Goedkope Beautytips, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:36

ilse86 schreef:
Paardje_13 schreef:
Ik moet weer nieuwe dag en nachtcreme hebben ik had de pure a van garnier en daar ben ik best tevreden over, alleen ik zou misschien ook wel iets anders willen proberen ik heb af en toe een paar puistjes maar verder juist een droger huidje iemand een goed product?

Hoi! Die pure a is voor de onzuivere huid. Omdat je aangeeft dat je ook drogere delen hebt in je huid zou je de happyderm van l'oreal eens kunnen proberen. Ook de Hydrafresh van l'Oreal vind ik fijn. Het zijn allebei dunne crèmepjes. De Happyderm zit in een pompje, de Hydrafresh in een potje. De Hydrafresh is vergelijkbaar met de Aquasource van Biotherm. Lekker fris! De Happyderm ruikt ontzettend lekker en zorgt voor een heel zacht velletje!
Ik heb zelf ook kleine puistjes en droge wangen. Doordat de creme dun is, maar wel heel goed hydrateert, is ie heel goed voor de gecombineerde huid.

dankjewel zeg :)
ik ga eens even in de winkel kijken welke ik ga nemen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:47

Ragnaaa schreef:
Noorwijdenes schreef:
* Stille meelezer meldt zich *

Goede tip tegen allerlei huidproblemen (ontstekingen/acné/puistjes): brandnetelthee drinken! Werkt zuiverend en heeft bij mij écht geholpen. Ik drink altijd een hele pot per dag en als ik een tijdje mee stop, merk ik het meteen.

Ik heb hier ook positieve verhalen over gehoord. :j

Maar waar is het te koop?
En van welk 'merk'?

Beetje late reactie, maar het is van Zonnatura en dat is volgens mij bij elke supermarkt te koop.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:22

Juangi schreef:
DmNqUe schreef:
iemand een goede tip voor wittere tanden :D

In de zon zitten en lachen! Door de uv straling worden je tanden bleker. En inwrijven met aardbei zou enorm helpen.

Helaas is de zon er nu niet en zijn aardbeien hier zeer schaars. :+
Misschien iemand nog een tip? O:)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:48

Aardbeien helpen niet hoor, die kleuren alleen je tandvlees wat donkerder waardoor je tanden wellicht voor 5 minuten iets witter lijken .. Gewoon goed blijven poetsen, flossen en spoelen. Eventueel een tandpasta met whitener. Ga niet teveel prutsen met huis-tuin en keuken middeltjes, hierdoor kun je alleen maar je glazuur beschadigen en daar worden je tanden uiteindelijk alleen maar geler van. Wil je echt witte tanden dan kun je beter je tandarts vragen voor eventueel bleken ..

Kirrr

Re: Goedkope Beautytips, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:10

Wat doen jullie tegen mee-eters, heb er eigenlijk alleen op mijn neus, en de huis net naast mijn neus daar zijn de poriën iets ofwat vergroot.. rest van mijn huis is vrij zuiver en geen verdiepte poriën en geen mee-eters, hier en daar af en toe een puistje. Iemand een idee voor de mee-eters?

Salsalaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:25

Kirr__ schreef:
Wat doen jullie tegen mee-eters, heb er eigenlijk alleen op mijn neus, en de huis net naast mijn neus daar zijn de poriën iets ofwat vergroot.. rest van mijn huis is vrij zuiver en geen verdiepte poriën en geen mee-eters, hier en daar af en toe een puistje. Iemand een idee voor de mee-eters?

http://www.beautygloss.nl/category/gezichtsverzorging/ stukje naar beneden scrollen met Gelatine neus strips – zonder poeder! tekst.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:14

dressagelady schreef:
Aardbeien helpen niet hoor, die kleuren alleen je tandvlees wat donkerder waardoor je tanden wellicht voor 5 minuten iets witter lijken .. Gewoon goed blijven poetsen, flossen en spoelen. Eventueel een tandpasta met whitener. Ga niet teveel prutsen met huis-tuin en keuken middeltjes, hierdoor kun je alleen maar je glazuur beschadigen en daar worden je tanden uiteindelijk alleen maar geler van. Wil je echt witte tanden dan kun je beter je tandarts vragen voor eventueel bleken ..

Weet je toevallig ook nog een goede tandpasta hiertegen? Ben ook maar weer eens begonnen met 'project witte tanden'. Neem aan ook vooral goed blijven poetsen en gedult hebben?
(zucht, ik wil zo graag wittere tanden... := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:35

ik poets meestal met Xtreme Clean&whitener,in een oranje met blauwe tube...
of het echt helpt,geen idee,maar prettig is ie wel vind ik.
anders kan je pearl drops ofzo eventueel proberen?

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:59

pearldrops werkt wel maar het schuurt geloof ik ook een soort van je tanden, dus ik vraag me af hoe lang je dat kunt gebruiken..

