Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:gaucho schreef:Ik ben aan het bedenken of ik zin heb om zo in de storm te gaan rennen, waait echt hard hier
Vanaf 13u ging er code geel gelden. Dus het is nu ook flink aan volgens mij... Als je ermee kunt schuiven? Lekker doen dan...
IMAY1990 schreef:Ik kijk al de hele week naar buiten en dan denk ik "Mèh, ik wil niet". Gister wel de tempotraining gedaan maar maandag niet mijn intervaltraining gedaan. Achteraf zijn die altijd heel satisfying maar in the moment moet ik me er echt toe zetten en met regen en kou lukt dat gewoon niet genoeg om het waardevol te maken. Vanochtend weer een sportmedisch onderzoek gedaan, ongeveer een jaar na de 1e keer. Heb de resultaten nog niet maar ik ben heel benieuwd. Ik had wel haast en was daarom vooraf vergeten te eten wat voor op de loopband (die na een fietstest kwam) niet ideaal was. Ik moest ½ tot 1 km/h eerder stoppen dan wanneer ik wel gegeten zou hebben puur omdat de tank leeg was zegmaar.
Dilan93 schreef:IMAY1990 schreef:Ik kijk al de hele week naar buiten en dan denk ik "Mèh, ik wil niet". Gister wel de tempotraining gedaan maar maandag niet mijn intervaltraining gedaan. Achteraf zijn die altijd heel satisfying maar in the moment moet ik me er echt toe zetten en met regen en kou lukt dat gewoon niet genoeg om het waardevol te maken. Vanochtend weer een sportmedisch onderzoek gedaan, ongeveer een jaar na de 1e keer. Heb de resultaten nog niet maar ik ben heel benieuwd. Ik had wel haast en was daarom vooraf vergeten te eten wat voor op de loopband (die na een fietstest kwam) niet ideaal was. Ik moest ½ tot 1 km/h eerder stoppen dan wanneer ik wel gegeten zou hebben puur omdat de tank leeg was zegmaar.
Ah dat is wel jammer!
Mag ik vragen waar je dit onderzoek gedaan hebt?
Ik heb namelijk vorig jaar het onderzoek laten doen, maar enkel op de fiets.
Wil liever op de loopband als ik straks voor mn marathontraining een onderzoek wil laten doen, omdat mijn hartslag met fietsen veel lager ligt dan met hardlopen.
Dilan93 schreef:Ah oke
De fietstest is volgens mij meest gebruikelijk. Maar daar heb ik dus een vrij lage hartslag bij vergeleken met hardlopen. Dus vandaar dat ik op een loopband zou willen
Anders moet ik wel heeeel langzaam lopen als ik in de hartslagzones voor fietsen wil blijven
SV, bikkel hoor!
Puera schreef:Toch maar wel even gedaan, Dilan!Mooi dat je nieuwe schoenen voldoen.
Ik heb lekker in een parkje gelopen, mooi uit de wind. Als het een beetje mee zit qua weer, laat ik me zaterdag een stukje van huis afzetten. Heb een leuke route van zo’n 9,4 km uitgestippeld. Eens testen of mijn horloge kan navigeren.