Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 09:59

Vind het echt een leuk idee. Vond het stukje dat de hond het niet op tafel wilde eten ook mooi :D Hij zal wel gedacht hebben dat je 'm in de maling nam haha.

Wij hebben een Baby Bjorn stoel gekocht. Die schommelt niet uit zichzelf, maar wel door de eigen bewegingen van de baby.
Als je zo'n swing ziet voor een leuke prijs zou ik het gewoon doen. :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:31

Hoihoi!

Ik mocht afgelopen vrijdag weer gaan bloedprikken i.v.m. vermoeidheid. Werd 's middags al gebeld dat ik een ijzertekort heb, dus daar ook de tabletjes voor opgehaald. Komende week weer bloedprikken omdat ze graag een breed bloedonderzoek willen doen, om te kijken of mijn lichaam wel genoeg ijzer opneemt. Anders kan ik ijzer slikken tot ik een ons weeg.
Blij dat ze me zo goed in de gaten houden wat dat betreft.
Morgen mijn afspraak met de diëtiste i.v.m. de diabetes en dan zal ik haar wel e.e.a. moeten voorleggen. Die ijzertabletten kunnen ook weer bijwerkingen hebben, moet je bij voorkeur op bepaalde tijd innemen.

Ik las ook iets over draagdoeken. Bij de 1e heb ik gebruik gemaakt van zowel een doek, als een mei-tai als een full-buckle drager. De doek vond ik het minst fijn want ben geen handige knoper :+. De Mei-Tai is een vast rugpand die verder geknoopt moet worden, kreeg ik niet mooi strak.
Daarna ben ik naar full-buckle gegaan, dus draagzak met gespen. Heb een Kokadi, Tula en Ergobaby gehad.
Vooral de Tula veel plezier van gehad, maar de "standaard" gaat nog niet voor Newborns. Dus nu weer een Kokadi aangeschaft die morgen binnenkomt :+:. Is gemaakt van draagdoekenstof dus mega zacht.
De Jasmin Im Wunderland :+:
Afbeelding

Voor onze oudste heb ik deze het meest gebruikt, de Tula standard. Met dit printje ook :D
Afbeelding

@Kiwipitje, fijn dat je iig goed slaapt. Dat dromen herken ik wel. Normaal zijn ze al vreemd maar nu echt next level :+.

@Marlis, wat een tof behang!

Een kolf heb ik nog liggen van de oudste. Een dubbele elektrische van Avent. Toen kwam de borstvoeding heel slecht op gang, en was, ook met kolven, mijn productie heel laag. Ik heb wel gezegd dat ik het nu opnieuw ga proberen, dus ben benieuwd.

@Charlotte. Wat een leuke gender reveal zo. :D
Babyswing heb ik geen ervaring mee.

Ohja, woensdag ga ik bij een kinderwagen kijken. Manlief was het er mee eens dat dit toch wel een prima oplossing was i.p.v. de oude kinderwagen van zijn ouders. Deze wagen is hetzelfde als die we voor de 1e hadden. Die was helemaal naar onze wens, dus waarom dan iets anders.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:01

Draagzak hebben we bij de eerste ook veel gebruikt. Zelfs op vakantie dit jaar heeft onze peuter er veel in gezeten tijdens wandelingen. Voor de baby hebben we een ergobaby voor de peuter hebben we een tula toddler.

De Tula met onze zoon (toen 2)
Afbeelding

En de ergobaby (toen 10 maand)
Afbeelding

Dit weekend hebben we de babykamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Bedje moet nog omhoog gezet worden, dan zijn we er eigenlijk wel klaar voor. Mathijs heeft ook goed meegeholpen is met de autostoel en reiswieg aan het oefenen geweest met zijn babypop <3
Ook de vluchtkoffer wil ik binnenkort gaan pakken. Zit nu op 30 weken.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 14:11

mriek1990 schreef:
Hier is het kamertje van Ted echt bijna klaar. Lamp moet nog opgehangen worden, er komen nog oker gele gordijntjes en er komen boven de commode nog wat plankjes. Maar verder is het gewoon af. Heel gek idee dat hier over een paar weken een klein mannetje ligt te slapen. <3

Mooi geworden en wat een heerlijke pakjes heb je hangen!

