Maar ken mijzelf langer als vandaag, misschien koop ik hem alsnog wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:Ik ga denk ik dit jaar overslaan. Heb nog zoveel wat op moet eerst.
Banyu schreef:marlonFloris schreef:Ik ga denk ik dit jaar overslaan. Heb nog zoveel wat op moet eerst.
Ik ook hoor. Maar mini's zijn nagenoeg zo op bij mij!
Van het weekend mini buddha foam gepakt, al bijna op.
Baal alleen dat ik de showerolies niet fijn vind en nog 6 fullsize flessen heb staan
zonnebloem18 schreef:Of gewoon een Bokt Rituals Secret Santa Surprise
DideH schreef:Oef hoe ben je daar dan aan geraakt?
We moeten gewoon zo'n grote cadeaubox samenstellen met allemaal losse minis e.d. en dan allemaal laten inpakken en dan nog wat random andere dingetjes inpakken en dan zorgen dat je er ook 24 hebt
Nu ik het er zo over heb vind ik dat eigenlijk best een ideegewoon ook wat gezichtsmaskertjes van de kruidvat ofzo erbij flikkeren en wat geurkaarsjes zodat het niet een enorm prijzig project wordt, maar je toch een grabbelton met iedere dag een cadeautje hebt
Want anders heb ik hier dadelijk 3 handcremes van de ayuveda staan en 2x die facewipes die ik altijd van een ander merk heb en dus toch niet gebruik, net als de shampoo
koenlover schreef:Ik wat meer in gedachten. Rituals is natuurlijk wel wat prijzig en t is ook jammer als je met een bus foam en twee pepernoten aan je budget zit![]()
Ik vind t lastig om er een bedrag aan te hangen. Ik dacht iets van €40.- incl verzenden ofzo?
Ik wil trouwens best een topic openen of (helpen met) het organiseren maar ik wil ook graag zelf mee doen
DideH schreef:koenlover schreef:Ik wat meer in gedachten. Rituals is natuurlijk wel wat prijzig en t is ook jammer als je met een bus foam en twee pepernoten aan je budget zit![]()
Ik vind t lastig om er een bedrag aan te hangen. Ik dacht iets van €40.- incl verzenden ofzo?
Ik wil trouwens best een topic openen of (helpen met) het organiseren maar ik wil ook graag zelf mee doen
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, verzenden is gauw al 5 en anders zoveel anders dan de minis