Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Draagt iemand van jullie een bril? Hoe doen jullie dat met jullie ooglooks? Alles valt bij mij weg door mijn glazen
Suus___ schreef:Super toffe look mondy!
Ilora: zou ergens langsgaan we ze ze goed kunnen shapen voor je, evt verven. Ik gebruik zelf anastacia dipbrow en een oogschaduw om ze op te warmen maar dan moet je wel houden van een strakke brow
Ik heb mn look van gisteren wat meer uitgewerkt:
[ [url=m/3N0GaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Vandaag een look geïnspireerd door Suus![]()
Werd zo vrolijk van jouw look, dus kreeg zin om ook geel te gebruiken
[ [url=m/eG5MFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CqmxJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BvlGff.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9sIKft.jpg]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:Mooi Mondy en Suus!
Ik ben echt zo blij met mijn palette, is echt elke cent waard!
Vandaag een colour tattoo als shimmer en basis, gooi een kleur in mijn crease en onder mijn oog, lichte kleur onder mijn wenkbrauw, CP liner in upper en lower waterlijn en mijn ooglook is met 5 min klaar![]()
Op mijn lippen MAC Kinda Sexy, verder UD brow tamer en ABH potlood in mijn wenkbrauwen, MAC concealer en poeder...
Beetje All nighter en ik kan er de hele dag tegen
[ [url=m/PTnboi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bGeDN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Mooie look!
Staat je goed!
Vandaag een van mijn revolutionpalettes.
Kijk wel raar merk ik. Licht was nogal fel.
[ [url=m/SG9dHN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xCc5VY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Ik heb ook een bril maar die draag ik nu minder vaak omdat ik t zonde vind van mn ooglook haha.
Vandaag voor het eerst in mn leven mn haar geverfd met colorista washout peach. Superblij mee en direct een bijpassende look gemaakt.
[ [url=m/G1l9lY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fvZjiw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cinnepin schreef:Sinds kort verkoopt er een winkel hier, astra make -up. Schijnt een Italiaans merk te zijn. Kennen jullie dit merk? Gezien Collistar ook Italiaans is ( en vrij prijzig ) en due gebruik ik..
donnar schreef:Mooi Avelien! Vind toch wel echt de lichtere/neutralere ooglooks het mooist!
Hier helaas weer dik een week heel erg ziek geweest. Heb wel wat makeup binnen gekregen deze week, van morphe de 12NB, (heel mooi!) van Nabla Eternity, Lazy days, (echt super gaaf!) Sugar en Peach velvet. Ook de Dazzle Liner van Nabla, heb echt nog nooit zo'n mooie eyeliner gezien
Bij boozyshop besteld met de actie dat je er een mystery bag bij kreeg, heel leuk pakket gehad! Met contour en highlight stick die ik eigenlijk al wilde bestellen
Ik zal later vandaag nog even wat foto's plaatsen.
xFioon schreef:Ik lees al een tijdje mee, en zou hier graag mee komen praten als dat mag
Ik zal niet elke dag tijd hebben om uitgebreid te reageren, en ook niet zoveel kennis, maar ik zal m'n best doen
Gister een mooi pakketje binnengekregen, vandaag maar gelijk de Viseart petit gebruikt
[ [url=m/0GZtAM.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ah die heb ik in mijn handen gehad! Mijn kleur zat er alleen niet tussen..
Ik heb gisteren toch zo'n aso bestelling geplaatst op beautybayMaar ik vond dat ik het had verdiend en ik had al maanden geen makeup gekocht op paar kleine dingen na
Zal aankomende week wel binnen komen dan maak ik foto's samen met een bijleespost
Ik ben sinds gisteren over naar Den Haag en heb nu dus ook eindelijk weer wat rust.
linoleum schreef:Ik heb nu ongeveer 1,5 week mijn Urban Decay primers in huis, en ik ben verliefdwat maken ze een verschil onder foundation. Waar ik de laatste tijd veel last had van een erg vettige huid en wegglijdende foundation, is dat met mijn nieuwe primers en mijn vertrouwde Urban Decay setting spray bijna helemaal weg. Nog nooit zo goed geweest. Vooral de self-adjusting primer is echt liefde. Maakt gelijk alles al een beetje egaler en meer 'photoshopt'. Dus ook prima los te dragen. Maar onder foundation geeft het de foundation een heerlijke finish, beetje satin achtig. Daarnaast vult hij de poriën waardoor die minder zichtbaar zijn. Komt sowieso een nieuwe flesje van als deze bijna op is
De de-slick primer is ook erg fijn, houdt alles net even wat langer mat dan de self-adjusting. Maar doet op de overige punten wel onder op de self-adjusting.