Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Ik vind 14 nog jong, je groeit nog steeds vrij hard en me dunkt dat de kans op uitgroeien enz dan ook veel groter is.... Bovendien ben ik van mening dat je op je 14 nog helemaal niet weet wat je wil maar goed, das een heel andere discussie
Anthea schreef:Met 16 jaar mag je ook tattoo's.. Mits je toestemming hebt van je ouders. Ik heb nog zo'n 3/4 maanden te gaan, dan word ik 16 en krijg ik er ook eentje.
Megamutsj schreef:pharagirlke schreef:Ik vind 14 nog jong, je groeit nog steeds vrij hard en me dunkt dat de kans op uitgroeien enz dan ook veel groter is.... Bovendien ben ik van mening dat je op je 14 nog helemaal niet weet wat je wil maar goed, das een heel andere discussie
ik had op de dag dat ik 14 werd mijn labret laten zettenen ben nu 3 jaar verder en heb hem nog steeds. Als je er goed over nadenkt..
pharagirlke schreef:een navelpiercing op veertien, zetten ze die dan uberhaupt?Hier in de piercingshop is het vanaf 16 met toestemming van de ouders voor een navelpiercing (voor elke piercing behalve oorpiercings eigenlijk
)
RoosG schreef:nog even over mijn leeftijd, ik wil als sinds ik 12 ben een navelpiercing, en als ik er zo over nadenk vond ik ze al geweldig toen ik "klein"was.
ik heb er toen ik 12 was bewust geen genomen omdat ik vond dat ik nog te jong was, en omdat ik las op internet dat je navel scheef kon groeien.
Red_Savage schreef:Woehoe, ik heb een nieuwe BCR in mijn septum.
Hij is een beetje space, en blauw.