Charlotte446 schreef:
Ik ga op advies van de verloskundige waarschijnlijk de 1e 2 weken een zwaardere pomp huren, dat schijnt nodig te zijn om het goed op gang te brengen. Daarna een soort Elvie dingen via Amazon.com bestellen als het allemaal goed gaat. https://a.co/d/h1wrmFv
Bij de eerste heb ik volgens mij 2 dagen zo'n ziekenhuispomp gebruikt en daarna m'n eigen kolf. Wil je straks meteen gaan kolven of wel live voeden?

Charlotte446 schreef:
Hier gisteren de gender reveal gehad. Was simpel voor onze ouders, broers en zussen. Onze hond (eerste kind) mocht het onthullen. Zaterdag heel de dag hondentaarten aan het bakken geweest maar alles mislukte :+ Uiteindelijk een soort van redelijk iets kunnen fabriceren. Een uurtje van tevoren wat slagroom met een paar druppels kleurstof gemixt en in de taart gedaan. Een half uur later was het aan alle kanten eruit gelopen _O- Vlak van tevoren de gekleurde onderkant bedekt met een flinke laag slagroom en hop de vriezer in. Weer kwam het er licht doorheen dus hop nog een laag slagroom :+ Het idee was de taart op de salontafel te zetten zodat we het goed konden zien maar Broes (onze hond) durfde niet van tafel te eten. Goed opgevoed dus :+ Taart dus op de grond gezet en hij begon eerst rondom de laag slagroom weg te likken. De kleur was dus al snel te zien. Iedereen heeft hard gelachen en het was erg gezellig :D Het is dus een jongen!
Leuk om zo het geslacht bekend te maken Charlotte!

_Marjon_ schreef:
Ik mocht afgelopen vrijdag weer gaan bloedprikken i.v.m. vermoeidheid. Werd 's middags al gebeld dat ik een ijzertekort heb, dus daar ook de tabletjes voor opgehaald. Komende week weer bloedprikken omdat ze graag een breed bloedonderzoek willen doen, om te kijken of mijn lichaam wel genoeg ijzer opneemt. Anders kan ik ijzer slikken tot ik een ons weeg.
Morgen mijn afspraak met de diëtiste i.v.m. de diabetes en dan zal ik haar wel e.e.a. moeten voorleggen. Die ijzertabletten kunnen ook weer bijwerkingen hebben, moet je bij voorkeur op bepaalde tijd innemen.
Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en ook een breed bloedonderzoek doen. Mijn ijzer is wel aan de lage kant (en ten opzichte van normaal gewoon gigantisch laag) maar volgens mij nog binnen de marges. Ik ben zelf wel begonnen met Floradix (nou ja die van Kruidvat) supplement. Ik ben benieuwd wat je voor advies krijgt van de diëtiste morgen.

_Marjon_ schreef:
Ik las ook iets over draagdoeken. Bij de 1e heb ik gebruik gemaakt van zowel een doek, als een mei-tai als een full-buckle drager. De doek vond ik het minst fijn want ben geen handige knoper :+. De Mei-Tai is een vast rugpand die verder geknoopt moet worden, kreeg ik niet mooi strak.
Daarna ben ik naar full-buckle gegaan, dus draagzak met gespen. Heb een Kokadi, Tula en Ergobaby gehad.
Vooral de Tula veel plezier van gehad, maar de "standaard" gaat nog niet voor Newborns. Dus nu weer een Kokadi aangeschaft die morgen binnenkomt :+:. Is gemaakt van draagdoekenstof dus mega zacht.

