Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Logisch ook, niet gewoon gaan zitten als het niet gaat, daar heeft de klok niks mee te maken..
Mag de Evo niet meer gebruiken.. Heb hem niet eens meer. De drukplekken op m'n tenen zijn open gegaan.. Heb nu zo een die hier ook al eens genoemd was, band om m'n enkel en dan een elastiek aan m'n veters. Deze, maar dan met twee haakjes in de onderste vetergaten:

En dat maakt het de volgende keer dan nog lastiger, omdat toegeven dat het zwaar is al lastig is en als het dan ook nog geen nut gehad heeft.. En ik weet dat ik dan duidelijker moet zijn, het ligt aan mij, maar dat is moeilijk. Zeker omdat ik dus zo'n jankerd ben als ik moe ben, om dan ook nog naar m'n lichaam te luisteren inplaats van de gedachtes én daarnaast dat aan iemand duidelijk te moeten maken...
Ze zijn allemaal heel aardig, maar die fysiotherapeut is echt goud..

Gelukkig is pony heel braaf en had ik hulp.
. Aan mij heb je echt wat vanmorgen haha. Ik denk dat we moeten wachten tot een fysio wat zegt.
Fysio had het Donderdag gemeten en toen hadden we het er wel kort over, maar ik kreeg daarna informatie voor de behandelplan bespreking via de mail en daar staat dit dus in.. En nou was ik benieuwd wat het moet zijn en hoeveel het dan afwijkt, maar hoe meer ik lees hoe onduidelijker het word. Maar wat jij zegt zou wel eens kunnen kloppen.
En opzich kan dat bij een deel wel kloppen denk ik, maar eerder kon ik met hulp niet opstaan vanaf de grond en nu met een hand of als ik me vast kan houden aan iets anders.. En ik loop verder..
Vaste Fysio is ook nog ziek, dus die is er morgen wss niet bij. Voor haar vervelender natuurlijk, maar ik had haar er graag bij gehad.