[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:08

Lekker zonnig mondy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:23

Mooi Mondy en Suus!
Ik ben echt zo blij met mijn palette, is echt elke cent waard!

Vandaag een colour tattoo als shimmer en basis, gooi een kleur in mijn crease en onder mijn oog, lichte kleur onder mijn wenkbrauw, CP liner in upper en lower waterlijn en mijn ooglook is met 5 min klaar *\o/*

Op mijn lippen MAC Kinda Sexy, verder UD brow tamer en ABH potlood in mijn wenkbrauwen, MAC concealer en poeder...
Beetje All nighter en ik kan er de hele dag tegen :D

Afbeelding

Afbeelding

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:31

Mooie looks zie ik als (nog altijd) meelezer weer voorbij komen zeg! :)

P.s. dat unicorns palette, ziet er interessant uit qua kleuren vind ik. Is dat ook een beetje goede kwaliteit?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 10:58

Mooie look!
Staat je goed!

Vandaag een van mijn revolutionpalettes.
Kijk wel raar merk ik. Licht was nogal fel.

Afbeelding

Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:35

Draagt iemand van jullie een bril? Hoe doen jullie dat met jullie ooglooks? Alles valt bij mij weg door mijn glazen

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:55

Mooi weer Avelien!

Anc, hele mooie, frisse look!

Suus, heerlijke look van jou weer! En mondy, leuk te zien hoe je geïnspireerd bent, mooie look heb je ervan gemaakt!

Bedankt voor de complimentjes op mijn look dames. DS, welke kleur lipstick zou jij gekozen hebben? meer naar rood of donkerder? Ik twijfelde nog even over D for Danger. Ik heb ook een lipstick in de tint van Ruby Woo, maar die vond ik te blauw in ondertoon bij mijn roze jurk. Uiteindelijk dus voor All Fired Up gegaan.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:56

Ja ik draag een bril, heb daarom mijn looks vaak heftiger omdat alles wegvalt.
Zoals nu dus

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:09

Al droeg ik erg veel makeup, mijn bril liet ook alles wegvallen. Maar als ik minder makeup op deed zag ik er weer minder kaal uit dan nu zonder bril :) ik heb mijn ogen laten laseren dus gelukkig heb ik er geen last meer van.

Wat een mooie looks komen er weer voorbij, wat leuk dat Suus je geïnspireerd heeft Mondy. Staat jullie allebei ontzettend goed!

Kinda sexy staat je heel natuurlijk Dnt, matcht goed met je ooglook :) ben ook weg van je blouse, die kleur groen staat zo fris.

Avelien, ik vind de kleuren heel erg mooi, maar vrij donker geblend naar de zijkanten naar mijn idee. Ik wil ook weer wat meer gaan uitproberen, zie steeds zulke leuke kleuren voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:17

Ik zet het ook wat zwaarder aan gezien ik een bril heb. :j heb even geen foto bij de hand, en vandaag geen makeup op vanwege fysio waarbij ik altijd met mijn gezicht op tissues lig :+

Avelien volgens mij hebben we dezelfde bril :D

heeft er hier iemand een Jeffree Star oogschaduw palette?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:24

is een bril van fossil de 6002

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:28

Hmm.. dan lijkt hij er op denk ik :D ik heb een Boss Orange, maar wel zelfde soort model en kleur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:17

Ik heb ook een bril maar die draag ik nu minder vaak omdat ik t zonde vind van mn ooglook haha.

Vandaag voor het eerst in mn leven mn haar geverfd met colorista washout peach. Superblij mee en direct een bijpassende look gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:19

Oh dat is leuk !! Beetje verf in je shampoo doen voor die plukken...blijft het langer mooi

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:20

Gaaf Jolien!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:06

Yenni schreef:
Draagt iemand van jullie een bril? Hoe doen jullie dat met jullie ooglooks? Alles valt bij mij weg door mijn glazen

Wat voor bril heb je? Kan ook zijn dat de kleur te hard is voor je gezicht en dat je bril alles opeist. Ik heb zelf een bruine bril en zelfs met 2 laagjes mascara heb ik niet het idee dat alles wegvalt oid.

Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:25

Ik heb een licht blauw met bruin montuur.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:20

Suus___ schreef:
Super toffe look mondy!
Ilora: zou ergens langsgaan we ze ze goed kunnen shapen voor je, evt verven. Ik gebruik zelf anastacia dipbrow en een oogschaduw om ze op te warmen maar dan moet je wel houden van een strakke brow :)

Ik heb mn look van gisteren wat meer uitgewerkt:
[ [url=m/3N0GaP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie look Suus! Leuk die insta! Ik volg! :)

Mondy schreef:
Vandaag een look geïnspireerd door Suus :))
Werd zo vrolijk van jouw look, dus kreeg zin om ook geel te gebruiken <3

[ [url=m/eG5MFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CqmxJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BvlGff.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9sIKft.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig weer mondy! Jij gaat zo hard vooruit! Echt leuk om te zien!

DnT schreef:
Mooi Mondy en Suus!
Ik ben echt zo blij met mijn palette, is echt elke cent waard!

Vandaag een colour tattoo als shimmer en basis, gooi een kleur in mijn crease en onder mijn oog, lichte kleur onder mijn wenkbrauw, CP liner in upper en lower waterlijn en mijn ooglook is met 5 min klaar *\o/*

Op mijn lippen MAC Kinda Sexy, verder UD brow tamer en ABH potlood in mijn wenkbrauwen, MAC concealer en poeder...
Beetje All nighter en ik kan er de hele dag tegen :D

[ [url=m/PTnboi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bGeDN3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor DnT!

Avelienvd schreef:
Mooie look!
Staat je goed!

Vandaag een van mijn revolutionpalettes.
Kijk wel raar merk ik. Licht was nogal fel.

[ [url=m/SG9dHN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xCc5VY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij gaat ook steeds meer vooruit!
Leuke look!

Joolien schreef:
Ik heb ook een bril maar die draag ik nu minder vaak omdat ik t zonde vind van mn ooglook haha.

Vandaag voor het eerst in mn leven mn haar geverfd met colorista washout peach. Superblij mee en direct een bijpassende look gemaakt.
[ [url=m/G1l9lY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fvZjiw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave look! Lekker fris!

Ik heb zojuist de Jeffree Star x MannyMua highlighter besteld!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:47

Ben benieuwd naar die highlighter melanie! Heb er zelf ook naar zitten kijken maar ik moet me van mezelf een beetje gaan inhouden met makeup kopen :=

Wat een fijne zomerse looks Suus & Mondy <3 krijg ook helemaal zin om zo'n look te maken nu

Dnt erg fijne ooglook, staat goed!

Jolien gaaaf die ooglook + haar zeg :D

Ik had vannochtend haast en heb dus niets interessants gedaan met mijn makeup. Eyeliner, mascara, foundation, wenkbrauwen en Trinket van Sugarpill op mn lippen en gaan.
Kwam toevallig langs de MAC store voor ik naar huis ging en zag dat ze van de liquids (waar ik een tijdje geleden die prachtige blauwe van had gekocht <3) ook een zwarte hadden.. Kon hem niet laten liggen natuurlijk :')

Even een snel kiekje met Snapchat, binnenkort er even een mooie look bij maken.
Beetje jammer dat de snapchat kwaliteit een dikke bruine streep van mijn wenkbrauwen maakt, zo donker zijn ze niet en er zit verloop in, i swear _O-

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:52

Pff. Ik ben momenteel in London en ik ben al langs urban decay, mac en kiko gelopen maar ik durf er gewoon niet in te gaan.. ik ben echt bang dat ik niet goed genoeg ben ofzo. Ik voel me er zo ongemakkelijk bij

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:54

Naar binnen jij !!! Waarom zou je niet goed genoeg zijn ???
Sowieso willen ze graag spullen verkopen dus zijn wel de laatste die je iets zouden weigeren toch !
Jij mag er zijn he !!

