! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
jahp ze zijn echt mooi 
en lichtroze nagellak op meestal.

Pasha schreef:Kijkt nog eens naar haar eigen nageltjesjahp ze zijn echt mooi
Wel jammer dat nagellak niet zo lang blijft zitten.. het zit er nu een week op en ook nog echt mooi, maar dan moet je er wel vaak blanke lak op doen zeg!!
Pasha schreef:
Breitling schreef:Pasha schreef:Kijkt nog eens naar haar eigen nageltjesjahp ze zijn echt mooi
Wel jammer dat nagellak niet zo lang blijft zitten.. het zit er nu een week op en ook nog echt mooi, maar dan moet je er wel vaak blanke lak op doen zeg!!
neem opi nagellak. Ik heb klanten die komen voor een verlenging van gel elke 3,5 week terug om op te vullen en hebben het altijd gelakt. Elke keer blijft het 3,5 week zitten zonder dat ze er zelf iets aan doen!
dus dat vind ik wel leuk
)
maar ik heb een keer met carnaval (had ik echt heele lange nagels) mijn nagels met KNAL roze groen en neonkleuren gedaan (alleen witte nagelgedeelte)
Inclusief vieze randjes van de paarden nu. Ook paarden vinden het namelijk heerlijk als je ze op jeukplekjes gebruikt

het is er alleen nog niet goed af, moet aan mn moeder vragen of ze nog van dat spul heeft om het eraf te krijgen...
laura1987 schreef:nagellak remover heet dat xxxdonja
Breitling schreef:neem opi nagellak. Ik heb klanten die komen voor een verlenging van gel elke 3,5 week terug om op te vullen en hebben het altijd gelakt. Elke keer blijft het 3,5 week zitten zonder dat ze er zelf iets aan doen!
romatjuh schreef:Breitling schreef:neem opi nagellak. Ik heb klanten die komen voor een verlenging van gel elke 3,5 week terug om op te vullen en hebben het altijd gelakt. Elke keer blijft het 3,5 week zitten zonder dat ze er zelf iets aan doen!
Idd goede nagellak. Ik gebruik de topcoat en spraytje van O.P.I. en mn nagellak blijft meestal wel een week netjes erop zitten.
laura1987 schreef:Waar kan je dat merk kopen dan? want mijn nagellak ligt er standaard na 2 dagen af, vooral french manicure