Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:41

Ik heb al een aantal keer besteld nu op ebay(eurostarjas, motor voor een modelbouw autootje, horloge). Ik vertrouwde het eerst ook niet zo. Ik bestel alleen maar bij mensen die een hoge feedback score hebben en ik betaal met paypal waardoor je ebay aankopen automatisch verzekerd zijn. Mocht je het product niet geleverd krijgen dan gaat paypal er voor je achteraan. Mocht je het toch een keer willen proberen Iessie dan hoor ik het wel :)

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:46

__esther__ ik heb gekeken maar zag maar 2/3 leuke nagellakken. Ik denk dat dat dan duurder wordt + verzendkosten dan normaal of denk jij van niet?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:48

Ik moet het even goed uitzoeken :j Ik heb zelf ook nog niet echt gekeken welke kleuren ik dan allemaal wil hebben. Ze had iets van 8 pagina's met allerlei soorten nagellak dus ik ga vanavond/morgen even op onderzoek uit :)

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:02

Esther, ik ga ook even kijken, misschien dat het voor mij handiger is om het met jou te bestellen.

*gaat nou druk onderzoeken of het wat is voor mij*

Edit: Iessie, die china Glaze for aubrey staat via die link van Esther te koop ;) Wie weet haalt dat je over :P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:40

__Esther__ Heb jij enig idee hoeveel nagellakken we dan in 1 pakketje kunnen doen om de prijs redelijk te houden?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:43

zo ik ben er ook weer even. net terug van de zwarte markt.
vriendin van mij wilde nepnagels en ik zou mee gaan.

nou brak ik namorgen 3 nagels en was het helemaal zat heb dus ook maar nepnagels laten zetten.
vanavond gaan we lakken en stempelen.

En tot mijn grote verbazing staat er op de zwarte markt een stand met allemaal konad spullen.
ik heb een imageplate houder meegenomen.
en een heel mooi lakje de kleur is een beetje eigeel achtig.
en een carrousel met heel veel verschillende kleuren steentjes.

Ze hadden daar ook imageplates enz maar die blijf ik gewoon trouw bij tinks bestellen dan weet ik zeker dat ze goed zijn.

Ik ga maandag weer met de website verder en mn zomerthema nagels maken.
morgen is bij ons namelijk de wielerronde en dat is 1 groot feest.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:45

Haha bij ons is de wielerronde meer een ergenis dan een feest :D

is er trouwens geen manier om de echte en neppe imageplates te onderscheiden?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:08

laura1987 schreef:
__Esther__ Heb jij enig idee hoeveel nagellakken we dan in 1 pakketje kunnen doen om de prijs redelijk te houden?

Geen idee...
Misschien kun je een lijstje maken van wat je graag zou willen bestellen en als iedereen dat doet dan ga ik eerst vrijblijvend advies vragen hoeveel de verzendkosten dan zullen gaan kosten. Als ik daar antwoord op heb dan zal ik dat hier en per PB even vermelden en dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of zij over willen gaan tot kopen. Mocht je het teveel vinden dan sta je er altijd vrij in om af te haken. Wil je wel bestellen dan moet je even kijken of je dan wilt of ik het naar je toe stuur of dat je het op komt halen. Wil je dat ik het opstuur dan zijn de verzendkosten natuurlijk voor jou. Dan maak je het bedrag voor de lakjes + de verzendkosten over op mijn rekening en als iedereen dat doet(ik weet niet of iedereen Internetbankieren heeft maar dan geef ik iedereen een week de tijd ofzo, is dat redelijk of te lang/kort?) dan ga ik meteen over tot de bestelling. Ik betaal met paypal dus het geld staat dan meteen op de rekening van de verkoper en dan word het verzonden.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:08

nee dat van die verzendkosten klopt!! en daar heeft laura ook gelijk in, maar ik vind gewoon dat zoiets kleins aan het pakket/envelop moet aangepast worden, en niet dan alsnog in een grote doos stoppen.. had ik nou maar gelijk ook die china galze erbij besteld :P

ja op de zwarte markt staat idd een stand van konad, alleen de laatste keer dat ik er was deed ik daar nog niet aan, maar ik ga daar toch binnen kort weer een keertje heen, dus gelijk langs de konad stand :D
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 29-08-09 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:10

Poeh heb weer flink wat bij moeten lezen van 2 daagjes, dat word nog wat als ik van ponykamp terug ben :p

Jammer dat er geen imageplate in de surprisebox zit, had ik wel gehoopt. Ik vind € 5,- niet heel erg duur voor 2 stempellakjes [ook al zijn het mini's] en rhinestones, die babystempellakjes zijn los denk ik rond de € 3,50 [zijn ze eigenlijk wel los te bestellen?] en die rhinestones van Konad zijn ook niet de goedkoopste, dus dan kom je wel aan de normale prijs van € 13,-. Alleen wel banketstaaf dat als het in een envelop had gepast het persé met pakketpost moet, ik ben blij dat ik het met een grote bestelling heb besteld.

