Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 07:40

Ik gebruik de Philips VisaPure.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 09:57

Heeft er iemand nog wat van de kerstcollectie gekocht van mac gisteren?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 10:03

Ik had net die red lip bag in m'n winkelmandje maar doe het toch maar niet...

Ik heb een vraag en hoop dat er ervaringen zijn. Ik had een nieuwe dagcreme en kreeg ineens overal jeuk in m'n gezicht , ik ging er gelijk vanuit dat het m'n nieuwe dagcreme was alleen ik heb eigenlijk jeuk over m'n hele lijf, ik heb huismerk pods gebruikt met een paar wasjes waar ik dus niet tegen kan. Kan t zijn dat m'n gezicht ook daar op reageert ondanks dat ik geen "kleding" over m'n gezicht draag? Anders moet ik een vol potje Olaz rimpel crème weg doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 12:34

Leverage schreef:
Heeft er iemand nog wat van de kerstcollectie gekocht van mac gisteren?

Nope.. wilde niet utrecht in met al die demonstraties bij de Vredenburg := en online is niet gelukt ivm verjaardag later opde dag

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 12:49

Ik heb ook niets gekocht.. Trots op mezelf :=
Ik heb de olaz borstel, moet m nog steeds proberen.. :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:00

Ik ben erg blij met de en taupe kwastenset, echt fijne aanvulling op mijn huidige zoeva kwasten collectie. Enige dat ik jammer vind ik dat ze niet allemaal hetzelfde eruit zien haha heb de bamboo set, taupe setje en losse in zwart. Houd graag van eenheid haha

Heb nog geen look gemaakt met het palette. Gister met de foto's een paarse look gemaakt en vandaan met mijn naked een zachte smokey. Als ik foto's heb zal ik wel wat posten.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:19

Haha Michelle eenheid houdt al snel op als je alles van verschillende merken heb. Kan zo wel even een foto maken van mijn kwastenbakken. Allerlei verschillende merken en van de merken onderling ook verschillende versies. Als het maar werkt :D

Laatste dagen ook wat meer felgekleurde lipstick op, doe ik niet zo vaak. Maar bevalt me wel goed, blijf het lekker doen. Ook ideaal als je blush vergeet, gisteren heel multifunctioneel mijn lipstick ook als blush gebruikt :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:22

Ik heb vandaag ook voor het eerst En Taupe gebruikt. Erg fijn palette, voor mij de ideale aanvulling op Naked Basics 2 :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:30

Klopt linoleum, is ook geen doen idd. Maar staat zo leuk haha

Maar gebruik is t belangrijkste en dat is super.

Heb alles in mn beautycase. Gezichtskwasten apart van oogkwasten. Gebruik de koker van de bamboo set als bakje.

Klinkt goed leverage! Foto?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:36

Mijn kwasten, links gezicht en rechts ogen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:38

:wow:

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:50

Ziet er mooi uit! Zou hier id woonkamer liefst een kaptafeltje willen maar dat zie ik niet snel gebeuren haha

Heb de meest gebruikte spullen in mn beautycase, omdat ik me graag tijdens tv kijken opmaak.

Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:44

Hoi! Mag ik hier af en toe komen meepraten? Lees wel eens stukken in t topic en vind vooral de foto's van lippenstiften zo leuk :D hou er zelf ook heel erg van en draag ze dan ook regelmatig.
Verder heb ik een poos geleden een palette 88 oogschaduw gekocht, daar best 'heftige' dingen mee geëxperimenteerd voor bijvoorbeeld een avondje stappen maar vind het lastig om mooi en subtiel oogschaduw op te doen. Misschien kan ik hier soms wat tips vragen :o

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:00

linoleum schreef:
Mijn kwasten, links gezicht en rechts ogen.

[ [url=m/BWqbvC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kom dit topic nu net pas tegen oepsie.
Ik zoek alleen nog een grote make up kwasten set die ook fijn zijn. Welke raden jullie aan

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:12

Wil je echt een hele set? Ik vind vaak zo zonde dat er dan vanalles bij zit dat je eigenlijk niet gebruikt of minder fijn is. Als je redelijk net geprijsde kwasten wil kun je kijken bij Zoeva, die hebben sets, maar ook vanalles los. En Real Techniques is ook erg fijn. Sigma is ook redelijk bekend, heeft ook sets en los vanalles.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:19

elkee schreef:
Foto!

Heb alleen een slechte Snapchat foto van gemaakt. Vind foto's van een look maken moeilijk. :o

Mijn ouders zijn vandaag en terug gekomen en de buit is binnen. *\o/*

Afbeelding

<3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:33

Tof hoor Niniane!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:43

Nice! <3

Welkom MerleSimone!

Ik heb mijzelf voorgenomen om een fijne kwastenset te vragen voor de Sint of mijn verjaardag. Als ik hem dan niet krijg koop ik er zelf wel één! :Y) Ik ben vooral op zoek naar oogschaduwkwasten (platte voor het bewegend ooglid en blendingkwast) en een grote poederkwast. Ik hou van low-budget maar vind dit de investering wel waart. Kwastenmerken waar ik veel goede verhalen over heb gehoort zijn RealTechniqes, Zoeva, Mac (217 schijnt echt en musthave te zijn) en Ecotools. Zoeva en Ecotools spreken mij qua prijs het meeste aan, wat is volgens jullie een 'kwasten musthave'?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:46

Leuk!!

Mac 217 is indd erg fijn.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:50

Mag ik vragen wat er dan zo fijn is aan bepaalde kwasten? Ik gebruik gewoon kruidvat kwasten en dat gaat prima, ik ben dus wel benieuwd wat dan het verschil is met de kwasten die hier genoemd worden :D

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:52

Ik heb nu wat synthetische kwasten van Hema maar deze vind ik niet fijn werken, de haren zijn tamelijk hard en iets aanbrengen kost best wel wat moeite.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:07

Wie wilde hier nou Oh darling? Ik heb hem :+ Was heel niet de bedoeling en weet dus ook nog niet of ik nou wel of niet spijt heb hihi. Evening Rendevous stonden ze gisterochtend va kwart voor 9 al in de rij en was dus meteen uitverkocht. Maar de mua heeft ontdekt welke combi bijna dezelfde kleur geeft. 1 daarvan heb ik en dacht dan bewaar ik de 2e voor Utrecht als ik mijn waardebonnen heb. Oh Darling en de andere highlighter waren ook al uitverkocht.

Eind vd middag loop ik nog even binnen om Craving, Captive, Brick-o la, Mehr en Plumful naast elkaar te swatchen. Zegt de ene mua tegen de ander. Kijk we hebben deze Oh darling toch terug. Ze zagen mijn reactie en ze stak hem zo mijn kant op met een big smile. Tja... :')

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:08

Zag op de website van de DA dat ze de 'starters set' van Ecotools in de aanbieding hadden :) Biscuitje.

Het fijne van Ecotools vind ik dat er geen dierlijke haren ( of andere dingen/delen van dieren) in verwerkt zitten :)
Laatst bijgewerkt door roxiie op 08-11-15 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:08

Niniane leuk! Fijn dat ze het hebben meegenomen voor je!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:12

roxiie schreef:
Zag op de website van de DA dat ze de 'starters set' van Ecotools in de aanbieding hadden :) Biscuitje.

Het fijne van Ecotools vind ik dat er geen dierlijke haren ( of andere dingen/delen) van dieren in verwerkt zitten :)

Bedankt! Dan ga ik op zoek naar een DA in de buurt!

Edit: Of ik ga lui zijn en ze via internet bestellen. :D