Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bono_ schreef:Gezellig dat je erbij komt denbine!
Ik vind je lijstje netjes hoor denbine![]()
Vraag me alleen af of je ontbijt voldoende is? Ik heb zelf, dat als ik niet goed ontbijt, ik de hele dag honger kan hebben.. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon![]()
Misschien kun je voor jezelf je lijstjes invullen in myfitnesspal, doen de meeste hier in dit topic. Geeft voor jezelf een goed beeld van wat je binnen krijgt en aan hoeveel kcal je zit
Farjen schreef:In de AH had ik iets nieuws gevonden van quaker, oats express. Gewoon warm water aan toevoegen en klaar, is 57 gram in zo'n potje dus ik zal een goede 20gr (zonder het water gewogen) opgegeten hebbenDe repen vind ik wel lekker, maar anders is het zo'n vies slijmerig gedoe
![]()
ik zit aan 1600 kcal dus valt nog steeds goed mee ondanks mijn uitgebreid ontbijt
Hier nog iemand die benieuwd is naar de crackers
trouwens voor de Belgen hier die Whey willen kopen, ben het toevallig tegengekomen in de Bioplanet
En nog vele andere eiwitpoeders, superfood poeders, ...
ik heb zelf een eiwitpoeder gevonden speciaal voor vegetariërs en veganist gekochtwant het blijft moeilijk voor me om mijn eiwitdoel te halen
Farjen schreef:Janine, dat is ook mijn probleem. Ik kan heel veel eten en heb bijna nooit een vol gevoel.. Daarom dat ik probeer meer eiwitten te eten, hopelijk helpt datIk ben al de hele avond aan het denken aan mijn ontbijt morgen
echt erg
Amyyy schreef:Ik had vanavond iets gemaakt, met mais paprika tomaat op een wrap, maar t smaakte me helemaal niet. Wel genoeg gegeten maar bah!
En ik heb zo veel zin in koffie vandaag, en ik lust nieteens koffie! Dus ik heb een mok koffie verkeerd gehad, en nog een light ijskoffie. T zal er wel aan liggen dat ik ongesteld ben, jippieIk heb altijd minder honger als ik ongesteld ben, dus dat is wel mooi mee genomen