Ik ben nu mijn tas in aan het pakken, ik ga denk ik vanavond mijn nagels lakken, anders morgen want het is weer flink aan het afbladderen. Ik hoop dat mijn nagels ponykamp overleven! :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:11

Haha heb ik gelukkig wel gedaan wonderworst, anders zou ik ook balen hoor. Maar nu kan je wel sponge doen :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:12

kan dat met dezelfde nagellak?? ik heb nl wel van dat soort sponsjes..
_esther_
zoiets zouden we wel kunnen afspreken...!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:18

Ik denk dat het idd het handigst is om het zo te doen. Ik wil natuurlijk ook niemand op kosten jagen. Het zou juist leuk zijn als we deze lakjes goedkoper kunnen krijgen :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:19

Ja dat is precies dezelfde wonderworst. Ik heb hem nu dubbel :(:P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:20

Het is dan het handigst dat we jou pben met de nagellakjes he of niet?

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:24

Jammer dat ik neit mee kan bestellen, ik ben zo ongeveer blut en krijg pas weer rond de 17e geld :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:27

Misschien kan je dan wel meedoen ik weet niet wanneer esther wil gaan bestellen. Bovendien moeten we eerst uitzoeken hoeveel de verzendkosten zijn enz.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:28

Ja als jullie dan duidelijk de namen van de lakjes er in zetten dus bijvoorbeeld zo:

China Glaze Nail Lacquer Summer Rain 70298
OPI Nail Polish ESPANA PAMPLONA PURPLE E50
China Glaze Nail Lacquer ROYAL TEASE 70537

Dan kom ik er wel uit: Let op wel bij dezelfde verkoper; deze dus
http://stores.shop.ebay.com/Top-nail-sh ... ec0Q2em322

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:30

laura1987 schreef:
Misschien kan je dan wel meedoen ik weet niet wanneer esther wil gaan bestellen. Bovendien moeten we eerst uitzoeken hoeveel de verzendkosten zijn enz.

Idd... verwacht niet dat ik morgen al de bestelling plaats. Ik wil iedereen een kans geven om haar lijstje bekend te maken en ook genoeg bedenktijd te geven als ik weet hoeveel de verzendkosten gaan kosten. Dan moet iedereen nog betalen dus nog genoeg tijd :)

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:35

Er zitten wel echt geweldige kleurtjes tussen, maar ik denk dat ik toch niet mee doe. Ik moet wat meer op mijn geld gaan letten en heb gisteren de betaling van Enchantra [€ 55,- :o ] naar de bank gebracht, dus ik doe het even rustig aan.

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:55

Ik heb gister steentjes bij de kruidvat gekocht en er één op mijn duim geplakt, een paars bloemetje. Samen met een rode french manicure. Heeft het vanmorgen een paar uur werken overleefd, ben ik thuis iets aan het doen, zie ik ineens dat het steentje eraf was.
Hoe doen jullie dat met steentjes? Dat je ze niet zo snel verliest?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:56

keetie_bijl schreef:
Ik heb gister steentjes bij de kruidvat gekocht en er één op mijn duim geplakt, een paars bloemetje. Samen met een rode french manicure. Heeft het vanmorgen een paar uur werken overleefd, ben ik thuis iets aan het doen, zie ik ineens dat het steentje eraf was.
Hoe doen jullie dat met steentjes? Dat je ze niet zo snel verliest?

blanke top coat eroverheen lakken

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:58

Zorgen dat je het steentje nog een beetje in je nagellak kunt drukken en daarna een topcoat er overheen doen. Meestal blijft het wel zitten maar soms vliegen ze er zo af. Ik heb eens 2 steentjes laten zetten bij mijn nagelstyliste en het ene steentje lag er met 2 weken af en de andere bleef wel 4 weken zitten.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:00

Ik doe het met nagellijm die ooit bij een set plaknagels zat, is er met een nagellakremover met aceton makkelijk af te halen maar blijft geweldig zitten, daarna een topcoat eroverheen en dan zit ie ongeveer een week [want dan ben ik m beu en sloop ik m eraf :o ]

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:08

hehe, ik heb jullie gevonden.

Ik krijg mijn lak er zo slecht af.... grrrr die klote glitters!
en heb eigenlijk helemaal geen zin meer..