Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:30

Truste dames! hoop dat jullei een goeie nacht hebben.

Pw zo erg? nou gelukkig dat je morgen afspraak hebt, hoop echt dat je er wat aan hebt, klinkt namelijk niet goed meiss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:33

PW: ik heb juist dat ik bij het kleinste dingetje mega geirriteerd raak. Dat heb ik ook aangegeven bij de hapto.

Samantha: ik kan je maar een 1 tip geven en dat is volg je hart. Ik heb bijna 6 jaar een relatie gehad waarin ik mezelf niet kon zijn. En daar ondervind ik nu nog de problemen van...

Daijano:Gefeliciteerd met je paardje! Wat leuk!

Billyboy: wat was er dan met je andere paard? Zijn het overigens je eigen paarden?

CIV: wat fijn om te horen dat je op de goede weg bent! Ga zo door, meid!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:34

Wat zei de haptonoom ervan dan?
Ik kan ook heel geïrriteerd raken, maar die echte woede-aanvallen vind ik toch wel het ergst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:35

Daar gingen we aan werken om een balans daarin te vinden. Ik reageer dus of helemaal niet, of heel, heel heftig..

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:36

Dames ik ga ook naar mijn bedje.
Slaap lekker allemaal.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:37

Slaap lekker iedereen die naar bed is :wave:

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:38

Angela_ schreef:
Daar gingen we aan werken om een balans daarin te vinden. Ik reageer dus of helemaal niet, of heel, heel heftig..

Ik reageer ook vaak te heftig op dingen. Buiten proporties zeg maar.
Ben wel blij dat ik ook een afspraak bij de haptonoom heb staan. Ga van de week ook een lijstje met punten maken waar ik tegen aan loop.

Weltruste allemaal. Ik ga nog even mijn hond uitlaten en dan ook naar bed.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:40

Daijano, mooie nieuwe aanwinst, daar kan je trots op zijn. Mijn meisje zie je als avatar staan, weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Wie weet kom ik hem ooit nog wel in levende lijven bewonderen, we wonen toch niet zo heel ver van elkaar. Wanneer vertrekt je pa en voor hoelang?

Billyboy, wat is er voor slecht nieuws? Veel plezier morgen bij Billy, geniet ervan. Slaap lekker.

PW, wat vervelend die aanvallen. Hoop dat ze je morgen kunnen helpen of tips voor je hebben.

Slaap lekker allemaal :Z
Laatst bijgewerkt door koi op 11-05-09 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:41

Ik wil jullie even allemaal bedanken voor de steun die ik hier vind. Echt super, ik heb zoveel aan dit topic!

Thanks ladies!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:42

Civ nog ff snel, we weten nog niet of dat ie moet en als september.. dat is het ergste de onwetendheid!
Maar thanks voor de complimenten, je bent van harte welkom meiss dat weet je!
Slaap lekker

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:43

Angela, lief dat je dat zegt. Ik ben ook erg blij met jou/jullie, we zijn er voor elkaar. Ben blij dat ik hier dagelijks even mn hart kan luchten en dat jullie met me meeleven en denken. Ga je kijken of je iets kan regelen met je werk? Denk dat dat je wel rust zal geven.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:44

Angela_ schreef:
Ik wil jullie even allemaal bedanken voor de steun die ik hier vind. Echt super, ik heb zoveel aan dit topic!

Thanks ladies!

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik vind het bijzonder hoeveel steun je uit een topic kan halen. Echt super!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:39

Morgen ,
PW ik sluit me daar ook bij aan !

Billy word waarschijnlijk verkoccht en gaat dan misschien in landsmeer staan en dat wil ik helemaal niet want ik ken die mensen waar hij komt te staan , en niet dat het aan de mensen ligt want daar kom ik al een paar jaar , maar landsmeer is voor mij 1,5 uur met de bus en gewoon te ver en ben zo bang dat ik em nooitme zie dan ;(

angela : hij is NOG niet vasn mij maar zit er wel heel erg aan te denken maar om hem te betalen moet ik er nog wel een extra baan bij hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:49

morgen dames!

angela:ik heb ook veel steun in dit topic,erg prettig he?

