Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:56

Overigens ik eet heel laat meestal rond half 8 en mijn laatste tussendoor kan nog wel eens 22.00h.

Het is een fabeltje dat je na 20.00 niks meer verbrand jawel voor de mensen die niet sporten, de fanatieke sporters moeten er voor zorgen dat er bouwstoffen in het lichaam komen
Laatst bijgewerkt door tita op 10-06-09 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:57

ik bedoel 0.7 kilo :D :o

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:44

was net tv aan het kijken en zag een nieuw programma.
Move that Body. Het leek me best leuk, dus heb ik op internet de van gisteren opgezocht en die gedaan. Het is een combinatie van de sportschool dingen, en het traint je hele lichaam. Ik heb zo'n 172 kcal verbrand. En zweet me nu kapot:P:P
Voordeel is dat het maar een half uurtje duurt en ik het dus bijvoorbeeld ook gewoon mee kan doen.
http://www.net5.nl/web/show/id=478593/langid=43/media=79882/page=1
hier vind je de gemiste afleveringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:59

xManon_ schreef:
Ik vind haar trouwens wel een raar figuur hebben, zo smal bij dr borsten en dan wat breder uitlopend?

Misschien is haar bouw ook gewoon wat smaller. Ik meen dat ze ook nog eens lang is.
Daarbij de meesten hoor je praten over een 'zandloperfiguur'. Zij heeft zo'n typische 'peervormfiguur'. En dát is waar ik naar streef ;)
Dat was laatst een keer bij Oprah over een appelfiguur (dus niet goed) en een peerfiguur (wel goed).
Maar daarbij nog een keer, de foto is wel wat extreem hè ;) Zal genoeg aan bewerkt zijn + ze staat wel in een vreemde houding (handen in het haar).
Dus het zal altijd wel wat vertekend zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:59

hermlein1989 schreef:
Move that Body. Het leek me best leuk, dus heb ik op internet de van gisteren opgezocht en die gedaan. Het is een combinatie van de sportschool dingen, en het traint je hele lichaam. Ik heb zo'n 172 kcal verbrand. En zweet me nu kapot:P:P
Voordeel is dat het maar een half uurtje duurt en ik het dus bijvoorbeeld ook gewoon mee kan doen.

Dat is een leuke manier zeg :j !
En hoelang duurt 1 zo'n training ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:01

flettie schreef:
Vindt haar eigenlijk weinig taille hebben..... tis meer de bouw van een vent :=

Ik zou het geen probleem vinden om dat figuur vandaag nog te hebben :)) !
Nou, ik ga vandaag weer sporten :):)
Even kijken wat ik ga doen .. Hardlopen of spinnen.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:02

Goeiemorgen!

Schemaatje voor vandaag...
O: 2 boterhammen met slankie smeerkaas
T: sinaasappel
L: boterham met halvajam, 3 rijstwafels met light beleg
T: evergeen
D: romige penne van sonja!

Anoniem

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:06

Pfff wij hadden v/d week góre soep op van Sonja :\ !!
Was een groentesoep met room erdoor ..
Ik, pap en me zusje werden er echt mísselijk ván := !!
Maar mooi weggepleurd :))
Uiteraard vond kok mam het wél lekker :')

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:13

Goedenmorgen...
Ik ben ook al zo vaak gaan dieeten en lijnen maar steeds weer terug gevallen op mijn oude gewicht + de rest.
Nu ben ik gister begonnen met een vorm van accupunctuur en afvallen.
Mag ik hier ook mee praten?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:22

Uiteraard Inky_Devil, iets meer over jezelf? Doelen? Enne accupunctuur en afvallen? Die ken ik nog nie ;)!

En watr een enorm gaaaf paard!

Gisteren stiekem weer een bounty op, oeps tijd van de maand :)! Verder heel netjes en geen tussendoortjes en volledig vetvrij alles bereid in de oven :)!

