Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearl_tje schreef:Mallemolen?? na je periode direct een afspraak maken met je HA en klaarDus valt best wel mee.
Caye schreef:haai
meld me ffIk ben vorig jaar gesterriliseerd. En nu erg heftige menstruatie ( lig snachts met kraamverband in
en lek te erg door met alles
)
Dus heb op aanraden van dokter nu de nuvaring er bij. VOOR mijn sterrilisatie heb ik de pil gehad.. mirena.. en implanon. Mijn menstruaties zijn te heftig en ik bloede er heftig door heen.
Pil wordt ik labiel en raar van.
Nu wil het dat ik 4 kinderen heb. En me baarmoeder iet wat verzakt is ( geen last van )
Nu voel ik die ring elke keer naar benenden zakken. Vlakbij uitgangIk duw hem dan zo ver dat ik hem net kan voelen ( net als tampon zeg maar) En na dag zit die weer benenden..
ALs ik sex heb gehad dan voel ik hem bijna er uit vallenDt is de me eerste ring overigens die ik nu in heb. Inbrengen is geen probleem verders.
Ik heb dat ding alleen maar om me menstruatie niet zo heftig te laten zijn. Is dit normaal verschijnsel? Ik begin ondertussen echt moedeloos te worden
Kimmey schreef:pearl_tje schreef:Mallemolen?? na je periode direct een afspraak maken met je HA en klaarDus valt best wel mee.
I'd wish... Hij stuurt me door naar de gynaecoloog, die maakt eerst uitstrijkje en echo (wat ik echt ontzettend naar vind) en vervolgens moet ik eerst 2 weken wachten op de uitslag. Als ik die heb krijg ik een receptje en DAN pas mag hij gezet worden.
Joy.