Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Nou dames en heren, het werd wat later omdat m'n schoonouders ineens op de stoep stonden... Maar hier is ie hoor! Wederom goed bezig met z'n allen!!![]()
![]()
[ [url=m/uUqNr8.png]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
eekhoornerik schreef:Mag ik hier een vraag stellen?
Ik wil een paar kilo kwijt, maar heb al een behoorlijk gezonde leefstijl. Eet veel groente en fruit (minstens 2 stuks per dag), drink water, thee of koffie en 's ochtends kwark met volkoren cruesli, noten en pompoenpitten.
Ook beweeg ik op mijn vrije dagen veel. Tja wat moet je dan nog anders doen?
Dus ik ben nu gestart met mijn lunch met brood te vervangen voor salade, fruit een ei en 2 crackers. Dit doe ik nu een aantal dagen.
Maar jeetje wat word ik er slap en dyssie van. Ik kan me amper op mijn werk concentreren.
Doe ik iets fout?
LadyMadonna schreef:Vraag me af hè, ik ben nu zeg maar 4 kilo kwijt, puur door niet meer te snaaien. Het valt me op dat ik het de laatste tijd eigenlijk altijd koud heb...
Nu is het ook guur weer, maar de kachel stond ‘s avonds altijd op 21, en ik zet hem toch vaak naar 22...
Heeft dit iets met elkaar te maken?
eekhoornerik schreef:Dank voor jullie reacties. Ik ga ermee aan de slag!
Mijn streefgewicht is 55 kilo (weeg nu 60), niet omdat ik mezelf te dik vind maar omdat ik dan uiteindelijk
stapritjes kan gaan maken op het paardje wat ik al 2 jaar revalideer. Advies van de DA was eerst een kindje van max 45 en als de spieren weer zijn opgebouwd iemand van max 65. Met kleren en zadel etc erbij berekend.
@ Neverland: wat goed zeg! Dat geeft je weer moed om verder te gaan! Hoe lang ben jij als ik vragen mag?
Lieke schreef:Ik lijk even paar weken stil te staan. Maar ging de eerste paar weken erg hard. Ga nog niets aanpassen, even kijken of gewoon doorzetten werkt.
Lieke schreef:Eekhoorn, om af te vallen moet je iets gaan doen wat je nu niet doet. Dus of minder eten of meer bewegen. Past je streefgewicht wel bij je lichaam (lengte en bouw). Anders wordt het heel lastig om af te vallen op een gezonde manier.