Mijn schemaatje voor vandaag!

O: boterham kip en een appel
T: evergreen
L: 4 boterhammen, met 20+ kaas en tomaat (boterhammetje meer dan normaal, voelde me waanzinnig slap en besefte dat ik miss toch te weinig at)
T: appel
A: broodje gegrilde kip met sla!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:29

Idd wat een prachtig paard heb je Inky Devil!! :~
Welkom hier, accupunctuur en afvallen heb ik in een grijs verleden wel eens van gehoord volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:04

Tuurlijk ! Welkom !

Devil is een apart zeg :oo !

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:09

inderdaad mooi paard !!!
Met accupentuur.
Zit nu echt de denken, dat er dan zn straaltje vet weg loopt door zn naaldje.
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: (12 uur) 2 b chocopasta
T:-
L: 16.00- Appel
T: -
A: weet ik nog niet.
T:?

Paardrijden en hardlopen

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:10

tita schreef:
Overigens ik eet heel laat meestal rond half 8 en mijn laatste tussendoor kan nog wel eens 22.00h.

Het is een fabeltje dat je na 20.00 niks meer verbrand jawel voor de mensen die niet sporten, de fanatieke sporters moeten er voor zorgen dat er bouwstoffen in het lichaam komen

Ik had inderdaad ook gelezen dat, dat niet waar was.
En dat je die calorieen net zo goed verbrand.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:15

Schema van vandaag:

O: 2 rijstwafels, 1 met pindakaas light en 1 met smeerkaas 20 plus
T: glas drinkontbijt
L: VB ham en VB stoop met glas optimel
T: appel
D: aardappels, worteltjes en een tartaartje
T:?

Vanmorgen even gespiekt op weegschaal maar helaas nog niets meer eraf.... maar ja weegschaal meet per halve kilo dus wie weet morgen beter........ Maar ja aan andere kant sinds vorige week do al niets meer eraf....
Was in de eerste 2 dagen 1,5 kilo krijt (vocht) en daarna niets meer....... kijk nog even aan en anders moet ik weer overstappen on Sonja's eerste boek... dat het wel maar is nog ietsie strenger en viezer eten.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:04

[gast1122] schreef:
hermlein1989 schreef:

Dat is een leuke manier zeg :j !
En hoelang duurt 1 zo'n training ?

30 minuten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:08

Nou vandaag ga ik niet zoveel opletten met eten .. Heb net al een paar (6 :Y)) witte boterhammen gepakt :) Met kipfilet en jam.
Ook al 2 kiwi's met wat komkommer.
Heb ook iets van koek op.

Gewoon even een dagje rustig aan :Y)

Met sporten gaat het trouwens goed :):)
Spinnen doe ik nu voortaan 35 min, dit bouw ik steeds weer op als ik er klaar voor ben.
Papa kwam al met de opmerking (nu ik 5 dagen achter elkaar gesport heb) dat mijn pap-kop al minder was geworden :') ..
Dus dat is wel positief _O-

Vanavond weer spinnen :j

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:25

Thanks,

Mijn doel is om 15 tot 20 kilo af te vallen.

Het heet auriculotherapie.

Bij auriculotherapie worden piepkleine puntjes op en rond de oorschelp geplaatst.

Auriculotherapie is met name succesvol ter ondersteuning van stoppen met roken en afvallen.

Die puntjes zijn machnetisch en blijven 3 weken zitten met een pleister er overheen.
Kennis van me heeft me over gehaald en die was in een maand al meer dan 4 kilo kwijt.
Je moet erbij ook bepaalde eetenswaren proberen te laten liggen en bewust eten dus niet voor de tv etc.
T leek me wel leuk iets anders te proberen want tot nu toe werkt er weinig, althans het werkt wel maar ik viel gewoon weer terug in mijn oude patroon.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:30

een meisje op de stal waar ik hiervoor stond heeft het volgens mij gedaan, ik weet eigenlijk niet wat het resultaat geweest is.
Ben benieuwd of het werkt voor jou!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:39

Hmm, heb toch een slechter weekend gehad, dan dat ik had gehoopt. Heb maandagnacht na het werken nog stukje pizza op om half 4 's nachts. Ik had van 3 tot 3 gewerkt en mijn avond eten was een kop soep, 3 crackers en yoghurt met sinaasappel. toen ik klaar was met werken had ik behoorlijke honger en ze hadden pizza's gemaakt. Ik was dus blij dat ik een stukje had gepakt. Voelde mij nogal slap.