Voor onze oudste heb ik deze het meest gebruikt, de Tula standard. Met dit printje ook :D
Wij hebben de Tula Adventure op het oog maar niet voor de eerste periode. Daarvoor wilde ik wel een draagdoek aanschaffen. Die Kokadi ziet er overigens ook wel heel erg handig uit zo op het plaatje.. zeker ook het overwegen waard nog.

De ziekenhuiskoffer hebben wij van de week grotendeels ingepakt, maar toen kwam ik er ook achter dat ik heel weinig pakjes heb in kleine maten. Die wil ik dus nog een paar aanschaffen maar ik vind het zo lastig dat ik niet weet hoe lang hij daar dadelijk in past want het lijkt erop dat de kleine in de buik heel goed groeit dus nu al een flinke jongen.

Ik heb ontzettende last van nesteldrang / opruimwoede. Alleen ik trek dan alles overhoop en daarna ben ik moe terwijl ik nog maar halverwege ben :=

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:44

Voor degene hier die het (net als ik) nog niet wisten, bij de Babypark kan je ook een gratis tasje aanvragen. Ik heb hem vandaag opgehaald en t is zeker de moeite waard!
Ze adverteren er niet veel mee, zie hieronder de link:
https://www.babypark.nl/cadeau

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:10

Hopelijk voel je je snel wat minder vermoeid met je ijzertabletten Marjon. Fijn idd dat je zo goed in de gaten gehouden wordt op dat vlak :j Hopelijk tref je morgen een fijne diëtiste. Ik heb een keer een diëtiste gehad voor mijn darmziekte die de ziekte niet kende en ook niet de moeite had genomen om even te Googelen :+ Dat verliep erg soepel met goed advies maar niet heus :')

Zou ik ook doen hoor, lekker dezelfde kinderwagen nemen als die de eerste keer ook goed beviel :j

We hebben het ook gefilmd Mriek, hij bleef echt heel ongemakkelijk op een afstand zitten. Hij wilde wel maar durfde niet.

Afbeelding

Kiwi, was het toen al volledig op gang? Bij mij zeiden ze dat je wel 2 weken zo'n zwaardere pomp moet gebruiken om het op te starten. Ik wil alleen gaan kolven. Moet er niet aan denken om borstvoeding te geven. Wie weet verandert dat nog maar ik denk het niet.

Lekker dat je de koffer al hebt ingepakt! En wat extra setjes shoppen is niet vervelend toch :D Haha dat van die nesteldrang/opruimwoede komt me bekend voor!

Mijn vriend heeft gisteren de babykamer leeggehaald. Kan niet wachten om te beginnen met behangen en verven (kleurtje). Ben er alleen nog niet helemaal uit met het behang en de kleur. Mijn lege canvas :D Vloer wordt nog vervangen na het verven/behangen.

Afbeelding

Afbeelding

Goede tip HappyBuddha!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:36

Whaha hier zouden de honden die taart echt niet laten staan, denk dat je snel moet zijn om de kleur nog te kunnen zien _O-
Leuk hoor een jongetje :D

Hier net bij het ziekenhuis geweest voor de groeiecho. Waar mevrouw vorige keer rond p17 zat meette deze dames eerder p50. Nou heb ik ook het gevoel dat ze niet heel precies aan het meten waren maar dan nog, ben ook bijna 4kg aangekomen in de afgelopen 3 weken dus ik hoop dat ik niet ook nog een suikertest moet zometeen :')

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:51

Mijn zus had haar teckel bij zich (op schoot) en die zei al dat haar hond geen probleem zou hebben met de taart van tafel eten :')

Leuk dat je de baby weer hebt gezien. Is dat vanaf week 20 dat ze die groeicurve in de gaten houden?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:26

Charlotte446 schreef:
Mijn zus had haar teckel bij zich (op schoot) en die zei al dat haar hond geen probleem zou hebben met de taart van tafel eten :')

Leuk dat je de baby weer hebt gezien. Is dat vanaf week 20 dat ze die groeicurve in de gaten houden?

