Mijn hond was een beetje een Stef Stuntpiloot toen hij jonger was (hij is nu 3 dus nog steeds niet oud, maar wel iéts verstandiger) maar hij had een keer een wond in z’n buik omdat hij vanaf de bank in de vensterbank sprong bovenop een glas dat brak
ik heb daar geen foto van, maar wel van toen hij een tak door z’n tandvlees gehad heeft. Ik gooi geen stokken om die reden, maar hij had er zelf 1 opgepakt en ging ermee lopen klieren met z’n vriendje en toen ging die zo door zn tandvlees heen. Hij moest een roesje om het schoon te maken en een paar hechtingen. Hij had er zelf erg weinig van
en wat heeft hij ervan geleerd? Niks!
alleen hij heeft nu hij wat “ouder” is NEE wat beter onder de knie en laat hij stokken (soms) los als ik dat zeg.

meteen spoeddienst gebeld. Helaas was het de andere praktijk, waarmee de mijne samenwerkt, zij hadden de spoeddienst... maar dit wilde ik echt alleen bij mijn eigen... de dierenarts van de spoeddienst had mijn dierenarts gebeld en ik moest even een foto mailen... niet veel later kreeg ik een mail terug "Over een half uur op de praktijk, lukt dat?" Natuurlijk lukt dat.
. Ze heeft Rowy meegenomen de OK in en de wond bijgewerkt en schoongespoeld.

ik ben haar eeuwig dankbaar. Rowy verdiende een kans en die heeft ze met al haar pootjes aangegrepen.