het condoom

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: het condoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:25

ja de geur vind ik ook niet altijd super, maar ja, kort daarna vallen wij toch meestal in slaap Clown Dus dan merk ik daar niets van en 's ochtends douche ik me toch Haha!

Liever latexgeur dan neerwaarts bewegende zaadcellen...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:28

Nee shampoo is absoluut niet goed, nooit doen!(tenzij het speciaal ervoor gemaakt is).

O ja, ik ben vorige week bij de dokter beland door een blaasontsteking. En hij zei-wat ik overigens vaker gehoord heb-dat je zeker na seks naar het toilet moest gaan omdat je anders risico op blaasontsteking loopt (bij mij kwam het wel niet daardoor Haha! ). Het zal ook wel afhangen van hoe gevoelig je bent, maar zeker als je vlug last hiervan hebt kan je maar beter even naar het toilet gaan(de technische uitleg ervan ben ik even vergeten Haha! ) .

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:29

Ik moet na seks sowieso meteen altijd naar de WC Knipoog

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:30

@xKatleentjex: toen ik vorig jaar een blaasontsteking had zei mijn HA net hetzelfde Haha!

Na de seks ga ik sowieso naar het toilet hoor, maar kort daarna val ik toch in slaap Haha!

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:53

Ik doe elk jaar, ook als ik haast onmogelijk iets kan hebben opgelopen, een test. En in een relatie pas zonder als hij ook een test heeft gedaan, anders met. En buiten een relatie echt altijd veilig. Moet er niet aan denken iets op te lopen, of erger nog, met het kind van een scharrel/ons in mijn buik te zitten...

Ik snap niet dat er meiden zijn die het risico willen nemen. Het is echt veel meer moeite een kind op te voeden/van een soa af te komen, dan een condoom te pakken. En tegenwoordig heb je ze ook met ribbels enzo, dus ook extra plezier Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:55

ik ga na de seks ook wel ff een piepie doen, alleen als het sperma eruit moet duurt dat eeuwen Huilen van het lachen

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:23

ik plas altijd voor en na de sex Tong uitsteken

Maar ik plas altijd, als ik naar buiten moet (boodschappen, naar de buren, snackbar, ik plas altijd voor dat ik weg moet ergens heen, ) anders krijg ik blaas ontsteking Boos!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:44

mensen wat er allemaal bij komt kijken voordat je kan gaan genieten ben je vele test en huisarts bezoeken verder,maarjaliever veilig dan zwanger of een enge ziekte, ik droomde laatst dat ik zwanger was en ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat ik wakker werd Ach gut heb nu een relatie en was sowieso al van plan aan de pil te gaan, maar wordt een beetje bang van dit topic Clown

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:48

malih schreef:
ik plas altijd voor en na de sex Tong uitsteken

Maar ik plas altijd, als ik naar buiten moet (boodschappen, naar de buren, snackbar, ik plas altijd voor dat ik weg moet ergens heen, ) anders krijg ik blaas ontsteking Boos!

welkom bij de club....

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:53

xDramaQueen schreef:
ik ga na de seks ook wel ff een piepie doen, alleen als het sperma eruit moet duurt dat eeuwen Huilen van het lachen

haha ja precies heb ik ook

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 01:35

Ik vind het wel een beetje overdreven hoor, alsof je net zo snel een soa krijgt als een verkoudhoud, lijkt het wel.
als je een vaste partner hebt moet je het toch gewoon zonder kunnen doen toch...het is wel beter als je je eerst laat testen natuurlijk maar ik ben het niet eens dat je dan 100% veilig kunt vrijen.
weet je hoeveel mannen wel eens buiten de deur eten? Knipoog

niks is 100% veilig ook niet over straat lopen maar om dan je hele leven condooms te kopen...
maar als je met je ONS zonder doet ben je gewoon dom.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:11

Tsja, de statistieken liegen er niet om.
Feit is dat er steeds meer meiden en jongens met een SOA rondlopen. Hoe snel je geïnfecteerd raakt weet ik niet en dat ligt ook nog aan welke SOA. Maar Herpes heb je in ieder geval wel zo snel als een verkoudheid opgelopen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:28

blondie idd.. niets is 100% veilig, maar dat is geen reden om maar in het wilde weg te fietsen en geen condoom te gebruiken. Probeer het voor jezelf ( en de ander ) zo veilig mogelijk te houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:50

We moeten anders maar gewoon geen sex meer hebben... Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:51

tis ook zo moeilijk he.. veilig vrijen..

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:51

Joolien schreef:
We moeten anders maar gewoon geen sex meer hebben... Clown

Hihi. Vork

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:57

Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier die statistieken daadwerkelijk gezien hebben. Natuurlijk roepen ze in de media en bij voorlichtingspotjes dat steeds meer mensen een SOA hebben, maar hoeveel zouden het er echt zijn, en zou er écht zo'n enorme toename zijn? En is er overal een toename, of alleen bij bepaalderisicogroepen? Natuurlijk gaan ze in die spotjes niet zeggen van oohh valt allemaal wel mee.
Laatst bijgewerkt door Fleurtje100 op 17-12-08 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:01

verbaasd me niets dat het een toename is, als ik hier zo wat berichtjes lees..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:08

Fleurtje100 schreef:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier die statistieken daadwerkelijk gezien hebben. Natuurlijk roepen ze in de media en bij voorlichtingspotjes dat steeds meer mensen een SOA hebben, maar hoeveel zouden het er echt zijn, en zou er écht zo'n enorme toename zijn? En is er overal een toename, of alleen bij bepaalderisicogroepen? Natuurlijk gaan ze in die spotjes niet zeggen van oohh valt allemaal wel mee.

Ik denk dat er geen toename is,maar 'vroeger' was het minder bekend.
In de flowerpowertijd deed iedereen het met iedereen,het liefst stoned!
Ik denk niet dat er meer mensen zijn met SOA's,maar dat de technologie nu ver genoeg is om iedereen te kunnen testen,en er dus meer gegevens komen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:29

ik heb nu bijna 10 maanden een vriend.
Voor hem was ik nog maagd en had hij langer dan een jaar geen seks gehad en had ook geen soa
de eerste maand hebben we het met condoom gedaan ivm nog niet veilige pil Lachen
Maar al snel bleek dat ik licht allergisch ben voor condooms... en dat is niet fijn Knipoog

Dus nu maar gewoon zonder, na de seks gewoon even plassen en huppakee xD

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 11:07

Fleurtje100 schreef:

met name in de risico groep hetero sexuele "jongeren" is er een toename Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:30

Ik denk dat zoals ik al zei, er gewoon ook meer mensen sex hebben, vooral op jongere leeftijd. Toch is het percentage evengoed hoger.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:41

Blondie_ schreef:
Ik vind het wel een beetje overdreven hoor, alsof je net zo snel een soa krijgt als een verkoudhoud, lijkt het wel.

Mee eens.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:08

een soa is wel even iets anders dan een verkoudheid, niet te vergelijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:12

Ik gebruik eigenlijk nooit.. paar x gebruikt, vind ze stinken Clown maar ben toch aan de pil en dit is mn eerste bedpartner.