Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!

en de allergoloog weer naar de dieetiste

heb mij heel erg vermaakt daar
Elke arts ging weer andere testen doen (vreselijk hoe de kno arts in mijn holtes ging kijken, jak!) om er zeker van te zijn dat ze niet iets ernstigs over het hoofd zagen
Longarts was bang voor longkanker of een autoimmuumziekte, knoarts zocht naar afwijkingen in mijn holtes en de allergoloog, ach... die had de uitslagen van de testen al dus die heeft alleen de medicatie bijgesteld
en voor de zekerheid maar naar de dieetiste gestuurd omdat hij bang was voor een voedselallergie.
Vooral omdat ik al jaren onder controle ben bij de longarts (nu 20 jaar al).
Ik kan dat niet meer, een lichte infectie moet heel zwaar worden aangepakt met zware medicatie (heb een resistentie opgebouwd tegen de gangbare antibiotica en ben erg allergisch geworden voor doxycicline), anders word het alleen maar erger en kan ik worden opgenomen 

Zonder al die rommel was ik niet volwassen geworden denk ik

ik kwam bij de internist, die stuurde me naar de longarts en de longarts stuurde me naar de kno arts!). Maargoed van de kno arts kreeg ik fluticason omdat ik heel vaak keelontsteking had, dit is ontstekingremmend en het werkt ook erg goed voor de hooikoorts, dus ik heb nu al een jaartje of 3 nauwelijks last meer. Behalve tijdens de zwangerschap toen mocht ik dit middel ook niet gebruiken, wat een hel weer!
Die krijgt hele rode vlekken om zijn ogen en ook nog jeukende ogen. Voor hem heb ik Livocab oogdruppels en dit werkt redelijk goed. Maar zoals vandaag, als de boeren hier druk aan het maaien en kuilen zijn (laten we nu in een klein, boerendorp wonen met weiland achterhuis) dan heeft hij wel wat vlekken maar geen jeuk.
) ! aaargh! zo maar weer flink aan de dope