billy:kun je niet af en toe eens langs gaan in Landsmeer als hij daar wel heen zou gaan?dat je misschien eens per maand sowieso een vaste dag kan afspreken,ofzo??

civ:hoe is het nu?

pw:die heftige emoties enzo herken ik wel. helpt haptonomie daar ook bij?bij die heftigheid enzo?

samantha: man wat een dilemma waar je voor staat zeg...pfoei....sterkte daarmee.

verder niet echt goed onthouden,sorry.

ik heb zo teamvergadering. ben gisteren ruim 4 uur eerder naar huis gegaan,trok het niet meer. vandaag gaat de vervangende teamleidster(de mijne is met vakantie)weer bellen met m&o wat te doen. en misschien dus even aangepaste diensten,of eruit geroosterd worden ofzo. we shall see.
mijn collega's reageren in elk geval fijn.
gisteren mezelf gekweld met kijken naar lieve hondensites(spaanse galgo's),werd er helemaal blij van. Ooit wil ik ook een wafje.

Nu snel aankleden!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:55

dc : dat wil ik niet ik zie em 4 keer in de week nu minimaal 2 keer en dat wil ook graag zo houden . op die stal in landsmeeer stond herc ook . en als me niet zo top voel kan ik nog ff op de fiets naar em toe maar daar ook niet meer .
ik vind het allemaal wel leuk en aardig dat ie weg gaat dan maar ik wil em heel graag in Edam of Volendam hebben dan .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:17

Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen mijn directe collega gebeld, en nu bleek dat zei ook zo eens thuis heeft gezeten. Jeetje wat was dat fijn dat ze mij begreep! Personeelszaken reageerde weer heel koeltjes.. :(

Billyboy: Dat is nou het jammere van verzorgpaarden, je hebt er zelf niks over te zeggen. Maar aan de andere kant, je hebt nu wel de lusten, maar niet te lasten. En als ze verhuizen moeten de nieuwe eigenaren er ook maar op zitten te wachten dat het verzorgmeisje mee komt. Maar goed, ik ben nu blij dat ik verzorgpaarden heb, en er word net gedaan of Garuna van mij is, dus ideaal. Echt de lusten dus. Ik zou nu ook niet de verantwoordelijkheid aankunnen om een eigen pony te hebben. Al mis ik mijn eigen pony nog steeds, maar ik kies er nu bewust voor om haar niet op te zoeken. Dat doet teveel pijn.

DC: Wat fijn dat je collega's zo begripvol reageerden. Top!

Daijano: Wat rot die onzekerheid! Bah, ik kan me voorstellen dat dat extra lastig is.

Pfff, verder weet ik het even niet meer... Sorry..

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:31

Goede morgen allemaal,

Pr billy, jeetje das minder, is het al zeker dat je paardje weggaat?

ANgela, nou begrip van een collega is wel ff fijn, maar eigenlijk moet je er gewoon schijt aan hebben, je bent ziek en jij staat nu voorop. Niet te druk maken daarover jij moet beter worden en als anderen daar gewoon rot over doen dan weet je weer hoe de mensheid in elkaar zit! Gewoon laten gaan die gedachten , zijn z eniet waard!

Dc succes vandaag ik hoop dat jullie tot een oplossing komen.

Ben erg blij met dit topic, ik heb een mindere dag vandaag,
Vanmorgen huilen en nu spanning in mijn lijf hoop dat de dag snel voorbij gaat, voordat ik barst!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:49

Goedemorgen!
Doe maar rustig aan Daijano, ik weet hoe rot het is met die constante spanning in je lijf.
Het is toch wel prettig Angela, dat er tenminste iemand is die een beetje begrijpt hoe het is op je werk. Bij mij was dat helaas niet zo en ik wenste af en toe echt dat zij even mochten voelen wat ik voel. Maar daijano heeft wel gelijk, eigenlijk moet je daar schijt aan hebben, want het draait nu om jou en niet om je werk.

