Bij mij op het werk drinken ze tijdens de lunch altijd crystal clear en ice tea green. Ik pak dan altijd één glaasje ice tea green. Ik proefde een tijdje geleden die crystal clear en omg dat was ZOET! Ik drink normaal alleen maar water, dus ik was helemaal niet van die zoete zooi gewend. En dan ook nog 1 kcal, dan vraag ik mij toch echt af wat voor rotzooi er in zit

Bij mij was de weegschaal gisterochtend ook lief! Bij elkaar toch weer een kilo eraf, hard work pays off! Alleen gisteravond uiteten geweest en spareribs gegeten die veel te vet waren qua vlees, half uur later flink beroerd van geworden en een uur later op de wc is alles er weer uit gekomen om het maar even netjes te zeggen

Lijstje van gisteren:
O: grote witte bol, ene helft met zalmsalade en de andere helft met kruidenkaas en kipfilet
T: 4 pepernoten ofzo

L: Zelfgemaakte champignonsoep
T: soort karamel toffee en nog zo'n snoep gevalletje
A: Spareribs met frietjes en een glas icetea green
Lijstje van vandaag
O: Bakje kvrag passievrucht/perzik
L: Wit pistoletje met op de ene helft kipkerrie salade en op de andere helft rosbief. Volkoren cracker met kipkerrie salade en een paar van die superdunne wasa crisp crackers met kruidenkaas + glas ice tea green
T: Nakd cacao bar
A: Soort roerbak van aardappelen, prei en gehakt
T: Volkoren cracker met zelfgemaakte tonijnsalade
B: 10 minuutjes gefietst, 30 minuten krachttraining
Ik moet echt leren om tijdens de lunch minder te eten. Op mijn werk dekken we altijd de tafel en smeer je daar je brood (in mijn geval crackers). Dus dan blijf je maar eten pakken omdat het toch voor je neus staat.