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:22

Ik weet niet of het helemaal onder beauty producten valt, maar weet iemand waar je van die soort anti blaar gelpads kan krijgen?
Je hebt ze voor onder de bal van je voet van party feet, maar ook voor achterop je hak.
Alleen kan ik ze nergens meer vinden eigenlijk...

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:35

volgens mij hebben ze die gewoon bij de kruidvat bij de pleisters

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:32

Wie oh wie heeft voor mij de geniale tips voor van die ellendige puisten af te komen. Mijn hele voorhoofd staat vol bergen :P . Het lijkt het het Himalaya gebergte haha :P .
Ik heb alles al geprobeerd, wash gels (van garnier tot vichy), kleimaskers, speciale cremes, scrubben, alleen met water wassen zonder iets,... . Maar denk je dat die krengen weggaan, nee dus ! Het maakt niet uit hoelang ik het gebruik want of ik nu niets doe of een product gebruik het heeft toch geen verschil.
Dus heeft misschien iemand het perfecte product voor me, ik baal er echt enorm van.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:13

efaa schreef:
pearldrops werkt wel maar het schuurt geloof ik ook een soort van je tanden, dus ik vraag me af hoe lang je dat kunt gebruiken..

Klopt, het zal uiteindelijk alleen maar meer je glazuur beschadigen. En zodra je hier mee stopt wordt het alleen maar erger dan het was. Beschadigd glazuur is namelijk veel gevoeliger voor verkleuringen helaas..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:14

Morrow_Less schreef:
Wie oh wie heeft voor mij de geniale tips voor van die ellendige puisten af te komen. Mijn hele voorhoofd staat vol bergen :P . Het lijkt het het Himalaya gebergte haha :P .
Ik heb alles al geprobeerd, wash gels (van garnier tot vichy), kleimaskers, speciale cremes, scrubben, alleen met water wassen zonder iets,... . Maar denk je dat die krengen weggaan, nee dus ! Het maakt niet uit hoelang ik het gebruik want of ik nu niets doe of een product gebruik het heeft toch geen verschil.
Dus heeft misschien iemand het perfecte product voor me, ik baal er echt enorm van.

Sowieso producten zonder toegevoegde rotzooi werkt voor mij fijn, dus zonder SLS, Parabenen, parfum, zeep en kleurstoffen. Er is volgens mij ook een ander langlopend topic hier over, ik zal m eens voor je opzoeken.

Edit: [MW] Puisten, help!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:16

Sudocreme! Er zit zink in wat puistjes tegen gaan. Savonds op gereinigde gezicht aanbrengen en goed insmeren. Daarna met creme gaan slapen. Volgende dag veeg je het er zo af. Roodheid gaat weg en puistjes owrden zeker minder :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 23:20

Dank jullie wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:48

Juangi schreef:
Sudocreme! Er zit zink in wat puistjes tegen gaan. Savonds op gereinigde gezicht aanbrengen en goed insmeren. Daarna met creme gaan slapen. Volgende dag veeg je het er zo af. Roodheid gaat weg en puistjes owrden zeker minder :)

Ho wacht, werkt dat echt? :)

waar is Sudocreme te koop? En moet je dan eerst je gezicht reinigen (scrubben/tonic?) en dan alleen op de 'plekken' dat smeren of op je hele gezicht? En daarna nog nacht créme oid er op smeren?

Ik denk dat ik dit maar eens ga proberen nl. :))

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:09

Sudocreme is bij iedere drogist wel te koop! Staat tussen de babyproducten, wordt namelijk gebruikt tegen luieruitslag bij baby's hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:17

Hahaha oké :')!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:21

Zou het in België ook te koop zijn ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:33

Vast wel, als het in NL te koop is.. ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:21

Dat zou ik niet zo snel zeggen hoor. Er zijn tal van zaken die er in NL verkocht worden en ik BE niet en ook omgekeerd :).

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:32

Reinigen en dan aanbrengen waar je maar wilt. Eventueel ervoor een klein beetje nachtcreme aanbrengen.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:55

Morrow_Less schreef:
ik wil ook wel eens de tip tegen puisten weten

's nachts tandpasta er op smeren..
Dan drogen ze uit en kun je ze 's morgens uitknijpen..
Is iig het ergste weg.. Beetje mouse foundation er over heen en hopen dat niemand het ziet?! O:)

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 10:58

Anoniem schreef:
Mijn beautytip:

een klein blikje vaseline.
Ik heb het altijd bij me,het kost niks en je kunt het voor erg veel gebruiken.

*schrale neus(door verkoudheid bv)
*als lippenbalsem/gloss
*om in pluizige puntjes van je haar te doen,gewoon met je vingertoppen klein beetje verdelen
*als nagelriem verzachter
*droge plekjes met dit koude weer
*als highlighter op bv je jukbeenderen

Echt ideaal spul! Heb het ook altijd bij me haha!