Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 16:07

Dat prikken is peanuts hoor. Gaat heel snel met een heel kort dun naaldje.
Het is geen lange injectie naald zoals bij een vaccinatie of voor fillers.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 20:29

Ik krijg medische Botox voor hoofdpijn en mijn kaak luxatie. Enige waar ik weinig voel van de prikken is de linkerkant waar geprikt wordt. Ik smeer ook crème. Mijn huid is heel gevoelig en ik ben niet bang voor naalden of zo. Elke 3 maanden gaan er 6 flesjes in. Het is wel een verademing om amper hoofdpijn te hebben. Daar heb ik de vervelende naaldjes wel voor over. Je ziet ze niet prikken. Dat scheelt voor sommige ook wel

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 09:08

Ik krijg ook voor hoofdpijn botox in mijn schouders en heb ook weleens mijn voorhoofd/frons laten doen. Ik heb een mega naalden fobie maar voor de botox zit ik gewoon rustig.

Ik heb de eerste keer mijn vriend mee genomen om mijn hand vast te houden. Ik heb altijd dezelfde arts wat ook scheelt en het doet eigenlijk nooit pijn, soms voelt het alsof iemand je gemeen knijpt maar dat duurt een seconde.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 12:43

Het is hangt idd heel erg van de arts af. Ik heb sindskort een ander en die prikt echt pijnloos. Terwijl die daarvoor was echt hel.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:03

Ik mag helaas dit topic verlaten qua Botoxer ervaringen. ;( 5 jaar lang geprikt voor de hoofdpijn behandeling en in de trapezius na lelijke schouderbreuk.

9 maanden geleden na de behandeling 0 resultaat. Dus na 2 weken mocht ik terugkomen om opnieuw de behandeling te doen. Hele fijne service. Helaas weer resultaat.

Dus ik had echt mijn hoop gevestigd op vorige week, eindelijk weer.... _/-\o_ Maar helaas. Het blijkt ook echt te bestaan een botox resistentie. Net de pech dat ik het heb. :') Nu is advies echt jaar te wachten en naar andere kliniek te gaan met een ander merk.

Nu had ik ook een hele gekke reactie op de botox. Heb al 4 dagen bulten op de prikplekken.

Afbeelding

Maar het prikken zelf is prima te doen hoor!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:23

Jeetje amber wat poedersuiker. Ik kan me heel goed voorstellen hoe erg dit is. Ik hoop dat het volgende keer aanslaat en wil je sterkte wensen tot dan

Jouw ervaring en advies was destijds wat ik nodig had om ook de stap te zetten voor botox tegen hoofdpijn. Ik kan ook eerlijk zeggend het me leven heeft veranderd

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:37

Amber_anne schreef:
Jeetje amber wat poedersuiker. Ik kan me heel goed voorstellen hoe erg dit is. Ik hoop dat het volgende keer aanslaat en wil je sterkte wensen tot dan

Jouw ervaring en advies was destijds wat ik nodig had om ook de stap te zetten voor botox tegen hoofdpijn. Ik kan ook eerlijk zeggend het me leven heeft veranderd

Wat ontzettend fijn dat je er zo'n profijt aan hebt *\o/* <3 !! Het was voor mij ook echt ideaal. Ik schijt er ook behoorlijk van :') Hopelijk over een jaar met een ander merk meer geluk!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 22:10

Hoioi! Ik kom even binnen vallen.
Ik heb het topic doorgezocht naar ervaringen met HIFU, maar kon er weinig over vinden wat niet al enkele jaren oud is.

Zijn er mensen met ervaringen met deze behandeling?

Ik was al aan het kijken voor Botox en/of fillers, maar in de buurt (Zeeland) weinig klinieken, ben ik bang dat ik teveel expressie ga verliezen, en daarnaast houdt ik (ondanks mijn beroep) niet zo van naalden.

Nu kwam ik HIFU tegen en wat ik zo online kan vinden is het allemaal erg positief. Maar ik hoor liever ‘echte’ ervaringen.
Ik hooo dat jullie mij wijzer kunnen maken!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 10:17

Zou het gewoon proberen als je het graag wil.