Ben gister en vandaag goed streng aan het doen. Ik wil voor maandag op 63 kilo zitten. Vanmorgen was het 64.3..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:40

Miiej schreef:
tita schreef:

Ik had inderdaad ook gelezen dat, dat niet waar was.
En dat je die calorieen net zo goed verbrand.

Ja dat klopt. Maar je verband ze alleen als je wel actief bent. Dus niet op de bank zitten met chips. Dan verbrand je inderdaad weinig tot niks. Maar als je tot 3 uur 's nachts aan het werk bent, kun je rustig om 12 uur nog iets (gezonds) eten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:40

Inky_devil schreef:
Thanks,

Mijn doel is om 15 tot 20 kilo af te vallen.

Het heet auriculotherapie.

Bij auriculotherapie worden piepkleine puntjes op en rond de oorschelp geplaatst.

Auriculotherapie is met name succesvol ter ondersteuning van stoppen met roken en afvallen.

Die puntjes zijn machnetisch en blijven 3 weken zitten met een pleister er overheen.
Kennis van me heeft me over gehaald en die was in een maand al meer dan 4 kilo kwijt.
Je moet erbij ook bepaalde eetenswaren proberen te laten liggen en bewust eten dus niet voor de tv etc.
T leek me wel leuk iets anders te proberen want tot nu toe werkt er weinig, althans het werkt wel maar ik viel gewoon weer terug in mijn oude patroon.

Mijn collega van m'n moeder heeft dat ook laten doen, hielp op dat moment heel goed :j
Maarja .. Je mag geen suiker, vet etc. Dan vind ik het niet zo gek dat je afvalt :+
Maar inderaad, daarna was ze weer terug bij af.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:56

toch nog een post, na mijn bezoek aan de dieetiste vandaag. ik ben erg moe momenteel en vermoedelijk is dat te wijten aan een schommelende bloedsuikerspiegel.

vandaag volgens het boekje:
8.30 2 mb smeerkaas 20+
10.30 eierkoek
12.45 krentenbol, bruine triangel huzarensalade
14.45 eierkoek
16.45 appel
18.45 krieltjes uit de oven, tartaartje, gegrilde groenten
20.45 stuk meloen
22.45 glas optimel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:06

Steffie89 schreef:
Ja dat klopt. Maar je verband ze alleen als je wel actief bent. Dus niet op de bank zitten met chips. Dan verbrand je inderdaad weinig tot niks. Maar als je tot 3 uur 's nachts aan het werk bent, kun je rustig om 12 uur nog iets (gezonds) eten :j

Dat denk ik dus ook :j
Wanneer ik na het sporten s'avonds niet nog een appel oid eet, dan wordt ik echt slap en rillerig :=
Net alsof ik echt te weinig gegeten heb.
maar ik had ook het idee dat een appel rond een uur of 10 s'avonds kan helpen om je stofwisseling ook snachts aan de gang te houden?

Trouwens, hebben jullie het snachts ook weleens zo koud? :=
Ik heb het echt stukken kouder sinds ik aan het afvallen ben!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:13

sterker nog: ik moet voor het slapengaan toch echt wat eten van de dieetiste, anders verlaagt je bloedsuikerspiegel ernstig in de nacht, waardoor je met een soort 'energieschuld' opstaat en dus meer eten wilt dan normaliter.