Ik heb opzich wel redelijk geslapen, ik werd alleen om 2 uur wakker, ontzettend misselijk en heb ook ontzettend lopen overgeven. Maar een uur later sliep ik weer. Een tijd geleden heb ik dat ook een paar keer gehad, altijd als ik 's avonds rond 10 uur nog wat had gegeten (anders is je maag ook leeg natuurlijk). HAd nu een beetje hot krokantjes gegeten. Geen idee of het dan toch ook met spanning te maken heeft. Nou ja, het is nu iig weer over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:43

Daijano: Hopelijk trekt de spanning snel weg.

Sifra: wat gek, zo ineens zo moeten overgeven.

Ik heb net ook weer een fikse huilbui gehad. Mijn vriend zit ook ziek thuis, en hij kan er niet mee om gaan dat ik alles op mijn tempo doe en dat ik thuis zit. Ik ben zo bang om hem kwijt te raken, ik heb het nu super benauwd, flinke spanning in mijn lijf, druk op de borst, en ik jank alles bij elkaar. Heeft er iemand tips voor mij? Hoe kan een partner er beter mee omgaan? Ik voel me zo schuldig tegenover hem..

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:57

Angela Niet schuldig voelen, dat maakt het uiteindelijk alleen maar erger, snap het dat je vriend er moeite mee heeft.
Maar je hebt niet de kracht en energie om dat ook nog op te lossen!
Je moet echt aan jezelf denken!! Ik heb destijds helaas mijn relatie moeten beeindigen , hij kon er ook niks mee.
Bekommer je eerst om je eigen leven dan om dat van een ander, anders ga je eraan onder door!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:09

Ik heb globaal even bijgelezen, maar het lukt me niet om overal op te reageren, sorry. :o

Ik heb vanochtend de hond uitgelaten en ben weer teruggegaan naar bed. Zag zo op tegen de hele dag, dat ik dat de beste oplossing vond. Heb geslapen tot half 1. Eind van de middag moet ik naar mijn behandelaar / psychiater. Ben benieuwd hoe het daar gaat.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:16

Idd Angela, voel je niet schuldig, want dat maakt het alleen maar erger. Jíj bent nu belangrijk! Mijn vriend heeft gelukkig altijd achter me gestaan, hij ziet hoe moeilijk ik het soms heb en vind dat alleen maar heel rot. Hij heeft gewoon zijn eigen dingen (sport, vrienden , werk), maar hij zal nooit enige druk op mij leggen wat betreft het huishouden bijvoorbeeld nu ik thuis zit.Als het niet lukt, dan doet hij het gewoon. Nu kan ik gelukkig al weer een stuk meer zelf oppakken, maar er zijn ook periodes geweest waarin ik niks deed. Ik heb hem nog nooit horen klagen en daar ben ik wel dankbaar voor. En anders was het ook niet goed gegaan tussen ons , als hij wel druk had uitgeoefend,dat is zeker.
Jíj bent belangrijk meid, en jouw herstel moet voorop staan. En dat is voor een partner echt niet altijd makkelijk, dat is zeker zo. Maar als hij echt voor jou gaat, dan zal hij ook het respect op kunnen brengen om jou de tijd te geven die je nodig hebt! Sterkte hoor!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:17

Wat naar dat je je zo slecht voelt PW. Wel fijn dat je vanmiddag een gesprek hebt, hopelijk heb je daar wat aan. Voel je je nu al wel wat beter?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:19

Dat is helemaal waar sifra. Ik heb ook het geluk een hele begripvolle vriend te hebben, die me ook overal waar nodig steunt en niet pusht. Daar ben ik hem ook heel dankbaar voor. Zeker als ik dan hier van anderen lees hoe het ook kan...

Edit: Door zo lang geslapen te hebben breekt de dag in ieder geval een beetje. Maar de tijd gaat zo langzaam. Zometeen maar proberen wat te lezen ofzo. Mijn vriend kwam gisteren met een boek aan die hij voor mij geleend heeft van een collega. Gaat over depressie. Maar weet niet of dat nu wel zo handig is om te gaan lezen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:26

Ik vind het altijd wel fijn om te lezen over (in mijn geval dan) angststoornissen, maar ik moet altijd oppassen dat ik er niet in doorschiet. Anders ben ik alleen nog maar daar mee bezig. Soms is het dan fijner om juist met hele andere dingen bezig te zijn, om even af te leiden.
Waarom denk je dat het niet zo handig is om dat boek nu te lezen pw?