Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Klijn schreef:45 is natuurlijk ook erg jong om oma te worden, kan me goed voorstellen dat ze daaraan moest wennen! Maar zo'n kleine heeft natuurlijk ook hele leuke dingen!
Saskiaatje schreef:Ik zou het ook behoorlijk knap vinden van mezelf, ik val niet op jongens en ik zal dus ook nooit seks hebben met een jongen.
Caye schreef:Saskiaatje schreef:Ik zou het ook behoorlijk knap vinden van mezelf, ik val niet op jongens en ik zal dus ook nooit seks hebben met een jongen.
das dan een verdomd goed voordeel
mirgino schreef:dan zou ik een wereldwonder zijn![]()
zwanger zonder baarmoeder
Saskiaatje schreef:Caye schreef:das dan een verdomd goed voordeel
Dat is ook maar hoe je het bekijkt.
Als ik dan wél een kindje wil, dan zal ik seks moeten hebben met een jongen en sorry, maar gat-ver.
Dowski schreef:er bestaat ook zoiets als kunstmatige inseminatie
vicksytje schreef:mirgino schreef:dan zou ik een wereldwonder zijn![]()
zwanger zonder baarmoeder
je bent niet de eerste!
(denkt aan vrouw die zich lied verbouwen)
Saskiaatje schreef:Dowski schreef:er bestaat ook zoiets als kunstmatige inseminatie
Ja, maar dat is ook weer zoiets wat je moet willen.En dat wil ik niet. Denk ik. Ofzo.
Ik ben te jong om daarover na te denken.
Dowski schreef:groot gelijk heb je
ik zit helaas wel op zo'n leeftijd dat het begint te kriebelenen zeker als er dan in je omgeving mensen zijn die zwanger rondlopen of met zo'n schattig lief klein kindje
en dan zit je net in een nieuwe relatie en ben je nog hevig verliefd en denk je dat het nooooooit meer uit kan gaan
tja.. ik weet niet hoe lesbiënnes er tegen aan kijken, maar ik kan seks met een man toch wel aanraden
Saskiaatje schreef:Dowski schreef:tja.. ik weet niet hoe lesbiënnes er tegen aan kijken, maar ik kan seks met een man toch wel aanraden
Hoe denk je zelf dat lesbiënnes er tegen aan kijken?