[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:13

Met 16 jaar mag je ook tattoo's.. Mits je toestemming hebt van je ouders. Ik heb nog zo'n 3/4 maanden te gaan, dan word ik 16 en krijg ik er ook eentje. *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:22

Oh tof! Wat voor een, waar, hoe, wat.. Hyper!

Al moet ik eerlijk zeggen, een tattoo op je 16e.. het is wél iets wat de rest van je leven blijft zitten. Niet dat ik zestienjarigen onderschat ofzo, maar ik weet wel dat als ik op mijn 16e een tattoo had laten zetten, ik daar nou waarschijnlijk spijt van had gehad.

Heb mijn tattoo op mijn 20e in Ierland laten zetten, bewust klein en bewust op mijn enkel, en als bewuste herinnering.

Niet dat ik jou in twijfel trek of wat, waren meer mijn maandagavond overpeinzingen Knipoog

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:28

@ Berdien; Wat voor tattoo heb je?

Ik zou zelf ook graag een tattoo willen, maar neem er geen omdat je er inderdaad de rest van je leven aan vast zit. Ik wil niet als gerimpelde oma met een tribal op mijn rug of schouder rond strompelen. Dat is geen gezicht. Dus ik had al zo zitten denken, áls ik er een neem wordt het waarschijnlijk één of drie sterren op mijn enkel, of iets anders wat met mijn persoonlijkheid te maken heeft, klein, bijna onzichtbaar.

@ Anthea; Je eigen zaak natuurlijk, maar als 16-jarige vind ik je wel wat jong om een tattoo te laten zetten. Denk er echt heel erg goed over na, want je raakt er nooit meer van af! Stel jezelf voor over 20 jaar, als je misschien geen baan krijgt vanwege die tattoo, of over 60 jaar, als je kleinkinderen hebt en met ze gaat zwemmen en met je gerimpelde vel een lelijke tattoo hebt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:33

Klaver op mijn enkel Lachen staat wel een paar bladzijdes terug.
Heb ik dus in Ierland laten zetten, als permanente herinnering aan de werkelijk fantastische tijd die ik daar heb gehad. Ben niet eerder zo gelukkig geweest als daar Lachen Dat wilde ik niet kwijt raken, aangezien je herinneringen vervagen en foto's kwijt raken. Het nationale symbool van Ierland is een klavertje, het staat voor geluk en ik vind het een mooi teken.
Juist op mijn enkel omdat dat niet rimpelt Tong uitsteken het niet altijd in het zicht is en aangezien ik wel een flinke carriere na streef. Wil dus absoluut niet iets op mijn schouder o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:36

Een miniiii hartje op de plaats waar 'ie hoort, waarschijnlijk door Pigmental Tattoo. Toffe gast. En 2 diamanten daar boven bij je kuiten, hoe heet dat? Clown Onder je knieholte. Als ik het goed zeg. Nagelbijten / Gniffelen
En ja, ze hebben wel degelijk betekenis voor me. Tong uitsteken Dus het is niet zo van ooh. Een hartje. Leuk, laat ik die eens nemen. Huilen van het lachen

Ukkiee, ik laat ze ook niet op zichtbare plaatsen zetten. Heb ik overna gedacht. Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:38

pharagirlke schreef:
Ik vind 14 nog jong, je groeit nog steeds vrij hard en me dunkt dat de kans op uitgroeien enz dan ook veel groter is.... Bovendien ben ik van mening dat je op je 14 nog helemaal niet weet wat je wil maar goed, das een heel andere discussie Nagelbijten / Gniffelen

ik had op de dag dat ik 14 werd mijn labret laten zetten Ja en ben nu 3 jaar verder en heb hem nog steeds. Als je er goed over nadenkt.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:39

Piercing is geen grote beslissing... Als je 'm zat bent haal je 'm d'r uit, jammer dan. Vind 14 daarvoor wel een goede leeftijd..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:41

Nah, 14 voor een piercing vind ik echt nog wel jong.

Diamant? Als in? tattoo of echte? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:42

Ligt aan de persoon zelf vind ik.. Ik was 13/14 toen ik m'n 1e piercing kreeg, ben nu bijna 16 en heb ze nog steeds allemaal, op eentje na. Maar die ging uitgroeien. Clown

En tattoo. Wat moet ik me er anders bij voorstellen? *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:43

Ja dat wist ik niet, ik dacht iets van een MD maar dan met een diamant ofzo Clown Huilen van het lachen

