun!!
Dit laatste wil niet zeggen dat wij niet zo nu en dan even geen puf hebben om bij te lezen of te reageren, maar dan maak je dat even kenbaar, en verteld een klein beetje waardoor dat het op het moment te veel is, en waarom je weer een stukje terug bent gezakt.
Ik hoop echt oprecht dat we je kunnen helpen, en dat jij in de komende periode net zo geintresseerd zult zijn in ons, als wij in jou. Fijn dat je iig al het begin hebt gemaakt met delen.
PW, dank je wel voor je lieve woorden, vind het ook "leuk" om weer terug te zijn en met jullie schatten te praten, echter de rede waardoor is idd minder leuk.
Enne, oja, goedemorgen