Met 20 weken kijken ze bij de medische echo en bij sommige verloskundigen ook rond de 30 en 34 weken. Bij mij keken ze eerder omdat mijn buik klein was.

Mijn vriend moest vandaag werken dus mijn moeder ging mee, die vond het prachtig volgens mij. Fijn om haar ook eens echt zoiets te kunnen laten zien.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:41

Charlotte446 schreef:
Kiwi, was het toen al volledig op gang? Bij mij zeiden ze dat je wel 2 weken zo'n zwaardere pomp moet gebruiken om het op te starten. Ik wil alleen gaan kolven. Moet er niet aan denken om borstvoeding te geven. Wie weet verandert dat nog maar ik denk het niet.
Daar hebben ze het toen niet over gehad. Wij zaten toen in een RMD huis en anders moest je vechten om die ziekenhuis kolf want iedereen kolft op dezelfde tijd dus toen een eigen kolf gaan gebruiken en had in ieder geval ruim voldoende opbrengst, maar je zou eens kunnen informeren bij een lactatiekundige hoe die erin staan. Mijn ervaring is dat de verloskundige het heel goed bedoeld, maar niet altijd de kennis in huis heeft die een lactatiekundige heeft (zo hadden ze mij de verkeerde maat schilden gegeven bijvoorbeeld).

Azmay schreef:
Hier net bij het ziekenhuis geweest voor de groeiecho. Waar mevrouw vorige keer rond p17 zat meette deze dames eerder p50. Nou heb ik ook het gevoel dat ze niet heel precies aan het meten waren maar dan nog, ben ook bijna 4kg aangekomen in de afgelopen 3 weken dus ik hoop dat ik niet ook nog een suikertest moet zometeen :')
Fijn dat de echo nu gewoon goed was :j

HappyBuddha schreef:
Voor degene hier die het (net als ik) nog niet wisten, bij de Babypark kan je ook een gratis tasje aanvragen. Ik heb hem vandaag opgehaald en t is zeker de moeite waard!
Wat zal er zoal in? Eventueel in spoiler? :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:27

Charlotte446 schreef:
Je behang blijft te schattig Mriek <3 Mooie kamer zo en lekker dat die bijna af is. Het kledingrek vind ik ook erg leuk!

Wat een leuke takkie heb je Freekie! Ziet er idd comfortabel uit je buik als kussen :D

Haha Gnome, hier ook katten. Ik zie de verontwaardigde blik al voor me :+
Ik ga op advies van de verloskundige waarschijnlijk de 1e 2 weken een zwaardere pomp huren, dat schijnt nodig te zijn om het goed op gang te brengen. Daarna een soort Elvie dingen via Amazon.com bestellen als het allemaal goed gaat. https://a.co/d/h1wrmFv

Fijn dat je je aardig goed voelt Kiwipitje. Ik denk dat de vermoeidheid ook kan komen door de spannende situatie die je hebt gehad. Daarnaast had ik altijd dat als ik maar door en door ging (met bijv. met werken) het goed ging maar zodra ik vakantie had ineens 16uur per dag kon slapen :+

Mooi behang Marlis, volgens mij heb ik ook zoiets liggen voor onze slaapkamer. Jammer van de geverfde muur.

Hier gisteren de gender reveal gehad. Was simpel voor onze ouders, broers en zussen. Onze hond (eerste kind) mocht het onthullen. Zaterdag heel de dag hondentaarten aan het bakken geweest maar alles mislukte :+ Uiteindelijk een soort van redelijk iets kunnen fabriceren. Een uurtje van tevoren wat slagroom met een paar druppels kleurstof gemixt en in de taart gedaan. Een half uur later was het aan alle kanten eruit gelopen _O- Vlak van tevoren de gekleurde onderkant bedekt met een flinke laag slagroom en hop de vriezer in. Weer kwam het er licht doorheen dus hop nog een laag slagroom :+ Het idee was de taart op de salontafel te zetten zodat we het goed konden zien maar Broes (onze hond) durfde niet van tafel te eten. Goed opgevoed dus :+ Taart dus op de grond gezet en hij begon eerst rondom de laag slagroom weg te likken. De kleur was dus al snel te zien. Iedereen heeft hard gelachen en het was erg gezellig :D Het is dus een jongen!