Gave look Kelly <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:59

Ik ga zo eens goed bijlezen maar Fair: niet zo gek doen! Binnenlopen! Je hebt een prachtig koppie en ik ben in alle 'eigen' winkels van UD geweest in de UK en super toffe medewerkers die je met liefde helpen! Hetzelfde zal vast ook gelden voor alle andere winkels daar. Je bent een klant, ze hebben niks 'goed genoeg' te vinden. Wedden dat een hoop zelfs jaloers zullen zijn op je gezichtje? :)

Ik kan niet wachten, zit volgende week in Londen. <3 Kat von D, here I come. :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:59

Waaaaaauuuwwww gaaf!!
Jij hebt ook eel n supertoffe bril friem! Welke is dat?
Tof jolien!

Thanks voor t volgen :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:49

Klant is koning Fair, en jij bent een klant! Dus voel je ook zo :) de mua's zullen jou ook zo behandelen als ze oprecht zijn en anders zijn ze je niet waard meid!

Wat zit je haar daar lekker speels mondy! Mooie look

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:51

Avelien, die rustige look vind ik je heel mooi staan, brengt je ogen echt naar voren! Je look met de Matterialistic op de lippen vind ik ook heel gaaf!

Jolien, bij de eerste keer dat je die scherpe lijn hebt vind ik hem net iets te scherp. Als je je ogen open hebt vind ik hem wel mooi 'aansluiten' maar zodra je je ogen dicht doet lijkt het te bevestigen dat de lijn gezet is op het moment dat je je ogen open had ipv dicht. Ik denk dat als je zo'n scherpe lijn wil doen (al dan wel iets meer vervaagd) dat het makkelijk is deze te zetten zodra je de ogen dicht hebt en net zoals je een winged liner zou doen. Ik denk dat dat je oogvorm wellicht ook meer zal sieren. Hij schiet nu meer de hoogte in terwijl als je hem met dichte ogen schuin zet vanaf je onderste wimperrand, hij een stuk anders zal gaan vallen! De tweede keer vind ik hem zelf al beter, maar denk dat dat ook ligt aan de lichte kleurtjes die wellicht wat makkelijker blenden of minder harde lijnen laten zien. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto met je ogen dicht van die tweede keer om te zien hoe de strakke lijn nu aansluit op je oog. :)

Suus, heerlijke aankopen heb je binnen, en prachtig pigment uiteraard. Je look ermee is ook super!

Cinnepin schreef:
Sinds kort verkoopt er een winkel hier, astra make -up. Schijnt een Italiaans merk te zijn. Kennen jullie dit merk? Gezien Collistar ook Italiaans is ( en vrij prijzig ) en due gebruik ik..

Zegt me niets..

Avelien, leuk ook zo die tussentijdse foto's, zie je goed het verschil mee! Vind de blush je heel mooi staan op die foto's, heel warm en lieflijk.

donnar schreef:
Mooi Avelien! Vind toch wel echt de lichtere/neutralere ooglooks het mooist! :)

Hier helaas weer dik een week heel erg ziek geweest. Heb wel wat makeup binnen gekregen deze week, van morphe de 12NB, (heel mooi!) van Nabla Eternity, Lazy days, (echt super gaaf!) Sugar en Peach velvet. Ook de Dazzle Liner van Nabla, heb echt nog nooit zo'n mooie eyeliner gezien <3

Bij boozyshop besteld met de actie dat je er een mystery bag bij kreeg, heel leuk pakket gehad! Met contour en highlight stick die ik eigenlijk al wilde bestellen :)

Ik zal later vandaag nog even wat foto's plaatsen. :)

Mooie aankopen, niets leuker dan gratis spullen bij aankopen krijgen die je toch al wilde doen!

