Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Mensen een andere kijk geven zonder gelijk als complot gek te worden bestempeld.
Geloof ook niet dat we ooit nog terug gaan naar normaal.
Jester_ schreef:Oh nouja het was gister op tv. En wat er doorheen komt is al gewoon waterdamp he, laat staan als je hard hoest of niest wat er dan allemaal doorheen komt..
Jester_ schreef:Oh nouja het was gister op tv. En wat er doorheen komt is al gewoon waterdamp he, laat staan als je hard hoest of niest wat er dan allemaal doorheen komt..
Janinevv schreef:rien10 schreef:Je verspreid non-nieuw. Daarmee draag je bij aan het beeld dat ik van je heb. Dat zit dichterbij een komplot gekkie dan dat van iemand met een kritische blik.
Ik bestempel je niet als complot gekkie. Daar zorg je zelf voor.
Maar wat is er aan mij dat ik complot gek ben ?
CharleyT schreef:Janinevv schreef:[
Je verspreid non-nieuw. Daarmee draag je bij aan het beeld dat ik van je heb. Dat zit dichterbij een komplot gekkie dan dat van iemand met een kritische blik.
Janinevv schreef:Mensen een andere kijk geven zonder gelijk als complot gek te worden bestempeld.
Geloof ook niet dat we ooit nog terug gaan naar normaal.
bigone schreef:Janine, gister zei je nog dat je even afstand nam van social media , niet gelukt blijkbaar? Ga wandelen, is beter voor je.
Janinevv schreef:rien10 schreef:Je verspreid non-nieuw. Daarmee draag je bij aan het beeld dat ik van je heb. Dat zit dichterbij een komplot gekkie dan dat van iemand met een kritische blik.
Cayenne schreef:Sowieso worden mensen er denk ik al aan herinnert om afstand te houden wanneer ze iemand met mondkapje op zien.
Dus op die manier is het absoluut ook bewustwording
Cayenne schreef:Sowieso worden mensen er denk ik al aan herinnert om afstand te houden wanneer ze iemand met mondkapje op zien.
Janinevv schreef:bigone schreef:Janine, gister zei je nog dat je even afstand nam van social media , niet gelukt blijkbaar? Ga wandelen, is beter voor je.
Nee klopt wilde ik ook maar dit kwam na boven op m’n fb pagina
Ik heb al sorry gezegd uitspraak van schapen was niet zo netjes.
En dit stukje ging alleen over hoe ik het ook voel en ervaar van alleen het mondkapje.