Gefeliciteerd! En wat een leuk idee :D en toch nog gelukt gelukkig :')

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:29

Charlotte446 schreef:
Zeker een aanrader om het op deze manier te doen als je een hond hebt die ook een soort kind van je is! Alleen dan wel een taart via internet bestellen als je niet eerder een hondentaart gebakken hebt :D Dat was ook eigenlijk de bedoeling tot mijn vriend ineens roet in onze planning gooide. Het zou eigenlijk volgende week pas zijn. Nu kon ik de taart dus niet meer op tijd bestellen.

In het begin had ik totaal geen voorgevoel maar op een gegeven moment was ik ervan overtuigd dat het een jongen was. Mijn vriend en grootste deel van de familie dachten een meisje. Wel grappig dat als je naar alle oude wijsheden kijkt ik echt wel onder de lijst meisje val.

Wat vinden jullie van een babyswing? Na de bevalling is er een hele grote kans dat ik ziek ga worden en heel veel op het toilet kom te zitten := Dat icm met mijn slechte schouder lijkt het me ideaal dat de baby door zo’n apparaat gewiegd en afgeleid kan worden. Op marktplaats worden ze voor best leuke prijsjes aangeboden.

Als je ze kan vinden voor een leuke prijs zou ik het gewoon proberen! Wat voor de een wel werkt bij de ander niet dus je weet het toch niet denk ik :P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:36

_Marjon_ schreef:
Hoihoi!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

@Kiwipitje, fijn dat je iig goed slaapt. Dat dromen herken ik wel. Normaal zijn ze al vreemd maar nu echt next level :+.

@Marlis, wat een tof behang!

Een kolf heb ik nog liggen van de oudste. Een dubbele elektrische van Avent. Toen kwam de borstvoeding heel slecht op gang, en was, ook met kolven, mijn productie heel laag. Ik heb wel gezegd dat ik het nu opnieuw ga proberen, dus ben benieuwd.

@Charlotte. Wat een leuke gender reveal zo. :D
Babyswing heb ik geen ervaring mee.

Ohja, woensdag ga ik bij een kinderwagen kijken. Manlief was het er mee eens dat dit toch wel een prima oplossing was i.p.v. de oude kinderwagen van zijn ouders. Deze wagen is hetzelfde als die we voor de 1e hadden. Die was helemaal naar onze wens, dus waarom dan iets anders.

Hopelijk helpt het en voel je je straks weer wat beter ook met hulp van de diëtist

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:42

Azmay schreef:
Whaha hier zouden de honden die taart echt niet laten staan, denk dat je snel moet zijn om de kleur nog te kunnen zien _O-
Leuk hoor een jongetje :D

Toch raar dat dat dan zo verschilt met die metingen he, niet echt betrouwbaar...

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:43

Azmay schreef:
Charlotte446 schreef:

Met 20 weken kijken ze bij de medische echo en bij sommige verloskundigen ook rond de 30 en 34 weken. Bij mij keken ze eerder omdat mijn buik klein was.

Mijn vriend moest vandaag werken dus mijn moeder ging mee, die vond het prachtig volgens mij. Fijn om haar ook eens echt zoiets te kunnen laten zien.