xFioon schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en zou hier graag mee komen praten als dat mag :)
Ik zal niet elke dag tijd hebben om uitgebreid te reageren, en ook niet zoveel kennis, maar ik zal m'n best doen :)

Gister een mooi pakketje binnengekregen, vandaag maar gelijk de Viseart petit gebruikt

[ [url=m/0GZtAM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig. <3 En je look is ook leuk. Die donkere kleuren zijn zo hatelijk als wat, ik kan er ook niet echt mee overweg op de lippen. :+ En dat palette van Freedom heeft leuke kleurtjes!

_Friemel schreef:
Ah die heb ik in mijn handen gehad! Mijn kleur zat er alleen niet tussen..

Ik heb gisteren toch zo'n aso bestelling geplaatst op beautybay := Maar ik vond dat ik het had verdiend en ik had al maanden geen makeup gekocht op paar kleine dingen na :D Zal aankomende week wel binnen komen dan maak ik foto's samen met een bijleespost :j

Ik ben sinds gisteren over naar Den Haag en heb nu dus ook eindelijk weer wat rust.

Fijn dat je rust nu ook weer terug komt! Ben uiteraard heeeeel benieuwd naar je bestelling. :))

linoleum schreef:
Ik heb nu ongeveer 1,5 week mijn Urban Decay primers in huis, en ik ben verliefd <3 wat maken ze een verschil onder foundation. Waar ik de laatste tijd veel last had van een erg vettige huid en wegglijdende foundation, is dat met mijn nieuwe primers en mijn vertrouwde Urban Decay setting spray bijna helemaal weg. Nog nooit zo goed geweest. Vooral de self-adjusting primer is echt liefde. Maakt gelijk alles al een beetje egaler en meer 'photoshopt'. Dus ook prima los te dragen. Maar onder foundation geeft het de foundation een heerlijke finish, beetje satin achtig. Daarnaast vult hij de poriën waardoor die minder zichtbaar zijn. Komt sowieso een nieuwe flesje van als deze bijna op is :D De de-slick primer is ook erg fijn, houdt alles net even wat langer mat dan de self-adjusting. Maar doet op de overige punten wel onder op de self-adjusting.

Heerlijk zijn ze he? Ik had echt niet gedacht dat het zo'n verschil zou kunnen maken, maar echt. <3 En nog lekker duurzaam in verbruik. Die look met Mint vind ik trouwens super staan, heel leuk met je haarkleur ook. <3

Mondy, denk inderdaad wat Elke al zei dat het heel gaaf gaat zijn als dat blauw naar de onderkant gaat. :D En heerlijk dat geel.

Bernette, heel gaaf hoor! Ik hou van de kleurtjes. En hoe ging de wedstrijd? :)

Heerlijk weer die schone kwasten Elke. <3

DnT, mooie rustige look, en heerlijk, producten waar je zo snel een look mee voor elkaar hebt!

Avelien, je laatste look vind ik ook heel mooi, mooi dat het van heftig naar rustig loopt. :j

Jolien, wat staat deze kleur je prachtig, wauw. <3

Kelly, wat rock jij dat zwart zeg, wat gááf!

Mijn look van gister.. Venetian Red, Raw Sienna en Warm Taupe uit de Modern Renaissance palette, Urban uit het UD Electric palette, Freakshow uit UD Vice LTD XX palette, Colourpop Telepathy en Colourpop Scrumptious. Op de lippen zit, volgens mij, Colourpop Viper.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ooit, ooit, dan ga ik mijn haar ook lekker apart verven. :') Heb zulke gave voorbeeldfoto's gezien van blauw en paars en zucht. Wie weet ooit. :D En natuurlijk alweer een wishlist gemaakt voor volgende week, dan ga ik lekker naar Londen voor een dagje. <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:02

Shizzel wat gaaf! Het zou mij niet staan, maar vind het bij jou erg mooi