Hier het doel wat minder hoog en meer calorieen gaan eten, van 1500 naar 1700 als doel. Aan beide kwam ik niet, maar wel meer gaan eten. En ik val weer af gister weer -0,4 en vandaag weer -0,2
Ik doe elke week. Althans, vanaf nu. Eerder vergat ik het heel vaak maar nu ik samen doe met mijn moeder helpt ze mij wel
Brego93
Geplaatst: 28-02-17 15:04
Ik weeg me ongeveer twee keer per week, sowieso altijd op vrijdagmorgen en dan tussendoor nog ergens een keer. Niet iedere dag, dan wordt het een obsessie voor me en kan ik het niet meer los laten.
Ik weeg me een keer per week, enerzijds omdat ik door de week op kot/kamers ben en daar dus geen weegschaal heb en anderzijds omdat ik sowieso veel schommel in gewicht als ik elke dag weeg (de ene dag 'zomaar' een paar honderd gram bij en de volgende dag weer weg bijvoorbeeld) en dat het mij een vertekend beeld geeft.
Josien_
Geplaatst: 28-02-17 15:39
Ik weeg me als ik er aan denk, woepsie . Sta nu alweer even stil dus wil er een goede boost aan geven.
_MelisS
Geplaatst: 28-02-17 19:24
Ik weeg me meestal 2 keer in de week! In het begin was dat ook echt om te zien of ik op de goede weg was!
En het is voor mij iets meer stok achter de deur ( al gaat het nu wel goed ) maar dan had ik nog wel eens de gedachte van oh ik heb nog een week voor ik me weer wegen moet, dus kan ik me wel iets laten gaan. Met resultaat dat er niets af was ofzo! Dit werkt wel lekker!
Kent iemand het programma my Big Fat Fabulous life? Zij weegt inmiddels over de 150 kilo maar klimt nog op een paard. Ik ben blij dat wij allemaal beter weten.
Die is van dat programma van TLC (my fabulous fat life of zoiets), ze weegt rond de 160 kilo volgens mij. Pas ik ondertussen bijna 2 keer in
Ik ben weer iets naar beneden, lijkt wel alsof ik eerst een weekje of 1 a 2 stil moet staan voor ik weer iets zak. Maar snap er niks meer van want we hebben gisteren buiten de deur gegeten. Blijkbaar goede keuzes gemaakt.
Hier ook weer wat eraf! Ik had mezelf onder de 80 nieuwe laarzen geloofd, dat is nog 0,6 maar vandaag is 25% korting dus ga zo zo maar halen
Monster_tos
Geplaatst: 01-03-17 12:54
Schreef ik maandag nog dat ik na het weekend 2.5 kilo zwaarder was ivm een patatje en een pizza, vandaag is die 2.5 + een extra 0.5 er af, dat maakt de tussenstand nu op -10
Voelt heel fijn dat mijn lichaam nu prima een patatje of pizza kan handelen, lost zichzelf gewoon weer op door weer gezond verder te gaan. Zo nu en dan cheaten geeft ook wel een extra boost heb ik het gevoel