Wat leuk voor je moeder, ik heb eerst geen echo's meer maar heb nu een pretecho gepland samen met mijn stiefmoeder die kan zelf geen kinderen krijgen dus wel heel speciaal

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 19:46

Ik had gister een fotoshoot met onze drachtige merrie, hou er helemaal niet van om op de foto te gaan :') maar zo onwijs blij dat ik het heb gedaan, heb al 1 gekregen en heel benieuwd naar de rest!
Afbeelding

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 20:01

Kiwipitje schreef:
Charlotte446 schreef:
Daar hebben ze het toen niet over gehad. Wij zaten toen in een RMD huis en anders moest je vechten om die ziekenhuis kolf want iedereen kolft op dezelfde tijd dus toen een eigen kolf gaan gebruiken en had in ieder geval ruim voldoende opbrengst, maar je zou eens kunnen informeren bij een lactatiekundige hoe die erin staan. Mijn ervaring is dat de verloskundige het heel goed bedoeld, maar niet altijd de kennis in huis heeft die een lactatiekundige heeft (zo hadden ze mij de verkeerde maat schilden gegeven bijvoorbeeld).

Azmay schreef:
Fijn dat de echo nu gewoon goed was :j

HappyBuddha schreef:
Wat zal er zoal in? Eventueel in spoiler? :D

Spoiler:
Een speen, knuffeltje voor aan de speen, neutraal rompertje, spuugdoekje en setje van Naïf.
En daarnaast een waardebon van €50 bij besteding vanaf €750…

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 21:03

Even een schrale post hier ivm hele dag in Amsterdam op 3 uur slaap met bizarre dromen :O

Prachtige foto QueenE!! Heel bescheiden buikje ook nog zo of lijkt dat omdat je arm ervoor zit?

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 00:11

Charlotte: haha, wat een verhaal. Klinkt al met al als een gezellig feestje :)

QueenE: wat een prachtige foto! Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de andere foto's, dit belooft al veel.

Azmay: fijn dat jullie baby lekker gegroeid is. Een perfect gemiddelde baby :)

Gnome: jeetje, heftig zeg. De dag een beetje doorgekomen?

Qua draagzak hebben wij de Tula free to grow. Makkelijk om te doen en ook te verstellen. Mijn man en ik gebruikten 'm allebei en dan is het wel handig als je de maten eenvoudig kunt aanpassen. Wij hebben 'm echt heel veel gebruikt, maar ondanks dat is 'ie echt nog als nieuw. Aanrader dus. Ze kunnen er ook al snel in als ik me niet vergis.

Omdat wij een kleine baby verwachten (nu p5-p10) wat kleertjes in maat 44 gekocht. Hebben ze tegenwoordig gewoon bij de Zeeman. Echt zo klein! Niet voor te stellen dat daar over een tijdje een echte baby in past. Wel héél schattig.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:08

@Marjon: Dank voor de tips en foto's over de draagzakken. Ik zal me er ook eens in verdiepen. Succes bij de dietiste. +:)+
@Charlotte: Wat een mooie ruime kinderkamer, en prachtige raampartij! :j
@Queen: Schitterende foto zeg. Echt een mooi buikje zo. :))

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:11

Nou ik heb net al m’n kleding die ik nog in plastic bakken had zitten uitgezocht. Ik wissel twee keer per jaar alles in de kast en kijk dan ook wel wat weg kan maar toch moesten er steeds meer bakken bij. Nu gewoon weer 1 bak voorjaar / zomer en 1 bak najaar / winter. De rest gaat naar de kringloop, geen geduld voor Vinted nu.

Blij dat het klaar is maar wat een schijt karwei :=

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:20

Kiwi, huur je een pomp dan niet alleen voor jezelf? Dat was mijn gedachte bij het huren van een kolf :P
Lekker bezig met je kleding uitzoeken! Ik ga denk ik hetzelfde doen, voor verkopen kan ik echt het geduld niet opbrengen. Wij verkopen oude fruitbomen via marktplaats maar pffff wat vreet dat energie. Ik kreeg dit stomme bericht van de week, mijn vriend staat naast een fruitboom om het formaat te laten zien: Die man op de foto lijkt niet echt blij te zijn dat hij daar moet staan als een soort meetlat. Ik heb maar teruggestuurd dat mijn vriend een beetje cameraschuw is.

