Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:35

http://pascal-angela.hyves.nl/album/417 ... /1TO1Ui0e/

Mijn foto's!

mijn engels is ook niet geweldig, en wat ik niet snap zoek ik op internet. Als ik mijn computer uitzet, weet ik vaak niet wat te doen. Dus meestal doe ik dan niks. Nu ik dit heb ga ik me uitkuren op dat boek. Ik vind het grappig, kan echt mijn gevoelens er in kwijt. Iets in de fik steken werkt erg goed voor mijn agressie! :D

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:42

Wat een gave foto's.
Vind het echt super dat je er zoveel aan hebt. Goed dat je je er toe zet om dit te gaan. Vind het echt knap van je en dat moet je zelf niet onderschatten!

Ik denk trouwens dat ik er niet creatief genoeg voor ben als ik het zo zie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:44

Dan moet al helemaal niet op bokt in het wreck this journal topic kijken.. die zijn pas crea. Ik voer gewoon de opdrachten uit, hahaha.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:47

Nou ik vind dat jij de opdrachten al creatief uitvoert!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:49

Nee joh, ik kleur gewoon maar wat raak, hihihi.

Kreeg net van een vriendinnetje een lief berichtje op hyves, ze duimt morgen voor me. Zo lief!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:49

Geweldig zeg dat boekje :D

Leuke foto's !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:51

Angela_ schreef:
Kreeg net van een vriendinnetje een lief berichtje op hyves, ze duimt morgen voor me. Zo lief!

Dat zijn de kleine dingen die je er doorheen slepen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:51

Er is ook een opvolger, dat is iets met de wereld ontdekken. Als ik deze uit heb, en me weer beter voel (lees: meer naar buiten durf en wil) ga ik die ook halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:52

Ik ga even naar de winkel, ben vanalles vergeten. Ook al maak ik een lijstje, ik vergeet het alsnog.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:56

Ik moet zo nog even gaan sporten. Eigenlijk heb ik het even gehad voor vandaag, maar het voelt als falen als ik niet ga.
Wat is dan goed he en waar ligt de grens. Ga ik nu een grens over of niet? Ik vind dat zo moeilijk.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:01

Ik zit ff een inkijk exemplaar te bekijken van het boek.
:')

Heb je m ook al over de grond gesleept ? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:26

Helaas nog niet over de grond gesleept zover ben ik nog niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:27

Ik verheug me op het moment dat ik hem van heel hoog naar beneden ga gooien. En dan denk ik aan...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:57

Uit de python gooien in de efteling ? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:03

Huisartsenpost? Ik weet het niet waar je anders zo kan aankloppen. Ik sta al 'ingeschreven' bij de psych dus als ik bel met hoge nood, sturen ze me meteen door naar de crisisdienst. Ik weet niet of je daar zelf zomaar heen kan bellen?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:24

Even snel een berichtje van mij, lees straks bij. Het gaat even niet zo goed hier, heb last van spanningen en pijn op de borst waardoor ik weer angstig wordt. Heb al slecht geslapen, dan is er iemand bij ons op het werk afgevoerd en vanuit mn kantoor kijk je daarop. Krijg het altijf benauwd van zulke dingen. Dan belde mn oma dat ik niet op der begrafenis hoef te komen en verder ook maar beter weg kan blijven, oke ze is dement maar het komt toch wel even hard aan. Weet dat het niet aan mij ligt. Op het werk die stagaire op zijn uitspraak van afgelopen vrijdag aangesproken en bij mn vriend was er weer een aanslag..... := := Al met al was het een leuk dagje, heb dan ook geen rust in mn lijf, ga me nu even in een warm bad laten zakken, hoop dat het helpt.

Heb morgen gesprek over mn uren, wel na mn werktijden maargoed dan hebben we het maar gehad. Moet echt minder gaan werken want vrees dat dit niet goed komt, vergeet gewoon weer simpele dingen. Daarnaast wil ik toch weer maar eens mn de psych. gaan praten. Wacht even mn werktijden af en dan plan ik een afspraak, misschien helpt dat wat. Heb het idee dat het steeds weer slechter gaat en dat is wel balen (zacht uitgedrukt)

Alvast een knuffel voor degene die het nodig hebben, tot straks :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:39

Meisje toch... Heel veel sterkte...
Ik heb gehoord dat er inderdaad weer aanslagen waren op een convooi begreep ik? Ze waren beschoten en op een bermbom gereden ofzoiets? Echt flink klote, en ik snap heel goed dat je er van ondersteboven bent. Wat ongelofelijk naar van je oma, ze is dan wel dement en waarschijnlijk weet ze helemaal niet meer wat ze gezegt heeft, maar toch. Je kan er flink van over je toeren raken.

