Nu nog zien of ze dat ergens hier in de buurt doen, zou wel leuk zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitterbal schreef:Misschien is aquaaerobics ook wel iets voor mij. Dat is toch in het zwembad?! Is dat eigenlijk zwaar voor je gewrichten?
Nu dan ook nog even mn "angst" voor mn bikini/badpak overwinnen
MamaMiesje schreef:Ach...zo zijn er áltijd wel mensen die er beter/slanker uitzien dan jij...Ik denk altijd maar zo; er zijn er véél meer die net zo dik/dikker zijn dan ik
En zou ik daarom weg moeten blijven uit een zwembad of van het strand? Geen háár op m'n hoofd die daaraan denkt
Bitterbal schreef:@ Mas: Voor de spieren is het normaal niet erg als die hard moeten werken. Dan heb ik alleen wat spierpijn..en dat is niets in vergelijking met gewrichtspijn....
Ik ga toch eens zien hier in de buurt. Ga ik samen met smam hihi. Die wil ook wat afvallen
messica schreef:Ik lees ook elke keer ff mee, maar meld me dan ook maar aan!!![]()
Ik ben zo'n 2 jaar geleden zo rond de 14 kilo afgevallen met het weet hoe je eet dieet (whje), tsja en je kunt het wel raden het zit er allemaal weer bij en ook nog wel iets meer..![]()
Ik ben ook al heel lang bezig met afvallen, up and down! Ik ben nu gewoon bezig met gezond eten en ik probeer elke dag wat aan beweging te gaan doen. Ik probeer om me niet alleen maar te focussen op afvallen en wil ook in het weekend nog wel eens wat lekkers eten ook al valt me dat zwaar. Ik heb dan altijd toch weer zo'n faal idee. Maar als ik mezelf alles ontzeg denk ik ook alleen maar aan eten de hele dag dus daar wordt je ook niet blij van.
Het whje dieet heeft me wel goed geholpen om de kilo's eraf te krijgen maar voor mij nooit meer. Ik merkte dat ik op een gegeven moment echt zware tekorten kreeg, en een dieet waarbij ik veel producten moet vervangen door pillen en poeders wil ik ook niet meer.
Op een gegeven moment woog ik 55 kilo en voelde me zwaar ellendig. De kip, kaas, kwark etc. kwam me de neus uit en de proteine poeder en visolie tabletten wil ik nooit meer zien, krijg er nog rillingen van!!![]()
Nee de key is wat mij betreft dan ook gewoon gezond eten en bewegen en dan is het ook nog een beetje vol te houden en blijft het er hopelijk ook af!
De eerste kilo is eraf en ik hoop dat er nog veel volgen...