Ooo prachtig! Ik zou t overwegen als dagelijkse look
Sonja_vR
Geplaatst: 11-06-16 22:51
geniaal
_Flower
Geplaatst: 11-06-16 22:55
Haha, gaaf hoor die foute looks.
Ging vandaag naar de ici paris voor een mascara. Wilde in het begin voor de le volume van chanel gaan. Maar het borsteltje van Estee lauder, somptuous infinite daring length + volume mascara leek me fijner... (lange naam zeg..). Ik ben benieuwd. Heb er trouwens maar 3 euro voor betaald met cadeaubon!
Haha heerlijk die foute look! Nog 'mooi' gedaan ook.
Vind de kleuren van UD Moondust dus niet zo, behalve de roze, gouden en zilveren, maar speciaal voor dei zou ik het palette niet kopen. Ben meer van de natuurlijkere tintjes dan van blauw, groen, rood etc . Zien er wel heel heftig uit. Ben el benieuwd naar swatches.
Kijk dat betekend een paarse eyeliner van UD bestellen
Enne.. Joolien en liselot.. Jullie zijn toch niet opzoek naar een vent he? Hoewel ik jullie verschrikkelijk sexy vind met die look.. Weet ik niet of iedereen de "paarse-oempa-loempa-stijl" aankan
Oh wauw je haar make up is ook weer fabulous. Kijk maar uit dat Guuske je niet mee naar huis neemt. Dat die gast is vreemdgegaan, echt niet normaal. Nooit verwacht!
Iris82
Geplaatst: 12-06-16 11:50
Ik vind t werkelijk schitterend!! Nu weet ik dat er een beetje twee wenkbrauwkampen zijn hier hihi, maar ik ben in jouw geval toch ook voor kamp Dun.
Suus heel gaaf!! Grappig ik vind je wenkbrauwen juist prachtig
Pff jullie zijn verslavend nu wil ik ook allemaal nieuwe producten! Maar als noob geen idee wie wat waar Ik wil graag een oogschaduwpalette met nude/bruin tinten, dus adviezen/aanraders hoor ik graag
Mavelle
Geplaatst: 12-06-16 12:00
Gave look Sharmila! Ik hou wel van dat soort kleuren! Helaas staan ze me zelf niet.
Suus, ik vind je wenkbrauwen mooi zo. En je haar
Schemerdier
Geplaatst: 12-06-16 12:01
Ik vind de breedte mooi, maar ik vind ze hier iets te donker en vol/dekkend bijgetekend Maar je haar! Prachtig!
Ik denk dat dat t licht is want kleur ze in m'n blonde dipbrow ze zijn van zichzelf gewoon erg donker, terwijl ik hartstikke blond ben van mezelf Thanks ladies, heerlijk om m'n haar los te hebben hihi
Anoniem
Geplaatst: 12-06-16 14:08
Friem, die highlight palette ziet er goed uit. Sjips, misschien toch nog een tripje naar Kruidvat maken.
Jolien en Liselot Geweldig.
Lino, oliebol die lijn voor Urban Decay. Daar gaat m'n geld. Ik vind dat palette werkelijk prachtig eruit zien (en vind het leuk dat er eentje Virgo heet, sterrenbeeld hahaha) - vind de verpakking van de foundation ook heel gaaf! De eyeliners zien er ook veelbelovend uit!
Suus je ziet er prachtig uit! Hoop dat het straks wat opklaren zal, het dondert en het bliksemt hier. (No pun intended. )
Ik had geluk, net nog even langs de Kruidvat gefietst en de laatste highlight palette meegenomen
ElineS
Geplaatst: 12-06-16 14:22
Suus___ schreef:
Ready voor guus [ [url=m/qvX1iw.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/zKeRxn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige ooglook, heel mooi. Ook prachtige wenkies Alleen iets te dik ingetekend zeg maar. Maar ook niet storend hoor .
@Sharmilla: Mooi hoor! Vind je ogen prachtig gedaan en volgens mij heb je niet eens foundation nodig, je lijkt zon gladde huid te hebben. Ben alleen niet fan van de lipstick, maar houd niet zo van andere kleuren dan rood/roze/bruin tinten. Dus dat is smaak.
@Friem: Ik wil ook die highlight palette! Morgen meteen naar de kruidvat. Ben al eeuwen op zoek naar zoiets maar kon niets vinden wat een beetje een redelijke prijs had. Maar 6 euro! En dan zoiets. Ik sta morgen om half 9 al voor de deur denk ik haha. Hoop dat ze het hier hebben.