*niet heel helder meer*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:44

Zou 'n duur project worden. *LOL*

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:54

Haha, ik verbreek denk ik alle records wat betreft mijn eerste piercing Tong uitsteken Maar ja, die tel ik dan ook niet echt mee. Ik was iets van 2 maanden ofzo toen ik mijn eerste paar gaatjes in mijn oren kreeg Knipoog Tweede paar gaatjes was ik 8/9/10 jaar (weet niet meer precies) en derde paar gaatjes was voor mijn 16de verjaardag. Nou zie ik 'gewone' oorbellen niet echt als piercings, dus tja, daarom tel ik het niet echt mee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 07:52

Anthea schreef:
Met 16 jaar mag je ook tattoo's.. Mits je toestemming hebt van je ouders. Ik heb nog zo'n 3/4 maanden te gaan, dan word ik 16 en krijg ik er ook eentje. *LOL*

zonder toestemming ook Schijnheilig zoals ik al zei, geen hond die zich eraan houd.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 07:53

Megamutsj schreef:
pharagirlke schreef:
Ik vind 14 nog jong, je groeit nog steeds vrij hard en me dunkt dat de kans op uitgroeien enz dan ook veel groter is.... Bovendien ben ik van mening dat je op je 14 nog helemaal niet weet wat je wil maar goed, das een heel andere discussie Nagelbijten / Gniffelen

ik had op de dag dat ik 14 werd mijn labret laten zetten Ja en ben nu 3 jaar verder en heb hem nog steeds. Als je er goed over nadenkt.. Knipoog

mijn navelpiercing zit ook al 7 jaar! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 08:51

Ik moet sowieso nog wat geld bij elkaar sparen, dus die paar maanden wachten is niet zo erg. *LOL*

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:13

Ik hou het wel bij de piercings.
Ikzelf vind een tattoo net te...ik ben bang dat ik toch achteraf ooit spijt ga krijgen ofzo.Blijf lekker bij de piercings, als ik het zat ben haal ik ze eruit en weg zijn ze

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:59

pharagirlke schreef:
een navelpiercing op veertien, zetten ze die dan uberhaupt? Verward Hier in de piercingshop is het vanaf 16 met toestemming van de ouders voor een navelpiercing (voor elke piercing behalve oorpiercings eigenlijk Verward)

Ik ben ook 14 en heb een navelpiercing Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:39

nog even over mijn leeftijd, ik wil als sinds ik 12 ben een navelpiercing, en als ik er zo over nadenk vond ik ze al geweldig toen ik "klein"was.
ik heb er toen ik 12 was bewust geen genomen omdat ik vond dat ik nog te jong was, en omdat ik las op internet dat je navel scheef kon groeien.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:58

RoosG schreef:
nog even over mijn leeftijd, ik wil als sinds ik 12 ben een navelpiercing, en als ik er zo over nadenk vond ik ze al geweldig toen ik "klein"was.
ik heb er toen ik 12 was bewust geen genomen omdat ik vond dat ik nog te jong was, en omdat ik las op internet dat je navel scheef kon groeien.

ik wilde er 'vroegâh' ook een, maar bewust niet genomen.. nu ben ik 20, wilde hem eiglijk nog steeds wel dus heb t maar gewoon gedaan, mocht ik 'm ooit zat worden dan istie er ook zo uitgehaald en dichtgegroeid Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:11

Ik kreeg hem op mijn 17e, ben nou 21 en vind er niet zoveel meer aan. Maar goed, eruit halen en dicht laten groeien is ook weer zo wat Nagelbijten / Gniffelen

Mijn kraakbeen achterop mijn oor doet nog steeds pijn, en mijn rookje was niet blij vanochtend Wijzen deed al pijn. Collegaatje was wel wild enthousiast, die wilde hem steeds weer even zien ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:13

Ik ben 13, en heb ook een helix piercing.. Wou hem al ruim 2 jaar, dus ja.. Huilen van het lachen
Ben d'r ook super blij mee, en wil ook super graag een lippiercing, maar daar wacht ik gewoon mee tot ik 16 ben.. Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:50

Voor de mensen met een navelpiercing. Door het wondvocht is mijn huid onder het "diamantje" helemaal week en ligt volgens mij zelfs iets open. Hadden jullie dat ook en wat kan ik daar aan doen? Of moet ik het gewoon laten voor wat het is?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:45

zou vanavond mn tragus laten zetten alleen hebben zowel mn rijbroek als mn chaps het opgeven dus kan t even niet betalen Boos!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:48

Woehoe, ik heb een nieuwe BCR in mijn septum.
Hij is een beetje space, en blauw. Sigaar

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:13

Red_Savage schreef:
Woehoe, ik heb een nieuwe BCR in mijn septum.
Hij is een beetje space, en blauw. Sigaar

Je begrijpt natuurlijk dat het om een foto vraagt he..

Trouwens..AOP heeft hele gave segmentringen