Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hou er zelf ook heel erg van en draag ze dan ook regelmatig.
Ik ben vooral op zoek naar oogschaduwkwasten (platte voor het bewegend ooglid en blendingkwast) en een grote poederkwast. Ik hou van low-budget maar vind dit de investering wel waart. Kwastenmerken waar ik veel goede verhalen over heb gehoort zijn RealTechniqes, Zoeva, Mac (217 schijnt echt en musthave te zijn) en Ecotools. Zoeva en Ecotools spreken mij qua prijs het meeste aan, wat is volgens jullie een 'kwasten musthave'?
Was heel niet de bedoeling en weet dus ook nog niet of ik nou wel of niet spijt heb hihi. Evening Rendevous stonden ze gisterochtend va kwart voor 9 al in de rij en was dus meteen uitverkocht. Maar de mua heeft ontdekt welke combi bijna dezelfde kleur geeft. 1 daarvan heb ik en dacht dan bewaar ik de 2e voor Utrecht als ik mijn waardebonnen heb. Oh Darling en de andere highlighter waren ook al uitverkocht.
roxiie schreef:Zag op de website van de DA dat ze de 'starters set' van Ecotools in de aanbieding haddenBiscuitje.
Het fijne van Ecotools vind ik dat er geen dierlijke haren ( of andere dingen/delen) van dieren in verwerkt zitten