_sharonnn schreef:Hmm ben ik dan de enige die na een keertje lekker eten niet denkt dat ie 10 kg aangekomen is? Wat een onzin zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Nou ja een kg per week en dan zou ik 1220 kcal mogen maar vind ik persoonlijk erg weinig en denk niet dat ik dat vol hou.
Zit nu dus op 1291 maar wil nog wel een tussendoortje voor vanavond
_sharonnn schreef:Nee das ook niet heel verstandig, een kilo per week.. 0,5 kg is meer dan genoeg en de kans is groter dat het eraf blijft..
Xjewillemijn schreef:ik ben de laatste tijd heel veel bezig geweest met de filmpjes van Xhit op youtube
en ik vroeg me af of er nog meer accounts zijn die zulke filmjes hebben en dan vooral
buikspieren, aangezien het zwaarste filmpje om dit moment echt te makkelijk word en
ik hem al 2x moet doen wil ik er iets van voelen
_sharonnn schreef:Hmm ben ik dan de enige die na een keertje lekker eten niet denkt dat ie 10 kg aangekomen is? Wat een onzin zeg
_sharonnn schreef:motivatie is ook belangrijk, ik denk dat het bij velen hieraan ontbreekt, want ik lees veel excuses.. Moet ieder voor zich weten natuurlijk, wat zijn of haar reden is om t niet te doen