Prachtige foto van jullie QueenE <3

Melanie, dat zou ik me ook niet voor kunnen stellen maat 44, ik vind maat 50 al inimini.

Hier is gisteren de kinderwagen bezorgd, ben er helemaal happy mee :D Alles werkt zo ontzettend makkelijk.
Zelfs mijn vriend ging er gisteren al mee door de woonkamer rijden, dat is echt niks voor hem _O-

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:30

Charlotte446 schreef:
Kiwi, huur je een pomp dan niet alleen voor jezelf? Dat was mijn gedachte bij het huren van een kolf :P
Ik denk het wel maar wij verbleven toen in het Ronald McDonald huis en daar was een gedeelde kolf. Ik heb daarom toen een eigen gekocht.

Charlotte446 schreef:
Lekker bezig met je kleding uitzoeken! Ik ga denk ik hetzelfde doen, voor verkopen kan ik echt het geduld niet opbrengen. Wij verkopen oude fruitbomen via marktplaats maar pffff wat vreet dat energie. Ik kreeg dit stomme bericht van de week, mijn vriend staat naast een fruitboom om het formaat te laten zien: Die man op de foto lijkt niet echt blij te zijn dat hij daar moet staan als een soort meetlat. Ik heb maar teruggestuurd dat mijn vriend een beetje cameraschuw is.
Nesteldrang hè :P Op Vinted minder gekkies dan op MP maar ik zie het maar als een gift aan het goede doel (en dan is het in één keer weg).

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:36

Charlotte! Haha wat een mooi verhaal! Een jongetje erg leukk!! Die kop van je hoofd geniaal _O-

Marjon, niet gemakkelijk alles zo zeg! Alles optijd en opletten wat je eet enzo. Gelukkig is het voor een goed doel.

QueenE wat een mooie foto zeg!!

Kiwi, verschrikkelijk werk is dat haha. Snap indd dat je niet op vinted zit te wachten. Zou t zelfde hebben gedaan.

Charlotte kinderwagen binnen fijn!! Haha mooi. Kan ie alvast oefenen met lopen zo haha

Hier is man weer aan t werk. Onze slaapkamer is de onder vloer gelegd en alles gegipst. Nu in de avonden en weekenden de babykamer.

Gister samen dagje Batavia stad. Nog even samen eruit. Had gehoopt op een leuk jurkje bij noppies voor een bruiloft. Maar winkel daar was erggg klein en eigg alleen baby kleding.

Veel gelopen dus op een gegeven moment echt last en was er klaar mee. Zo moe ook. En de kleine meid was ook al sinds de ochtend alleen maar aan het schoppen tegen mn blaas en ik denk tegen zenuw ofso. Maar deed soms echt pijn…

Vanmorgen 22 weken prik gehad.
Merk wel nu dat de bewegingen alleen maar heftiger worden en dan ben ik nog maar 26 weken _O- wil niet weten hoe dat straks gaat.

Had vandaag veel plannen, maar ben bang dat er weinig gaat gebeuren. Te veel gedaan gister. Heb wel verf gehaald voor commode en bedje. Maar dat zal pas morgen gebeuren. Nu lekker op de bank met Netflix.

Wil zooo graag alles af hebben, wassen netjes maken. Maar moet geduld hebben, en dat is laastiggg :+

Merk wel dat was de verloskundige zei dat mn baarmoeder meer naar rechts zit. Voel haar soms zo hard naar rechts duwen. En nooit links. Maar kan dus niet meer op mijn rechter zij slapen. Doet gewoon pijn en voelt soms alsof ik op haar lig.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 11:45

Charlotte446 schreef:
Melanie, dat zou ik me ook niet voor kunnen stellen maat 44, ik vind maat 50 al inimini

Sorry wellicht een beetje ordinair maar mijn gedachte was anders… :=

Totdat ik bedenk dat het er “dooronder” uit moet, dan vind ik 44 ineens al enorm groot %)