Bedankt voor jullie berichtjes!
Het is idd al erg lang, erg veel.. Of ik er positief naar kan kijken? Ja, vaak wel. Maar soms ook helemaal niet. Als ik gewoon een rustige dag heb en me goed voel, dan zie ik hoeveel verbetering er is vergeleken met Oktober vorig jaar.. Dat is heel veel. Maar als ik 5 uur bij Vogellanden ben geweest, pijn heb en moe ben, dan vergelijk ik nu met hoe het vorig jaar Juni was of gewoon een 30 jarige zonder problemen.. En dan ben ik absoluut niet blij. Dan is die verbetering heel leuk, maar is het gewoon nogsteeds hartstikke poedersuiker.
Maargoed, vandaag bij de fysio aangegeven dat het wel erg veel is en zij reageerde heel fijn. Had ook niet anders verwacht. Zij vond het ook niet oke dat ik zo moe ben, dat is niet de bedoeling. Vandaag ook niks gedaan, alleen praten en ze heeft nog even naar m'n voet gekeken. Bij PMT ook 2 keer pauze genomen.. Toen de psychomotorisch therapeut vroeg of ik nog door kon, keek ik op de klok. Dat mag ik dus niet meer doen
Logisch ook, niet gewoon gaan zitten als het niet gaat, daar heeft de klok niks mee te maken..
De hitte had ik idd erg veel last van vorige week. Dat heeft absoluut niet mee geholpen.
Vandaag wel weer een tegenvaller
Mag de Evo niet meer gebruiken.. Heb hem niet eens meer. De drukplekken op m'n tenen zijn open gegaan.. Heb nu zo een die hier ook al eens genoemd was, band om m'n enkel en dan een elastiek aan m'n veters. Deze, maar dan met twee haakjes in de onderste vetergaten:

Ze zeiden wel dat deze eigenlijk niet sterk genoeg is voor mij, dus moet oppassen dat ik niet alsnog struikel, maar het is nu even de enige oplossing.
Bloedonderzoek ga ik idd maar weer eens om vragen 
Ik merk wel dat naar een winkel oid gaan makkelijker is geworden nu ik verder kan lopen. Maar als ik niet duidelijk heb wat ik moet hebben en het dus langer duurt, of als ik bij de kassa niet wachten, dan heb ik moeite met blijven staan. Moet ergens tegenaan kunnen leunen en wissel steeds van houding, anders houd ik dat niet vol.
Lopen en een beetje kletsen gaat wel, maar echt twee dingen tegelijk lukt me bijna niet.
Moest pas bij de fysio over een mat lopen, dan op een schuin blok staan en daarna over een blok stappen. Dat ging opzich wel goed, tot ik van 100 moest terugtellen of mijn naam achterstevoren moest spellen. Toen kon ik bijna niet over de mat lopen, stapte ik over het blok waar ik op moest staan en toen was ik helemaal kwijt wat ik moest doen.