Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xManon_ schreef:Ik vind haar trouwens wel een raar figuur hebben, zo smal bij dr borsten en dan wat breder uitlopend?
hermlein1989 schreef:was net tv aan het kijken en zag een nieuw programma.
Move that Body. Het leek me best leuk, dus heb ik op internet de van gisteren opgezocht en die gedaan. Het is een combinatie van de sportschool dingen, en het traint je hele lichaam. Ik heb zo'n 172 kcal verbrand. En zweet me nu kapot:P:P
Voordeel is dat het maar een half uurtje duurt en ik het dus bijvoorbeeld ook gewoon mee kan doen.
http://www.net5.nl/web/show/id=478593/langid=43/media=79882/page=1
hier vind je de gemiste afleveringen
tita schreef:Overigens ik eet heel laat meestal rond half 8 en mijn laatste tussendoor kan nog wel eens 22.00h.
Het is een fabeltje dat je na 20.00 niks meer verbrand jawel voor de mensen die niet sporten, de fanatieke sporters moeten er voor zorgen dat er bouwstoffen in het lichaam komen
[gast1122] schreef:hermlein1989 schreef:was net tv aan het kijken en zag een nieuw programma.
Move that Body. Het leek me best leuk, dus heb ik op internet de van gisteren opgezocht en die gedaan. Het is een combinatie van de sportschool dingen, en het traint je hele lichaam. Ik heb zo'n 172 kcal verbrand. En zweet me nu kapot:P:P
Voordeel is dat het maar een half uurtje duurt en ik het dus bijvoorbeeld ook gewoon mee kan doen.
http://www.net5.nl/web/show/id=478593/langid=43/media=79882/page=1
hier vind je de gemiste afleveringen
Dat is een leuke manier zeg!
En hoelang duurt 1 zo'n training ?
Miiej schreef:tita schreef:Overigens ik eet heel laat meestal rond half 8 en mijn laatste tussendoor kan nog wel eens 22.00h.
Het is een fabeltje dat je na 20.00 niks meer verbrand jawel voor de mensen die niet sporten, de fanatieke sporters moeten er voor zorgen dat er bouwstoffen in het lichaam komen
Ik had inderdaad ook gelezen dat, dat niet waar was.
En dat je die calorieen net zo goed verbrand.
Inky_devil schreef:Thanks,
Mijn doel is om 15 tot 20 kilo af te vallen.
Het heet auriculotherapie.
Bij auriculotherapie worden piepkleine puntjes op en rond de oorschelp geplaatst.
Auriculotherapie is met name succesvol ter ondersteuning van stoppen met roken en afvallen.
Die puntjes zijn machnetisch en blijven 3 weken zitten met een pleister er overheen.
Kennis van me heeft me over gehaald en die was in een maand al meer dan 4 kilo kwijt.
Je moet erbij ook bepaalde eetenswaren proberen te laten liggen en bewust eten dus niet voor de tv etc.
T leek me wel leuk iets anders te proberen want tot nu toe werkt er weinig, althans het werkt wel maar ik viel gewoon weer terug in mijn oude patroon.
Steffie89 schreef:Ja dat klopt. Maar je verband ze alleen als je wel actief bent. Dus niet op de bank zitten met chips. Dan verbrand je inderdaad weinig tot niks. Maar als je tot 3 uur 's nachts aan het werk bent, kun je rustig om 12 uur nog iets (gezonds) eten