Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ik laat het wel bij een piercingshop doen en ga niet zelf liggen friemelen.
Ze zijn al wel door de jaren heen wat uitgelubberd dus ze zullen niet precies 0,8 meer zijn.
Doet een piercer ook zo rustig aan met stretchen?
Heeft er iemand foto's van hun oren met 2 en met 4 mm?
coldsummers schreef:Ik heb een probleempje. Ik heb mijn oren gestretched en zit momenteel op 3mm op 1 oor en de andere zat ik op 4mm. Nu is mijn oor, waar ik een 4mm tunnel in had gaan ontsteken en gaan bloeden. Ik heb het sierraad verwijderd en de zwelling is weg, alleen ik ben bang dat mn gaatje nu dicht gaat groeien... kan dit ook echt gebeuren?
coldsummers schreef:Ik heb een probleempje. Ik heb mijn oren gestretched en zit momenteel op 3mm op 1 oor en de andere zat ik op 4mm. Nu is mijn oor, waar ik een 4mm tunnel in had gaan ontsteken en gaan bloeden. Ik heb het sierraad verwijderd en de zwelling is weg, alleen ik ben bang dat mn gaatje nu dicht gaat groeien... kan dit ook echt gebeuren?
TheNovelist schreef:coldsummers schreef:Ik heb een probleempje. Ik heb mijn oren gestretched en zit momenteel op 3mm op 1 oor en de andere zat ik op 4mm. Nu is mijn oor, waar ik een 4mm tunnel in had gaan ontsteken en gaan bloeden. Ik heb het sierraad verwijderd en de zwelling is weg, alleen ik ben bang dat mn gaatje nu dicht gaat groeien... kan dit ook echt gebeuren?
Misschien een optie om dan een kleinere maat erin te dragen? En dan goed laten genezen! Maar zo groeit hij iig niet dicht.
Drunksheep schreef:Je hebt eigenlijk al antwoord gegeven op je eigen vraag. Die 9+ maanden worden niet voor niets aangegeven. Kraakbeenpiercings die pas na 1,5 tot 2 jaar genezen zijn, zijn ook geen uitzondering. Dus het kan heel goed zijn dat je je piercing irriteert elke keer dat je wisselt.
Catoohh schreef:Bedankt voor je snelle antwoord. Ja klopt van m'n antwoord, maar omdat dit m'n eerste piercing is wou ik t toch even aan wat meer ervaren mensen voorleggen. Ik snap alleen niet goed dat m'n helix dan zo slecht reageert op een ringetje t.o.v. een staafje. Want verder is het materiaal hetzelfde (titanium)... En als ik het staafje er weer in doe, is het na een week weer helemaal 'goed'.
Drunksheep schreef:Catoohh schreef:Bedankt voor je snelle antwoord. Ja klopt van m'n antwoord, maar omdat dit m'n eerste piercing is wou ik t toch even aan wat meer ervaren mensen voorleggen. Ik snap alleen niet goed dat m'n helix dan zo slecht reageert op een ringetje t.o.v. een staafje. Want verder is het materiaal hetzelfde (titanium)... En als ik het staafje er weer in doe, is het na een week weer helemaal 'goed'.
Ringetjes zijn heel bewegelijk hè, dus kan heel goed zijn dat 'ie steeds heen en weer beweegt in dat gaatje. Dat kan erg irriteren
Kenyada schreef:@Catooh, ik heb dat ook met m'n conch,
Zit er nu alweer meer dan n jaar in, tweemaal geprobeerd met ringetje maar dit gaat tot nog toe telkens mis.
Nu maar weer een staafje erin, over n paar maanden ga ik het nog eens proberen!
Roosje01 schreef:Ik wil volgende maand mijn helix ook wisselen naar ringetje dan zit hij er 3 maanden in, maar beter dus nog geen ringetje erin doen als ik het zo lees.