Ik begrijp alleen je stukje van het afvoeren op je werk niet?

Goed dat je weer hulp zoekt, sterkte meid!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:22

Angela, lief dat je al hebt gereargeerd, was ook een beetje mn bedoeling om dan jullie tips/reacties te lezen als ik uit bad zou zijn ;) anders zit ik hier maar te wachten en nu kon ik toch niet kijken. Ben op mn werk voor 20 uur aangenomen maar ik werk er nu 40. Morgen heb ik hier een gesprek over en ik verwacht dat het over het afbouwen van mn uren zal gaan zodat ik (hopelijk binnenkort) gewoon 20 uur zal werken. Normaal ga ik rond 16u naar huis maar dan is mn gesprek pas dus het zal wel wat later worden.

Er is een zelfmoordaanslag geweest, een auto vol met troep, er zijn tot nu toe 14 gewonden en 2 zijn overleden. Bij mn vriend trilde alles van zijn kastje af, zo zwaar was de klap. Was weer wel even schrikken, al met al was het geen beste dag voor me.

Hoe is het met jou? Hoe gaat het met de dracht van je paardje? Verder lees ik dat je creatief bezig bent, zal zo eens even kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:30

Jeetje... een zelfmoordaanslag... Bah, bah.. Ben er gewoon even stil van.

Hier gaat het niet zo lekker, en ik ben enorm zenuwachtig voor morgen. Ik hou het bijna niet meer, echt niet leuk dus.
Met het paardje gaat het goed, als het goed is is nog dragend.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:31

Civ meid, wat een ellende op jouw padje zeg.

Dikke knuf vanuit hier
:(:)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:32

Angela ook jij dikke knuf :(:)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:38

AJ, ik zou in ieder geval hulp zoeken of met iemand gaan praten want dit gaat niet goed zo, maak me zorgen om je :(:) Je klonk zo positief over je werk, probeer dat gevoel weer terug te halen. Doe de dingen waar jij je goed bij, ook al is het maar iets kleins. Als paardje een gekke sprong maakt ofzo en je lacht, probeer dan daar bij stil te staan of een vogeltje wat fluit. Het zit hem in de kleine dingen. Wij zijn er hier voor je.

PW, ben je nog gaan sporten? Vind het knap hoe je alles toch probeert te doen maar pas goed op jezelf, wanneer is het goed? Als jij je er goed bij voelt, dan doe je het goed. Hoe bevallen je dagbehandelingen over het algemeen?

CM, dank je, hoe is het met jou?

Angela, wat was er morgen ook alweer, ben het even kwijt, sorry. In ieder geval sterkte. Misschien kun je het G schema toepassen om je zenuwen te relativeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:39

Morgen moet ik naar de arboarts.. Voor de 2e keer.

Ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen, ik wil het graag weer op papier zetten. Maar dat gaat niet zolang ik niet weet wat ik moet zeggen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:52

Vertel gewoon eerlijk hoe je je nu voelt. Is er iets verbeterd of verslechterd? Denk je alweer iets te kunnen gaan werken (zullen ze wel vragen denk ik) waarom wel of niet? Afspraken/opdrachten van de psych en huisarts etc. Medicijnen? Dit wilde ze bij mij in ieder geval weten en dat vergeleken ze dan met het 1ste gesprek. Gaat je vriend weer met je mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:57

Mijn vriend gaat weer mee. Het is eigenlijk verslechterd. Ikzelf denk niet te kunnen gaan werken omdat ik het al spaans benauwd krijg als ik aan werken denk. Maar goed hoe zeg je dat?!

Ik heb wel boeken moeten lezen van psych, zal ik die meenemen? Medicijnen gaan we volgende week bekijken, en zien wat het beste bij mij past. Nu heb ik alleen melatomine tabletjes maar dat is meer een placebo effect.