) het geval en dus val ik onder de oude WAO regeling ipv WIA. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerte schreef:Omdat ik het gevoel heb dat het bij mij wel meevalt. Vooral als ik de andere hoor praten, en dan wil ik niet teveel tijd in beslag nemen want zei hebben het ook nodig.
Ik merk dat ik daardoor in de hulpverlener rol ga en hun alleen maar advies aan het geven ben. Dus ik hoop dat ik daarin ga veranderen.
laat dat een troost zijn. geerte schreef:Omdat ik het gevoel heb dat het bij mij wel meevalt. Vooral als ik de andere hoor praten, en dan wil ik niet teveel tijd in beslag nemen want zei hebben het ook nodig.
Ik merk dat ik daardoor in de hulpverlener rol ga en hun alleen maar advies aan het geven ben. Dus ik hoop dat ik daarin ga veranderen.

Als ik een slechte periode heb kan ik mezelf ook echt niet aankijken in de spiegel, dan denk ik alleen maar "jeetje, wat ben ik toch lelijk". Daardoor durf ik dan ook niet zo goed meer naar buiten en word ik erg onzeker als er veel mensen in de winkel staan op werk bijvoorbeeld.
Dus daar ga ik nu mee aan de slag voor school. Spannend, maar ik denk dat het wel heel interessant kan zijn.
.

Lekker thuis blijven vanmiddag, en jezelf de rust gunnen. Verlang alleen datgene wat haalbaar is
Maar wat goed dat je vriend mee is geweest naar de psych!!