Liever latexgeur dan neerwaarts bewegende zaadcellen...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
malih schreef:ik plas altijd voor en na de sex![]()
Maar ik plas altijd, als ik naar buiten moet (boodschappen, naar de buren, snackbar, ik plas altijd voor dat ik weg moet ergens heen, ) anders krijg ik blaas ontsteking
xDramaQueen schreef:ik ga na de seks ook wel ff een piepie doen, alleen als het sperma eruit moet duurt dat eeuwen
Joolien schreef:We moeten anders maar gewoon geen sex meer hebben...
Fleurtje100 schreef:Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier die statistieken daadwerkelijk gezien hebben. Natuurlijk roepen ze in de media en bij voorlichtingspotjes dat steeds meer mensen een SOA hebben, maar hoeveel zouden het er echt zijn, en zou er écht zo'n enorme toename zijn? En is er overal een toename, of alleen bij bepaalderisicogroepen? Natuurlijk gaan ze in die spotjes niet zeggen van oohh valt allemaal wel mee.
Fleurtje100 schreef:Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier die statistieken daadwerkelijk gezien hebben. Natuurlijk roepen ze in de media en bij voorlichtingspotjes dat steeds meer mensen een SOA hebben, maar hoeveel zouden het er echt zijn, en zou er écht zo'n enorme toename zijn? En is er overal een toename, of alleen bij bepaalderisicogroepen? Natuurlijk gaan ze in die spotjes niet zeggen van oohh valt allemaal wel mee.
Blondie_ schreef:Ik vind het wel een beetje overdreven hoor, alsof je net zo snel een soa krijgt als een verkoudhoud, lijkt het wel.