Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kebie schreef:-1,2 kg
![]()
Er is nu 6 kilo af en ik heb mijn 2e sterretje binnen![]()
Ennnn, ik kon zondag mijn rechterrijlaars weer aanDe linker wilde nog niet zo, maar ik heb berekend dat ik die dingen al 2,5 jaar niet meer aan heb gehad, dus ze zullen er wel niet soepeler op zijn geworden....
Noppert schreef:@VD Leuk he, hardlopen?! Zorg er wel voor dat je voldoende rust tussendoor neemt, waardoor je je niet overbelast. Als je een blessure oploot, ben je verder van huis. Als je vandaag enorme spierijn hebt, ga dan niet rennen, maar een flink stuk (in een stevig temo) wandelen. En wat heel belangrijk is, bouw rustig op, ga niet in 1 keer een half uur rennen, maar begin met 2 x 5 minuten met een minuut rust tussendoor of zo.
MamaMiesje schreef:De planning voor vandaag:
O: 2 beschuitjes met aardbeien, nog wat extra aardbeien, Optimel
T: 2 kaasstengeltjes![]()
L: 1 krentenbol, Optimel en wéér aardbeien
T: ontbijtkoek denk ik
D: sperziebonen, aardappels, lekkerbekje
Oh, gisteren weegdag gehad en niks afgevallen. Was ook wel te verwachten na afgelopen week, maar beter als iets erbij!
Ben vandaag thuis en ga flink aan de schoonmaak, dus dat is mijn beweging voor vandaag
Pashon schreef:het rijlaarzen dillema heb ik ook, zal nog wel enige tijd duren voordat ik daar weer in pas (kuitmaat is 35 cm op het breedste 'gedeelte van m'n laarzen)
Pashon schreef:heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en die gaf aan dat ik 2 kilo zwaarder gewordne ben, terwijl mijn broeken slobberen om m'n kontmaar dat kan ook met de zwangerschap te maken hebben natuurlijk